toxic 16.07.2005 13:00:25 (muokattu 16.07.2005 13:01:24) | |
---|
Yritystä peliin! Pistä sävynsäätimet keskelle, gain-potikan asetuksia engli tarjoilee sivuillaan ja volaa sitten niin vähän ettei äiti tule vetämään korvasta. Noita ei tarvitse luukuttaa, säröt tulevat etuasteesta. Kokeile eri kitaraa. Joku laite on paskana, säröä noista lähtee kyllä.. Olen säätänyt jo liikaa. E: Olen kokeillut toisella kitaralla ja kolmella eri johdolla. ;) Kyllä ne voi silti olla paskana ja monaasti ovatkin. Hmm... E: Hieman off-topicia ollu.. |
Guitaristi 16.07.2005 13:46:27 | |
---|
E: Siitä olisi aika paljon apua, jos kertoisitte minkälaisilla säädöillä olette kyseistä vahvistinta kokeilleet. Mulla on combo ja hyvä juntta syntyy lead kanavalla seuraavasti: Gain n. klo 1 Bass n. klo 3 Middle n.klo 2 Treble n.klo 12. Volumea sitten niinpaljon kuin kehtaa laittaa :D. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
elbowski 17.07.2005 01:40:30 | |
---|
Nugetti taitaa nyt tietää mitä hänen sänkynsä viereen ilmestyy ensi kesänä :) Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 |
carlos 17.07.2005 10:46:26 | |
---|
Itse olen katsellut tuota Ashdown Peacemaker 40 comboa... soitin Soundataan ja Puppe sanoi että tilaus on sisällä mutta Ashdownin bisnes tapahtuu jossain ihan muualla kuin Suomessa joten mitään tietoa ei ole siitä milloin Ashdownin vahvarit rantautuvat taasen Suomeen. Ostappa kuule poies vaan, on hyvä combo :) Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
Deranged 17.07.2005 11:23:32 | |
---|
Pirskatti, tuossa soundslive.uk:n versiossa laitteesta on digiefektitkin mukana, vaikka on melkein 400e halvempi kuin musik-produktivissa myytävä kone. Nyt iski G.A.S. niin pahasti, että on pakko ottaa hiilitabletti ja maitohappokapseli. Ensi kuussa otan luultavasti riskin ja tilaan tuon. Halvempaa putkinuppia tuskin löydän samoilla ominaisuuksilla, joten.. (tekisipä mieli heittää tähän Gigantin mainoslause, mutta ei) Jospa tuosta saisi surinaa ulos ilman hurinaa. |
McNulty 17.07.2005 15:06:07 | |
---|
Ostappa kuule poies vaan, on hyvä combo :) juu, näin olen ajatellut :) pitäis vaan saada tua piivii klässik hukattua jonnee ennen uuden hankkimista :) "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Noisehunter 19.07.2005 13:04:22 | |
---|
Pirskatti, tuossa soundslive.uk:n versiossa laitteesta on digiefektitkin mukana, vaikka on melkein 400e halvempi kuin musik-produktivissa myytävä kone. Nyt iski G.A.S. niin pahasti, että on pakko ottaa hiilitabletti ja maitohappokapseli. Olin jo tilaamassa itselleni Englin Fireball nuppia, mutta nyt alkoi tämä FA-60 nuppi kiinnostamaan. Sais pirkule koko setin kaapin keran samaan hintaan kuin mitä Tulipallo kustantaisi. Ja taitasipa jäädä vielä rahaa ostaa uusi humppa Charveliin tai vaikka joku spedu yms... Liekköhän nuo digiefektit mistään kotoisin? Periaatteessa kiinostaisi ehkä hieman enempi vielä se ilman d-efektejä oleva versio, mutta sitä ei näytä ainakaan soudslive.uk:lla olevan tarjolla. Miltäs ne FA kaapit oikein tuntuu kovassa käytössä? Toimiiko maksaminen tuonne ihan normaalilla IBAN tilisiirrolla? |
elbowski 19.07.2005 13:34:47 (muokattu 19.07.2005 13:40:01) | |
---|
Mikäs jalkakytkin pelaa ton (60w DSP-nupin) kanssa? Tuleeko tossa mukana vai..? Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
mab_ 19.07.2005 13:48:04 | |
---|
Jos kiinnostaa Peacemaker 40 combo niin oma n. ½v vanha saattaisi olla myynnissä.. Ihan suomesta ostettu ja takuuta vielä jäljellä. Pistäkää privaa jos kiinnostaa.. |
Noisehunter 19.07.2005 14:12:51 | |
---|
Mikäs jalkakytkin pelaa ton (60w DSP-nupin) kanssa? Tuleeko tossa mukana vai..? Manuskan mukaan tuossa ilmeisestikkin tulisi nelinamiskainen jalkakytkin mukana. |
elbowski 19.07.2005 14:24:05 | |
---|
Manuskan mukaan tuossa ilmeisestikkin tulisi nelinamiskainen jalkakytkin mukana. Mahtavaa. Eikun rahaa keräämään siis. Toivottavasti tuossa kevättalvella tuommoinen olisi jo matkalla tänne Masalaan päin. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Noisehunter 19.07.2005 15:26:52 (muokattu 19.07.2005 16:13:52) | |
---|
Mahtavaa. Eikun rahaa keräämään siis. Toivottavasti tuossa kevättalvella tuommoinen olisi jo matkalla tänne Masalaan päin. Kantsii kuitenkin tsekkailla vielä itse se manuska Ashdownin sivuilta, nimittäin aina välillä tuntuu ettei tuo enklanninkieli suju kuitenkaan niin kauhean hyvin. EDIT: Juu ei tosiaan kannata luottaa meikäläisen kielitaitoon. Arvosteluja lukemalla selviää että mukana ei tule jalkakytkintä. |
TheWickerMan 21.09.2005 16:52:55 | |
---|
Tuossapa nupin hinta puntina: £267.95. Sivuilta saa myös eurohinnat näkyville. Niimpäs onki näköjään. Perkules en ollukkaa oikeessa :O :D Drink, Drank, Punk |
elbowski 21.09.2005 18:47:46 | |
---|
EDIT: Juu ei tosiaan kannata luottaa meikäläisen kielitaitoon. Arvosteluja lukemalla selviää että mukana ei tule jalkakytkintä. Manuska tais luvata footswitchiä. Noh, kai nuita jostain sitten saa. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Crackis 23.09.2005 13:40:12 | |
---|
Kuinka ihmeessä Soundslive.co.uk voi myydä tuota FA 60 DSP:tä noin halvalla? Vanha 60 nuppi oli muistaakseni yli sata euroa kalliimpi tuolla. Olisi kiva päästä kokeilemaan molemmat FA 60-nupit vierekkäin, että näkisi onko tuohon hinnan laskuun syynä tehtaan pää vai mikä. Voisi hyvin kuvitella, että kuluissa säästämällä lähes entisen kuuloinenkin nuppi myy, mutta kuinka kauan jos laadusta on tingitty liikaa? Jokatapauksessa todella mielenkiintoinen läjä tuolta irtoaisi vähän päälle 500€. Ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä minkä vahvistimen backupiksi ostaisin jos olisi tarvetta/rahaa. Jos joku tuosta FA-sarjan 4x12 kaapista tietää mitään niin voisi valaista minuakin onko noista mihinkään? |
Jag 13.11.2005 03:11:36 | |
---|
Noniin Gas oireilua ilmassa. Olen tässä bändi reenien alettua ruennut kaipailemaan lisäkaappia tuolle rakkaalle kylläkin suht uudelle Peavey classic 30 vahvistimelle. Olin ajaellut tuollaista Marsun 2x12" kaappia jotka maksaa about 450€. Sitten tapahtui käänne asioissa ja erehdyin tälläiselle sivustolle: www.soudnslive.co.uk . Havahduin kun huomasin, että kyseisestä paikasta irtoaisi Fallen Angel 60 täysputkinuppi + 4x12 kaappi Celestonin elementeillä rahteineen alle 750€:n. Hintaero hafstäk putkisysteemin ja lisäkaapin välillä olisi vain n.300€. Jotenkin tuntuisi paljon järkevämmältä sijoittaa tuohon Ashdowniin. Tilaamiseen liittyen minulla on vielä avonaisia kysymyksiä (olisiko joku jopa mahdollisesti tilannut kyseisetä liikkestä jotain). -Maksusuoritus tapahtuu ilmeisesti pankkisiirrolla. mutta missä vaiheessa tuo rahasumma on tarkoitus sinne tilille siirtää? Tilaus lomakkeen täyttämisen jälkeen vai sitten kun olen saanut tavarat käteen? -Mitä riskejä tilaamiseen liittyy? -Pitääkö(kannattaako) olla yhteydessä liikkeeseen sähköpostilla? -millainen Footswitch toimisi tuon nupin kanssa? Sitten jos jostain internetin kätköistä löytyisi vielä toimivia ääninäytteitä kyseistä vahvistimesta niin olisin kiitollinen. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Jag 14.11.2005 20:07:10 | |
---|
Eikö kellään ole mitään sanomista aiheeseen? osaisiko joku edes antaa linkin johonkin ketjuun, joka käsittelee tuolta tilaamista? Haulla olen lukenut jo kutakuinkin kaikki Ashdownia käsittelevät ketjut. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
-K- 14.11.2005 20:16:31 | |
---|
Eikö kellään ole mitään sanomista aiheeseen? osaisiko joku edes antaa linkin johonkin ketjuun, joka käsittelee tuolta tilaamista? Haulla olen lukenut jo kutakuinkin kaikki Ashdownia käsittelevät ketjut. No varmasti kannattaa sähköpostitse ottaa kyseiseen liikkeeseen yhteyttä. ja kysellä toimitusehdoista, maksuista yms. perusasiat kuntoon. Niskamies tilasi firmasta muistaakseni marsun nupin tuossa vähän aikaa sitten. Ja ihan ongelmitta tuli perille. Ei suotta elämys. |
Jag 14.11.2005 22:27:21 | |
---|
Niskamies tilasi firmasta muistaakseni marsun nupin tuossa vähän aikaa sitten. Ja ihan ongelmitta tuli perille. kiitoksia...juuri jotain tällaista tietoa kaipasinkin... Otanpa mahdollisesti jopa kyseiseen henkilöön yhteyttä jos nyt tilaamaan päädyn. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Jasma 15.11.2005 00:08:34 (muokattu 15.11.2005 00:09:20) | |
---|
ehkäpä hieman tyhmä kysymys, mutta syökös britanniasta tilattu fallen angel suomalaista sähköä? |