J.Hollström 12.06.2005 18:29:15 | |
---|
|
stagestar 12.06.2005 23:04:27 | |
---|
Itselläni on 50w ja musaopiston bänditunneilla käytän talon 30w:tä. Suurin ero on mun mielestäni särössä. 30w:stä lähtee jotenkin tieukempi/kireämpi särö. Ehkä jollain tavalla rankempi. 50w:n särö enemmän omaan makuuni sopiva, pehmeämpi ja isompi. Niin ja mihin tarvitsee enenpää hönkää todellisuudessa kuin mitä 30w:stä lähtee?? Riittää mainiosti. Keikoillahan styrkat kuitenkin pääasiassa mikitetään. AIVAN! rok rok !!! |
J.Hollström 13.06.2005 18:41:26 | |
---|
Tossa uusimmassa riffiskabassa on vedetty Classic 30:llä. Kelpaako sampleksi? http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=38&t=95157&o=20#p2924019 Oho, ihan itsekkin yllätyin kun näin jälkeenpäin tsekkasin, kuinka hyvä tämä Classicin säröosasto on. Säädöt oli siten, että eq:ssa kaikki keskellä ja preosasto kaakossa. Kitarana Gibsonin Les Paul, välissä piuha. Eli varmaan lisäkaapilla tulisi bändikäytössäkin hyvin juttuun. |
Jag 24.07.2005 02:15:14 | |
---|
Niin varmistelen nyt kyseisen pelin omistajilta että onhan tuo 30w varmasti riittävästi "normaaliin bändikäyttöö" (kukaan ei omista 4x12 kaappeja) -vaatiiko bändikäyttö lisäkaappia? -miten pysyy noi cleanit kasas....ite soittelin aikanaa 30w trankku marsulla "bändissä" ja oli niin alitehonen et pisti iha v...taa :-).. Cleanit rupes kiertää nii pirusti ku volaa lisäs-.. -Mutta mitäpä kyseisen pelin omistajat mietitte noista`? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
McNulty 24.07.2005 02:20:31 | |
---|
Niin varmistelen nyt kyseisen pelin omistajilta että onhan tuo 30w varmasti riittävästi "normaaliin bändikäyttöö" (kukaan ei omista 4x12 kaappeja) -vaatiiko bändikäyttö lisäkaappia? Ei vaadi, mutta kyllä itselläni on C30:n alla Marshall 1936 2x12" kaappi, lähinnä tukevoittamassa alapäätä. -miten pysyy noi cleanit kasas....ite soittelin aikanaa 30w trankku marsulla "bändissä" ja oli niin alitehonen et pisti iha v...taa :-).. Cleanit rupes kiertää nii pirusti ku volaa lisäs-.. Transistorit ovat tyypillisiä juuri tuollaiselle käytökselle. Kyllä oma Peavey ja sen cleanit pysyy ihan hyvin kasassa reeniksellä. -Mutta mitäpä kyseisen pelin omistajat mietitte noista`? Combo toimii yksistään, mutta tietysti jos on halua saada "munaa" saundiin, voisi sen alle hankkia vaikkapa tuollaisen 2x12" kaapin. Sitten onkin vahvistinta riittävästi keikalle kuin keikalle. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
BulletProof 24.07.2005 02:34:57 | |
---|
Niin varmistelen nyt kyseisen pelin omistajilta että onhan tuo 30w varmasti riittävästi "normaaliin bändikäyttöö" (kukaan ei omista 4x12 kaappeja) Bändikäytössä on ilman lisäkaappeja ja volumet normaalisti noin puolessa välissä tai alle. Eli ääntä riittää ihan varmasti. |
Jag 24.07.2005 04:21:21 (muokattu 24.07.2005 04:21:52) | |
---|
Kiitän isosti ..... Kyseinen peli lähteeki heti huomenna tilauksee soitin keskuksest... -testasin kyseistä peliä ja ENGL in Screameria. Screamerilla soittelin about puoli tuntii enkä siitä mieleistäni ääntä saanut pihalle. Sitten siiryin classicii ja heti kolahti. Mukavan löysää crunch pörinää lähti. Niin tyypillistä minua, että joku vähemmän kehuttu peli kolahtaa. Varmaan musamaus jotai vikaa . No ei se mtn. Omaperäisyys rok (eihän classiciakaa muilla m. netin käyttäjillä ole :))) , et sinne meni se omaperäisyys) Edit: Tulipa taas harvinaisen selkee viesti "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |