![]() 18.12.2008 18:01:29 | |
---|---|
Just sain sähköpostia silt tyypilt kuka käsittelee mun tilausta että oli ollu poissa töistä viikon. Ei ihmekään ku ei ollu vastannu sähköposteihin... Ei oo edenny toi tilaus mihinkään. Jos Ibanez nyt lähettäis noille niitä kitaroita ni sitte vois DV lähettää mulle sellasen... | |
![]() 18.12.2008 18:16:59 | |
Just sain sähköpostia silt tyypilt kuka käsittelee mun tilausta että oli ollu poissa töistä viikon. Ei ihmekään ku ei ollu vastannu sähköposteihin... Ei oo edenny toi tilaus mihinkään. Jos Ibanez nyt lähettäis noille niitä kitaroita ni sitte vois DV lähettää mulle sellasen... Kannattaa tarkistaa että tulee varmasti tämän päivän euro-kurssilla. eikä sillä millä olet sen tilauksen tehnyt. On nimittäin aika monta kymppiä euro-hinta pudonnut muutamassa viikossa. Katsoin juuri että Blackheart BH5H-nuppi olisi n. 125€, Classic Vibe Staro 235€ ym. itseä kiinnostavaa. Paljonko lie huomenna tai joulun jälkeen? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - | |
![]() 18.12.2008 19:09:18 | |
Kannattaa tarkistaa että tulee varmasti tämän päivän euro-kurssilla. eikä sillä millä olet sen tilauksen tehnyt. On nimittäin aika monta kymppiä euro-hinta pudonnut muutamassa viikossa. Katsoin juuri että Blackheart BH5H-nuppi olisi n. 125€, Classic Vibe Staro 235€ ym. itseä kiinnostavaa. Paljonko lie huomenna tai joulun jälkeen? Juu. Mulla on täs koneella iso tekstitiedosto missä mä oon laskenu sairaasti just noit hintojen muunteluu yms. Ei se oo heittäny paljoa mitään. Ei sellanen parin euron vaihto ainakaan mua haittaa, koska kuitenki tuolt kaupasta saa niin sairaan halvalla tavaraa. | |
![]() 18.12.2008 19:15:27 | |
Kannattaa tarkistaa että tulee varmasti tämän päivän euro-kurssilla. eikä sillä millä olet sen tilauksen tehnyt. On nimittäin aika monta kymppiä euro-hinta pudonnut muutamassa viikossa. Katsoin juuri että Blackheart BH5H-nuppi olisi n. 125€, Classic Vibe Staro 235€ ym. itseä kiinnostavaa. Paljonko lie huomenna tai joulun jälkeen? On kyllä kurssit todellakin kohdallaan. Ainakin parisataa euroa otin tilauksessani turpaan, mutta ei sen niin väliä. Jos jotenkin pystyisin elämään pinkin värin kanssa ostaisin samantien Epiphone Elitist Les Paulin. Ei kyllä pysty, on tuo niin kauhee. Kalamies #? | |
![]() 18.12.2008 19:32:23 | |
Just sain sähköpostia silt tyypilt kuka käsittelee mun tilausta että oli ollu poissa töistä viikon. Ei ihmekään ku ei ollu vastannu sähköposteihin... Ei oo edenny toi tilaus mihinkään. Jos Ibanez nyt lähettäis noille niitä kitaroita ni sitte vois DV lähettää mulle sellasen... "The ETA of the Ibanez is 19/12/08 into our warehouse." Eli jos kaikki ibanezit tulevat samassa lastissa niin ehkä jo huomenna lähtee paketteja suomea päin jos arviot saapumisesta pitävät paikkansa. Tuo pätkä siis suoraan sähköpostiviestistä kun kyselin että milloin mahdollisesti saapuu varastaan se rg321 jonka tilasin. Omaan viestiin vastattiin päivässä joten itse ainakin olen vielä tähän mennessä tyytyväinen asiakaspalveluun. | |
![]() 18.12.2008 19:39:34 | |
On kyllä kurssit todellakin kohdallaan. Ainakin parisataa euroa otin tilauksessani turpaan, mutta ei sen niin väliä. Jos jotenkin pystyisin elämään pinkin värin kanssa ostaisin samantien Epiphone Elitist Les Paulin. Ei kyllä pysty, on tuo niin kauhee. Mikäs tos mustassa elitisti customissa o vikan? | |
![]() 18.12.2008 20:01:59 | |
Mikäs tos mustassa elitisti customissa o vikan? Ei siinä mitään vikaa ole, tahtoisin vaan jonkun burstin. Pitää varmaan metsästää ebaytä. Kalamies #? | |
![]() 18.12.2008 20:02:36 | |
Katsoinpa vielä tuossa eilen, että Laneyn VH100R lähtisi omistukseen ~660n euron sijoituksella. Huhhuh, Tomppa kauppasi vielä hetki sitten tontulla samaa kapinetta. Elämme ihmeellisiä aikoja. Tilasin muutama viikko sitten juuri tuon, eipä ole edistynt kuin "Confirmediksi". Yleisurheilu @ mnet | |
![]() 18.12.2008 20:20:58 (muokattu 18.12.2008 20:40:50) | |
"The ETA of the Ibanez is 19/12/08 into our warehouse." Eli jos kaikki ibanezit tulevat samassa lastissa niin ehkä jo huomenna lähtee paketteja suomea päin jos arviot saapumisesta pitävät paikkansa. Tuo pätkä siis suoraan sähköpostiviestistä kun kyselin että milloin mahdollisesti saapuu varastaan se rg321 jonka tilasin. Omaan viestiin vastattiin päivässä joten itse ainakin olen vielä tähän mennessä tyytyväinen asiakaspalveluun. Ah autuutta :D. Kiitos kun kerroit. Kun tää tyyppi kenen kaa sähköpostittelin (Andy), ei pystyny sanomaan millon niitä kitaroita olis tulossa. Se sano vaan että viimeistään ens viikolla tulee. Eli hyvin saattaa huomenna lähteä Suomeen päin niinku sanoit. Toivottavasti nyt ennen lomamatkaa tulee kitara suomeen :P Kuin kauan porukoilla on muuten kestäny se kun paketti lähetetään Briteistä ja se tulee kotiovelle? Onko menny yli viikkoa? | |
![]() 19.12.2008 09:18:59 (muokattu 19.12.2008 09:19:10) | |
Euron vahvistuminen puntaa vasten on kyllä todella hurjaa. Saa nähdä milloin alkaa taittua, nyt pitää olla tarkkana että saa tilattua puoli-ilmaista soittokamaa: http://www.taloussanomat.fi/sivu.ph … sicdata&chart_len=1y&rfsh=9 Halpaahan tuo on jo nyt, mutta kuinka paljon lie halpenee vielä lähiaikoina? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - | |
![]() 19.12.2008 09:42:53 | |
Halpaahan tuo on jo nyt, mutta kuinka paljon lie halpenee vielä lähiaikoina? No jos rojut tuosta vielä halpenee, niin katson olevani suorastaan velvoitettu tilaamaan itselleni yhden straton lisää :) | |
![]() 19.12.2008 10:48:25 | |
Voi jeesus noita hintoja! :D M-audion axiom 49 kiippariakin myydään johonkin 150€. Torillä myyvät vastaavia käytettynä 200€! Tuoltahan vois tilata vaikka mitä. Möö | |
![]() 19.12.2008 11:07:03 | |
Joissakin tuotteissa näkyy hinnoissakin jo punnan alamäki, esim. Yamahan LS6 akkarin hinta on melkein 100 puntaa enemmän kuin elokuussa. | |
![]() 19.12.2008 11:08:04 | |
Huhhuh mikä meininki. Oon koittanu nyt satunnaisesti tilata erittäin kuumottavaan hintaan nashville-teleä sekä omalla electronilla (ei natsaa), että faijapuolen Visalla. Ongelma on se, että vaikka käyttäjätilin tiedot on noi Visan haltijan tiedot, ja kaikki kentät maksussa ainakin näennäisen oikein (ei ne paljon muutenkaan voi olla..) tulee vahvistaessa joku "Payment failed", kortin varmentaminen ei onnistu ja pitää muka ottaa yhteyttä pankkiin. Oon kokeillu ilman skandeja ja skandien kanssa tota nimikenttää, sukunimen ja etunimen paikat vaihdettuna ja kaikki mahdolliset kombinaatiot jne. Issue no. :honhan ei tuu mitään? Onks kellään tietoa, miten tästä eteenpäin? (Varmaan ottaa yhteyttä pankkiin, joo, mut onks kokemuksia tämmösestä?) | |
![]() 19.12.2008 11:14:04 (muokattu 19.12.2008 11:14:24) | |
Onks kellään tietoa, miten tästä eteenpäin? (Varmaan ottaa yhteyttä pankkiin, joo, mut onks kokemuksia tämmösestä?) Ota yhteyttä DV:n asiakaspalveluun ja sano, että haluat maksaa tilisiirrolla. Toimii! Kalamies #? | |
![]() 19.12.2008 11:17:26 | |
Joissakin tuotteissa näkyy hinnoissakin jo punnan alamäki, esim. Yamahan LS6 akkarin hinta on melkein 100 puntaa enemmän kuin elokuussa. Tuo tosiaan kannattaa ottaa huomioon. Vaikuttaa varmasti vähitellen ainakin ei-brittiläiseen tavaraan. Miten tuolla onkaan, jos nyt laitan tilauksen sisään sellaisesta tavarasta, jonka tila on "3-12 days". Onko lopullinen hinta tämän eli tilauspäivän päivän euro-hinta, vaiko lopullisen toimituspäivän euro-hinta (esim. tammikuussa)? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - | |
![]() 19.12.2008 11:21:14 | |
Ota yhteyttä DV:n asiakaspalveluun ja sano, että haluat maksaa tilisiirrolla. Toimii! Juu, kymmenen päivää olen yrittänyt ottaa yhtetyttä että haluan maksaa tilisiirrolla... ei vastausta. | |
![]() 19.12.2008 11:24:59 | |
Ota yhteyttä DV:n asiakaspalveluun ja sano, että haluat maksaa tilisiirrolla. Toimii! No niin, pitää tehdä näin :) | |
![]() 19.12.2008 12:31:47 | |
"The ETA of the Ibanez is 19/12/08 into our warehouse." Eli jos kaikki ibanezit tulevat samassa lastissa niin ehkä jo huomenna lähtee paketteja suomea päin jos arviot saapumisesta pitävät paikkansa. Tuo pätkä siis suoraan sähköpostiviestistä kun kyselin että milloin mahdollisesti saapuu varastaan se rg321 jonka tilasin. Omaan viestiin vastattiin päivässä joten itse ainakin olen vielä tähän mennessä tyytyväinen asiakaspalveluun. Onks sulle tullu viel mitään sähköpostia sieltä että lähettääkö sun kitaras tänään? | |
![]() 19.12.2008 12:42:10 | |
Juu, kymmenen päivää olen yrittänyt ottaa yhtetyttä että haluan maksaa tilisiirrolla... ei vastausta. Surkeaa asiakaspalvelua...ei vastausta mullekaan tilaukseen sekä kahteen sähköpostiin... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)