Vladi 12.02.2013 16:21:36 | |
---|
tracyjacks: Orange TH30 ja Orangen 2x12" Vintage 30:llä tuli tänään, nam nam. Uuh, kova setti. Toivottavasti sun TH30 pysyy ehjänä, mulla oli vähän ikäviä kokemuksia. Jos jossain vaiheessa vilkaiset sisälle, niin jaa meillekin, että millä putkilla tuo tuli? Omani tuli aikoinaan nimettömillä kiinaputkilla, mutta kaverin kone tuli ihan JJ:n putkilla. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
tracyjacks 12.02.2013 17:13:49 | |
---|
Vladi: Uuh, kova setti. Toivottavasti sun TH30 pysyy ehjänä, mulla oli vähän ikäviä kokemuksia. Jos jossain vaiheessa vilkaiset sisälle, niin jaa meillekin, että millä putkilla tuo tuli? Omani tuli aikoinaan nimettömillä kiinaputkilla, mutta kaverin kone tuli ihan JJ:n putkilla. Oho, no toivotaan joo, että pysyy ehjänä. On onneksi Musamaailmasta ostettu, joten mahdolliset takuuasiat sit helppo hoitaa. Pitää kurkata tänään tuonne sisälle. :) "Aren't you a little short for a stormtrooper?" |
tracyjacks 12.02.2013 17:21:51 | |
---|
Vladi: Jos jossain vaiheessa vilkaiset sisälle, niin jaa meillekin, että millä putkilla tuo tuli? Omani tuli aikoinaan nimettömillä kiinaputkilla, mutta kaverin kone tuli ihan JJ:n putkilla. Noniin kurkattu, mullakin JJ:n putket sisällä. "Aren't you a little short for a stormtrooper?" |
Vladi 12.02.2013 18:45:05 | |
---|
tracyjacks: Oho, no toivotaan joo, että pysyy ehjänä. On onneksi Musamaailmasta ostettu, joten mahdolliset takuuasiat sit helppo hoitaa. Pitää kurkata tänään tuonne sisälle. :) Kyllä ne vissiin aika hyvänlaatuisia keskimääräisesti on. Mulla oli vaan huonoa tuuria vissiin, ostin aikoinaan mustan nupin ja jouduin lähettämään sen takaisin kaikenmoisen paukkeen takia. DV247:lla väittivät, että kyseessä oli löysästi kiinnitetty putki, mutta totuus taisi olla kuitenkin toinen. Meikä kuitenkin vaihtoi kaikki putket tuohon ja kokeilin myöhemmin uudestaan mukana tulleilla putkillakin. Hyväsoundinen kone tuo on ja ainakin kaverilla toiminut ongelmitta. Ja hyvä, että on samantien kelpo putketkin mukana! :) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Jucciz 12.02.2013 19:11:32 | |
---|
Vladi: kelpo putketkin Jaa JJ:t vai? Toivotaan parasta. Mulla on ollut vuosien mittaan kaikista eniten laatuheittelyä juuri JJ:n putkissa - tai ainakin niitä on hajonnut enemmän kuin muiden merkkien putkia yhteensä. Mutta joo, peukut pystyyn. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Vladi 12.02.2013 19:16:08 | |
---|
Jucciz: Jaa JJ:t vai? Toivotaan parasta. Mulla on ollut vuosien mittaan kaikista eniten laatuheittelyä juuri JJ:n putkissa - tai ainakin niitä on hajonnut enemmän kuin muiden merkkien putkia yhteensä. Mutta joo, peukut pystyyn. :) Oho, mulla taas on tainnut hajota melkein kaikkia muita, paitsi JJ:tä. Eipä ilmeisesti tähänkään ole yksiselitteistä vastausta. :) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Jucciz 12.02.2013 19:31:55 | |
---|
Vladi: Oho, mulla taas on tainnut hajota melkein kaikkia muita, paitsi JJ:tä. Eipä ilmeisesti tähänkään ole yksiselitteistä vastausta. :) Jep, ja vieläpä kaikkia kolmea tyyppiä on multa pamahtanut: etuaste-, pääteaste- ja tasuriputkia. Kyllähän JJ:n laatuongelmat oli ihan yleisesti keskusteltu ja harmiteltu juttu joitakin vuosia sitten. Toivotaan, että laaduntarkkailu on nykyään parantunut. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 12.02.2013 19:35:32 (muokattu 12.02.2013 19:37:26) | |
---|
Vladi: Oho, mulla taas on tainnut hajota melkein kaikkia muita, paitsi JJ:tä. Eipä ilmeisesti tähänkään ole yksiselitteistä vastausta. :) Täällä on myös JJ toiminut moitteetta. e. Biaspisteen Tomi muistaakseni vinkkasi että nykyään laatu on paljon parempaa kuin joku vuosi sitten, eikä ole kyllä ollut mitään ongelmia. |
Midrange 12.02.2013 20:03:07 | |
---|
Mikäs on suurin soundillinen ero Jyrki Järvilehdon ja Sovtekin etuasteputkissa? Ajattelin josko kokeilis vaihtaa Blackstarin ht dualiin toista merkkiä. 20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä |
Estranged 12.02.2013 20:31:20 | |
---|
Midrange: Mikäs on suurin soundillinen ero Jyrki Järvilehdon ja Sovtekin etuasteputkissa? Ajattelin josko kokeilis vaihtaa Blackstarin ht dualiin toista merkkiä. JJ:n putket on käsittääkseni vähän pyöreämpi-/pehmeämpisoundisia. "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
Shredator 12.02.2013 21:21:07 | |
---|
Estranged: JJ:n putket on käsittääkseni vähän pyöreämpi-/pehmeämpisoundisia. Myös muhjumpia. Joku saattaa tykätäkin :) Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti? |
Jii-Gee 12.02.2013 22:03:42 | |
---|
Vladi: Kyllä ne vissiin aika hyvänlaatuisia keskimääräisesti on.. Hyväsoundinen kone tuo on ja ainakin kaverilla toiminut ongelmitta. Mulla on tollanen keikkakoneena, hyvin on wörkkiny.. *kop kop* ..vaikka ei oo ees aina ihan silkkihansikkain käsitelty. |
Estranged 12.02.2013 22:56:29 | |
---|
Shredator: Myös muhjumpia. Joku saattaa tykätäkin :) Niin, miksikä sitä sitten haluaakaan kutsua, pyöreämpi, pehmeämpi, muhjumpi.. :) "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
PIM 13.02.2013 08:36:46 | |
---|
Eilen töistä kotiappäin ajellessa tarttui mukaan Epiphonen Joe Pass jatsiloota, sarjanumeron mukaan Samickin tehtaalla Koreassa 2002 valmistunut yksilö lähes uuden veroisessa kunnossa. |
author 13.02.2013 10:49:21 | |
---|
Dhodiin! Toinen joulukuuta tilaamani P-90 mikki Harmonic Designista saapui tänään (vihdoin). Reilun parin kuukauden odotus on ohi. Odotukset toki pilvissä. |
Hikkis 13.02.2013 15:44:27 | |
---|
Blackstarin HT-5R:n tuli kokeilumielessä hommattua Celestionin G12M-65 Creamback. |
Jucciz 14.02.2013 13:58:45 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Vladi 14.02.2013 14:06:31 | |
---|
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Karvamammutti 14.02.2013 14:35:37 | |
---|
ESP Junior saapui tänään. Nyt tulee sitten tämäkin merkki kokeiltua. Ei tarvis enää ku vaihtaa yks tallapala ja maksaa tuo ruoska. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." Traditional: "Kaikki on paskaa, paitsi Karvamammutti." |
jniska 14.02.2013 14:48:11 (muokattu 14.02.2013 14:49:24) | |
---|
Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |