Aihe: ESP Alexi Laiho
1 2 3
apuri
21.05.2005 23:31:26 (muokattu 21.05.2005 23:37:25)
Se on sitä Customia se. On muuten noissa halpisJacksoneissa hirveennäkönen se Jackson logo verrattuna näihin Jenkkimalleihin.

Ei kun se logo on just hyvä.
Se helmiäislogohan on turhaa kikkailua. 80-luvulla oli käytössä juuri tuollainen logo kuin Kevin bondin signaturessa.
Uusissa RR1T:ssä on muuten tuollainen silkkipainotekniikalla tehty logo nykyään.

Tuolla on lisää kuvia Bondin ja Chistian Olde Wolbersin kepeistä.

http://vwallguitars.com/Jackson_imports.html
Ben_D
21.05.2005 23:32:32

Ei kun se logo on just hyvä.
Se helmiäislogohan on turhaa kikkailua. 80-luvulla oli käytössä juuri tuollainen logo kuin Kevin bondin signaturessa.
Uusissa RR1T:ssä on muuten tuollainen silkkipainotekniikalla tehty logo nykyään.

Silkkipaino? Mulla taitaa olla helmiäisupotus..Kait...
ninos
22.05.2005 00:41:38

http://www.espguitars.com/guitars_dave.htm

yäk, nyt meni yöunet :S toihan näyttää Warlockin ja Icemanin risteytykseltä mikä on tehty muovista...
rokke roll
SininenIII
23.05.2005 04:18:08 (muokattu 27.05.2005 03:55:19)

Silkkipaino? Mulla taitaa olla helmiäisupotus..Kait...

Kaverin RR1ssä on lohjennut lavasta ikävästi juuri tuon logon kohdalta lakasta pala pois. Näyttäisi että sitä logoa ei ole upotettu siihen, vaan mustalle taustalle on lätkäisty se ohut helmiäislogo, jonka jälkeen on vedetty paksulla lakalla pinta tasaiseksi.

Edit: On se taitaa sittenkin upotettu, se logo vaan lerpattaa siten että näyttää että se ois vaan silleen pinnassa. Kyllä nyt hävettää, varsinkin kun itellä on vastaavanlainen kitara.
Black_Ice
13.12.2006 16:58:16
Tuo Kevin Bond on mun mielestä ainaki just täydellinen. Oon ajatellu ostaa sellasen. Seyomorin mikit on tosi hyviä ainaki. ja eihän muita mikkejä tarvita ku toi talla mikki. ite en ainaka käytä ikinä muita. Toi on tosi halpa tossa thomannilla. Oon kattellu muualta niin se on ollu sen 1199€ tai siitä läheltä. ja sit aina on ollu ovh merkintä perässä.. niitten mukaan se olis jonku 1700€.. Ja tossa thomannilla oli 999€. helpottais aika paljon jos sais noin halvalla ku pitäis marshallitkin ostaa..
Havuja Perkele!
Twistyh
13.12.2006 18:23:38
www.scythes-of.bodom.tk

ttuolla muistaakseni kerrottiin että laiho ja ESP suunnittelee kokonaan uutta kitaraa.

Mut nehän on kaikki aina saman näkösiä.
Rypsolisti
13.12.2006 22:29:10
Arviolta 4500$ kustantaisi haluamani. Taidan pysyä jo rakennetuissa kitaroissa.

No tuosta joutuu itse lopulta maksamaan ehkä noin 3200-3600 dollaria tai vähemmän. Tuossa RAN topicissa (vai missä olikaan)oli tuosta juttua että toi on pelkkä arvio ja lopullinen hinta olisi joku 60-75% tuosta.
Fender Stratocaster '62
Juustonaksu
13.12.2006 22:30:55
Heh. Tulipa taas naureskeltua viikolla, kun Musamaailmasta taapersi ulos vaahtosammuttimen kokoinen vaalealla polkkiksella varustettu tuskin peruskoulun aloittanut pikkulaiho upouusi 4k kitara kädessä. Isä heti perässä. Olisi isän ulkonäöstä (näytti joltain perus hevimuusikolta) olettanut, että osaa edes laukun ostaa pojalleen. Mutta ei, retuutetaan 4000€ ESP:tä kadulla vesisateessa. That's how it works!
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Jormaz
13.12.2006 22:35:10
Heh. Tulipa taas naureskeltua viikolla, kun Musamaailmasta taapersi ulos vaahtosammuttimen kokoinen vaalealla polkkiksella varustettu tuskin peruskoulun aloittanut pikkulaiho upouusi 4k kitara kädessä. Isä heti perässä. Olisi isän ulkonäöstä (näytti joltain perus hevimuusikolta) olettanut, että osaa edes laukun ostaa pojalleen. Mutta ei, retuutetaan 4000€ ESP:tä kadulla vesisateessa. That's how it works!

Ettei ollu 400 € LTD? Kyllähän 4k kepissä laukku tulee ihan automaattisesti mukaan.
Miees...
kimurantti1
13.12.2006 23:01:45
No tuosta joutuu itse lopulta maksamaan ehkä noin 3200-3600 dollaria tai vähemmän. Tuossa RAN topicissa (vai missä olikaan)oli tuosta juttua että toi on pelkkä arvio ja lopullinen hinta olisi joku 60-75% tuosta.

Johtopäätös -> halpaa ku saippua! :-D

Eiku..
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Pnctocn
14.12.2006 21:44:03 (muokattu 14.12.2006 21:45:26)
Lapland - the land of lap-dancers
mikkosah
15.12.2006 12:31:06
http://www.musamaailma.fi/bandikama … /tuotteet/155/160/sv_standard.phtml

Lähes sama kitara, hintaa "pikkasen" vähemmän.

Ja ei siitä pääse mihinkään että noi on silti helvetin rumia esikuviinsa nähden.

Itse omistan kyseisen skeban ja tyytyväinen olen ollut.
Rumuudesta en tiedä mutta kaikki kitarathan muistuttaa tavalla tai toisella jotain "alkuperäistä" mallia.
Ja siinähän juju onkin että kitaroita on joka lähtöön, ei tarvii ostaa sitä mikä on ruma tai epäsopiva käteen.
Lets go through the wall!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)