kekkuliheikki 14.02.2014 12:37:19 | |
---|
Myrkky Nuoli: Ei jumalauta.. Mikä toi reiän näkönen on vasemmassa alakulmassa? On muuten HIENO. Voi munskeli, että kaasutta.. Mitä nää on käytettynä? Jotain 1000-1200? Varmaan salamasta. Ei siina reikia ole. Pyorii tossa 1000-1300 haarukassa. Ma yritan neuvotella sita alle tonniin. Katsotaan miten kay. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 14.02.2014 12:45:59 | |
---|
Tama keskustelu on hirvea GAS-loukku. Alkoi itsea kaasuttamaan tuo Yamaha. :D En allekirjoita. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 12:53:24 | |
---|
kekkuliheikki: Tama keskustelu on hirvea GAS-loukku. Alkoi itsea kaasuttamaan tuo Yamaha. :D Kyllä.. Ihan kamalaa. Rinnasta puristaa. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 13:07:13 | |
---|
kekkuliheikki: Tama keskustelu on hirvea GAS-loukku. Alkoi itsea kaasuttamaan tuo Yamaha. :D Näin on. Nyt lukkoa tälle ja äkkiä ennen kuin menee tuhkatkin pesästä. .. Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 13:10:16 (muokattu 14.02.2014 13:10:28) | |
---|
Jostain syystä kaasuttaa ihan mahottomasti Hagström Viking. Siinä on jotain mikä puhuttelee, vaikka kiinanritsoja ovattenkin nykyiset. Oon aina halunnu jonku Hagströmin. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Illu 14.02.2014 13:24:48 | |
---|
Myrkky Nuoli: Jostain syystä kaasuttaa ihan mahottomasti Hagström Viking. Siinä on jotain mikä puhuttelee, vaikka kiinanritsoja ovattenkin nykyiset. Oon aina halunnu jonku Hagströmin. Anna palaa, ihan ok värkkejä ne on, eikä hintakaan päätä huimaa. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 13:32:37 | |
---|
Illu: Anna palaa, ihan ok värkkejä ne on, eikä hintakaan päätä huimaa. Juurikin tätä mietin.. Mulla kun ei koskaan oo ollut omaa puoliakustista, enkä tiedä vielä onko se mun juttu. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 13:33:24 | |
---|
Myrkky Nuoli: Juurikin tätä mietin.. Mulla kun ei koskaan oo ollut omaa puoliakustista, enkä tiedä vielä onko se mun juttu. Puoliakustinen on kaikkien juttu.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 13:34:27 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Puoliakustinen on kaikkien juttu.... Olen kanssa kohtuu vakuuttunut tästä. Mulla on vaan nyt SG:n jossa P90 kaulassa ja Straton kanssa saundipaletti niin vahvasti hallussa, etten edes halua sotkea siihen mitään. Mutta helevetin helevetti kun ei pääse tuon kaasutuksen yli. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
YarZoo 14.02.2014 13:51:45 | |
---|
Myrkky Nuoli: Juurikin tätä mietin.. Mulla kun ei koskaan oo ollut omaa puoliakustista, enkä tiedä vielä onko se mun juttu. Meikäläisen lienee pakko pistää Tokain ES-130 SR lihoiksi kun rahajuttuihin on iskeny joku ihmeen krooninen paskaturbulenssi. Meillä ei olis mahdoton väli järkkäillä testausasioitakaan. S.N.A.F.U |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 13:56:15 | |
---|
YarZoo: Meikäläisen lienee pakko pistää Tokain ES-130 SR lihoiksi kun rahajuttuihin on iskeny joku ihmeen krooninen paskaturbulenssi. Meillä ei olis mahdoton väli järkkäillä testausasioitakaan. Kyllä muuten maistuis, mutta ei valitettavasti tän hetkinen budjetti yllä tuonne asti kun Bluetoneen meni suurin osa. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
YarZoo 14.02.2014 14:18:18 | |
---|
Myrkky Nuoli: Kyllä muuten maistuis, mutta ei valitettavasti tän hetkinen budjetti yllä tuonne asti kun Bluetoneen meni suurin osa. Juu kippis vaan, sitähän tämä elo on, yhtä rahanmenoa! Eikä toki näistä pidä ihan ensimmäisenä olla luopumassakaan, jääpi harmittamaan. S.N.A.F.U |
Lancelot 14.02.2014 14:40:27 | |
---|
Mulla olis "ylimääräisenä" tuo toinen AS. Tulkaapa sitä kaasutteleen!;) |
kekkuliheikki 14.02.2014 14:42:07 | |
---|
Lancelot: Mulla olis "ylimääräisenä" tuo toinen AS. Tulkaapa sitä kaasutteleen!;) Swiddu napatkaa siita. Yamaha lahtee tasan tonnilla. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 14.02.2014 14:48:44 | |
---|
Pitaakin tiedustella taas sita minttia Heritagea. Viimeksi tuli luuri korvaan mutta ei ole viela myyty. Sen kun saisi tonnin pintaan niin alkaisi olla kaupat lahella. Kuka perkele nosti taman keskustelun ylos! En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 15:21:28 | |
---|
kekkuliheikki: Swiddu napatkaa siita. Yamaha lahtee tasan tonnilla. Minä ostan heti, kun joku ostaa mun Toksun pois... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 14.02.2014 15:32:33 | |
---|
:D :D :D No ma varasin sen mutta vedetaan nyt happea ja mietitaan vahan. Ei kannata tehda hataisia paatoksia. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 15:33:13 | |
---|
kekkuliheikki: :D :D :D No ma varasin sen mutta vedetaan nyt happea ja mietitaan vahan. Ei kannata tehda hataisia paatoksia. Ei ole kellään kivaa, kun mopo keulii liikaa.... :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 14.02.2014 15:36:52 | |
---|
Nyt pari olutta ja malttia. Ei se yammu mihinkaan lahde. Mutta kylla ma sen valitan jos se on 'saatava'. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 16:02:16 | |
---|
kekkuliheikki: Nyt pari olutta ja malttia. Ei se yammu mihinkaan lahde. Mutta kylla ma sen valitan jos se on 'saatava'. Täytyy hakea työterveydestä muutama pami ja poltella puoli toppaa vihreää norttia... Jos se ajatus vaikka vähäsen kirkastuisi tästä. Pakko vielä saada tuo Bluetonen Express, niin johan tässä alkaa tili olemaan siihen malliin miinuksella, että voi kohta alkaa keittelemään kahveita voudille... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |