Aihe: Tampereella olevan Ahosen musiikin ikkunalla "Albertin kitara"
1 2 3
McNulty
11.03.2005 00:30:08
Minä olen jo pidempään Ahosella ihaillut niitä vanhoja 50's orkesteriskittoja... meinasinpa jo ebaystä tilailla kun jollain $50-200 saa sellaisen värkin minkä voisi kohtuu helposti kunnostaa. (Virittimet, talla ja kielet... ja ehkä pikkasen käsitellä pintaa jollain tökötillä, rätillä nyt ekaksi ainakin).
fox
11.03.2005 01:01:40

Vanha Ahonen keinutteli aina siinä keinutuolissaan ja joi wild indian olutta,meille pojille silloin joskus 80-luvun lopulla 16-v oli palvelu aina kohdillaan,kerran se vei meidät kaljalle siihen viereiseen kuppilaan eikä oltu ees täysikäisiä ja tarjos siinä parit kaljat.MIssä on samanlainen palvelu kysyn vaan?Nykytouhuista en paljon tiedä, kerran kävin tossa taannoin ja vanha keinutuoli siinä vielä oli paikallaaan,tuli aika nostalginen fiilis.

Kyllähän se persoona oli, mutta eipä siellä (silloinkaan) pikkurempasta kovin tiliä tehty.. Jonkun Gibsonin sähköt laitoin ja toin kitaraa takasin, vanha Ahonen kohteliaasti tiedusteli, että haluunko kaljalle, sillosen Amurin postin vieressähän oli se yhs kapakki.. Minä sanoin että täytyy lähtee autolla vielä liikenteeseen, johon Ahonen, että "mitäs mä sitte olen velkaa? " Sanoin jonkun pienehkön summan.. äijä istu kiikkustuoliin ja sanoi: Noo, otappa tosta tommonen purkki.. (kitarankiillotusainetta se oli, eikä kovin paljoo maksanu).. No, kattelin sitten vähän pitkään, ilmeisesti... Ahonen keinutteli vaan ja sano että "pistetään sitte seuraavasta remontista vaikka ne loput, käykö?" Mitäs, hymyiltiin ja käteltiin ja minä häivyin Hämeenpuistoon..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
HeavyMachinery
11.03.2005 03:56:04

Itse ukko Ahonen kuuluu olleen ihan kansallisella tasolla kova hanuristi aikoinaan. Niinpä perusti liikkeen, joka on kansallisella tasolla ihan hanurista...

Vittu että repesin, täysin totta.
Minä tiedän - siis pelkään !
Mikaelo
11.03.2005 08:04:18

Koska kitaran lapaan poratut reiät olivat erityisen kokoiset otin kitaran kaulan mukaan kauppaan. Myyjä vittuili että "sä tarviit tohon vielä semmosen bodyn"

Ai "semmosen" bodyn...
Ää!
mikasoi
13.03.2005 23:37:48
Itse ukko Ahonen kuuluu olleen ihan kansallisella tasolla kova hanuristi aikoinaan. Niinpä perusti liikkeen, joka on kansallisella tasolla ihan hanurista...

Samaa mieltä. Tuo oli kerrankin v-tun hyvin sanottu.
Go Billy, Go and drink some jarruneste.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)