Aihe: Koch putkivahvistimet ?
1 2 3
Ziggy Bubba
10.03.2011 16:35:25

Studiotonen puhtaiden hienouden huomasin tosissaan vasta vähän aikaa sitten, kun tuli kuunneltua vanhoja nauhotuksia vehkeellä - kylläpäs klangasi Lespakin heleästi tuolla :)

Takaa avoin ja pieni kaappi auttoi tässä varmasti myös - ei tule semmosta liian läskiä tuuttausta pihalle, vaan juttu pysyy kirkkaana ja avoimena. Orangen 2x12 -skobella taas ei semmosta "pientä" ja miksauksesta piikkinä erottuvaa soundia helposti kaiveta... Tiny Terrorilla tuo kyllä about onnistui - telellä.
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Uljas
11.03.2011 08:03:45
Kiitokset vinkeistä kaikille. Täytynee tsekata vielä ainakin nuo Oranget ja Kochin Powertone ennen kuin laitetaan tilausta kehiin.
magister
11.03.2011 09:08:08

Minäkin olen päätynyt soittamaan Koch Multitone 100W komboa pääosin clean-kanavan kautta säröpedaalin läpi.

Tuo high-gain kanava antaa kyllä hirmuisen kompression/sustainin, mutta se soundi ei ole niin murea ... välillä nolottaa, kun on täältä lukenut, että säröt sitten pitää ottaa vahvistimesta.

Tuossa cleanissa on kyllä säröä mukana - ei se tosiaan ole mikään pelkkä volyhmiä nostava pääteaste, vaikka nimi on "clean". Pitäisi olla "not very dirty".

Täytyypä oikein tutkia, että miten sitä highgainia on ajateltu käytettävän. Ehkä pitää koettaa eri volyymmeillä ja vaikkapa eri kitaroilla, tai vaihdella pedaalien paikkoja.
Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)