FensonGibder 10.09.2007 14:23:41 | |
---|
Imurilla vetäisen kerran vuodessa. Toimii mulla, joten turha kirjoitella mitään kärkeviä vastauksia! Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Jeepster 13.09.2007 17:42:06 | |
---|
Noista special fadedeista kuluu tuo pinta tuolleen hölmösti, ilmeisesti kiillottuu, kun muualta on matta ja siksi näyttää tuollaiselsta. Ei sille kannata/voi tehdä mitään? |
Starlia 13.09.2007 17:50:47 | |
---|
Mä sweeppaan mun kitarat kerran viikossa. |
P2 13.09.2007 18:13:15 | |
---|
Ei sille kannata/voi tehdä mitään? Tuskin. Jokuhan tais kiillottaa samantien koko kitaran, jos en väärin muista. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
LamaAjanElvis 13.09.2007 18:27:43 (muokattu 13.09.2007 18:28:57) | |
---|
Lakatun vaahterakaulaisen olen hinkannut ihan peruskostealla keittiörätillä, johonka lirautan ekaks vähän sitruunantuoksuista astianpesuainetta ja lasken vettä läpi että jää suurinpiirtein pelkkä tuoksu siitä aineesta. Vaahterakauloista lähtee helposti liat, kun pinta on liukkaampi lakkauksen ansiosta. Eipä noihin vaahteravehkeisiin mitään oikeita tököttejä olekkaan. Samalla rätillä vetelen sitten normaalisti vanhat tuskanhiet bodystäkin. Ruusupuiset lankut hinkkaan siihen tarkoitetulla puhdistusaineella ja laitan lopuksi vielä hoitoaineet päälle. Kerran vein kyllä kaikki kepakot mattotelineelle hakattavaksi, mutta vain Strato tuli ehjänä takaisin. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
CanYouStayStill 14.09.2007 00:52:11 | |
---|
Hei, omakuvassani, onko uusvanhan kitarani body likanen vai onko tosta kohtaa vaan lähtenyt pinta? Ollut kivassa käytössä kummiskin ennen mua, mul kk. Ja mitä asialle voi tehdä. (Kuva nyt ei oo kauheen loistelias tähän aikaan illasta.) Ettei vain sitten ole niin kakkanen se liina, että tekee niitä naarmuja? (jotain kovettunutta skeidaa) Itselläni ei ainakaan ongelmaa... |
CanYouStayStill 14.09.2007 00:55:07 | |
---|
Ja voisin samalla kysyä, mikä tuo väite on, ettei lemon oil sovi ruusupuulaudalle? Tähän olisi kiva saada vastaus. |
jaakko. 14.09.2007 01:34:39 | |
---|
Kerran vein kyllä kaikki kepakot mattotelineelle hakattavaksi, mutta vain Strato tuli ehjänä takaisin. reps. :D Ite putsaillu vain kostealla rätillä. (miedosti fairya) ...straton ruusupuuotelauta saanu myös joskus vähän ruokaöljyä ja eipä tuo ainakaan huonontunut siitä ole. Ltd ec-1000vhb on senverran tuore kapistus ettei vielä oo kerenny likaa kerätä jotta putsata tarvis. Mitenhän tuo satiinilakkaus kestää pesuaineita/hinkkaamista? Ois nimittäin kiva pitää pinta mattana mahdollisimmman pitkään. Toisaalta eipä paljon pölyjenpyyhintää kummempaa tarvi kun siinä ei sormenjäljet näy.
Keskity, perkele! |
Joees 14.09.2007 01:58:18 | |
---|
Ja voisin samalla kysyä, mikä tuo väite on, ettei lemon oil sovi ruusupuulaudalle? Tähän olisi kiva saada vastaus. Turha väite on se. Sitruunaöljyähän nuo ammattilaisetkin suosittelee pääasiassa. Ja mä en nää mitään järkeä käyttää jotain hemmetin ruokaöljyjä tai muita paskaöljyjä siihen hommaan. Tuollainen pieni purkki maksaa sen minkä se maksaa, mutta se kestää ikuisuuden. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
buju 14.09.2007 05:55:40 | |
---|
Ja voisin samalla kysyä, mikä tuo väite on, ettei lemon oil sovi ruusupuulaudalle? Tähän olisi kiva saada vastaus. Väittävät(Martin), että lemon-oil:in hapot ruostuttaisi nauhoja. Itse en ole moista huomannut. Damn right, I´ve got the blues |
erikiva 14.09.2007 11:01:20 (muokattu 14.09.2007 11:01:46) | |
---|
...joskus vähän ruokaöljyä... Niinkuin joku jossain threadissa pääsi sanomaan, niin nuo "talousöljyt" tuppaa vissiin härskiintymään jossain vaiheessa. Ite en käyttäis. How could I care? |
P2 14.09.2007 11:11:51 | |
---|
Ite oon käyttäny talousöljyjä iät ja ajat, ikinä ei oo pahalle haissu. (Tai sitten oma ominaishaju peittää tuollaiset) "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
erikiva 14.09.2007 14:03:42 | |
---|
Ite oon käyttäny talousöljyjä iät ja ajat, ikinä ei oo pahalle haissu. (Tai sitten oma ominaishaju peittää tuollaiset) Alrite, itsellänihän ei omakohtaista kokemusta ole, jostain vain luin. How could I care? |
CanYouStayStill 14.09.2007 14:11:25 (muokattu 14.09.2007 14:12:05) | |
---|
Väittävät(Martin), että lemon-oil:in hapot ruostuttaisi nauhoja. Itse en ole moista huomannut. Eikö muka vaikuta muiden puiden nauhoihin? Ainoastaan ruusupuuhun liitettyihin nauhoihin? Kuulostaa oudolta.... |
Jeepster 14.09.2007 21:13:15 | |
---|
Ettei vain sitten ole niin kakkanen se liina, että tekee niitä naarmuja? (jotain kovettunutta skeidaa) Itselläni ei ainakaan ongelmaa... Ei voi olla, se oli ostaessa tommonen. Ei sinänsä haittaa ollenkaan, mutta jos voi pois saada niin tietty parempi. |
LamaAjanElvis 14.09.2007 21:18:46 | |
---|
Eikö muka vaikuta muiden puiden nauhoihin? Ainoastaan ruusupuuhun liitettyihin nauhoihin? Kuulostaa oudolta.... Niin muttakun ruusupuun päällä ei ole lakkaa, joten siihen käytetään näitä aineita. Vaahteran päällä on aina jonkinlainen lakka, joten sen päälle tursutetulla hoitoaineella ei olisi mitään merkitystäkään, koska se ei menisikään läpi. En ole vielä törmännyt aineeseen mitä käytettäisiin vaahteran kans. Toi on sellanen, että putsaa millä hyvänsä tiskirätilla ja laittaa vaan uudet kielet. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
oiva tumpeloinen 14.09.2007 21:27:47 | |
---|
Niin muttakun ruusupuun päällä ei ole lakkaa, joten siihen käytetään näitä aineita. Vaahteran päällä on aina jonkinlainen lakka, joten sen päälle tursutetulla hoitoaineella ei olisi mitään merkitystäkään, koska se ei menisikään läpi. En ole vielä törmännyt aineeseen mitä käytettäisiin vaahteran kans. Toi on sellanen, että putsaa millä hyvänsä tiskirätilla ja laittaa vaan uudet kielet. Lakkapinnassa tuntuu kynsilakanpoistoaine tms. kevyempi "tärpätti" toimimaan hyvin. Luonnollisesti kannattaa varmistaa, ettei aine ja lakka reagoi keskenään. ...kaikista ongelmallisinta on mielestäni ollut vaahteraotelaudan putsaus, mistä on jo lakat osittain kulunut pois.... |
buju 15.09.2007 12:23:37 | |
---|
Eikö muka vaikuta muiden puiden nauhoihin? Ainoastaan ruusupuuhun liitettyihin nauhoihin? Kuulostaa oudolta.... No eihän sillä voi olla mitään merkitystä onko eben- vai ruusupuu otelauta. Mitään muuta perustetta sitruuna öljyn huonoudesta en ole kuullut kuin, että se ruostuttaisi nauhoja. Itse olen kuitenkin käyttänyt jo tosi pitkään sitruuna öljyä, mutta nauhoissa ei ole ikinä ollut ruostetta. Niin ja lakatut kaulat(vaahtera) mä putsaan samalla aineella kun muun kitaran(dunlop). Damn right, I´ve got the blues |
Jeepster 30.11.2007 16:34:25 | |
---|
|
Numb 30.11.2007 16:38:44 (muokattu 30.11.2007 16:40:16) | |
---|
Ei ruusupuusta väri rievulla lähde. Pskaa se on. Kielistä voi tietty irrota omaa sävyänsä myös, etenkin jos on jotakin liuotinta pelissä mukana. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |