Jucciz 21.02.2005 12:09:11 | |
---|
Juu, ei tarvitse pelätä, että tuota myyntiin oltaisiin pistämässä, ainakaan Gibsonina. Omaksi iloksihan tuo on rakennettu, joten sinänsä ehdotuksenne nimen vaihtamisesta tai paremman nimen keksimisestä ovat turhia ja kantautuvat lähinnä kuuroille korville. Tuosta haluttiin tehdä ihan tarkoituksella mahdollisimman Gibsonin näköinen ei-gibson. Vai mitä, velipoika? |
Panzerwag 21.02.2005 12:13:42 | |
---|
Juu, ei tarvitse pelätä, että tuota myyntiin oltaisiin pistämässä, ainakaan Gibsonina. Omaksi iloksihan tuo on rakennettu, joten sinänsä ehdotuksenne nimen vaihtamisesta tai paremman nimen keksimisestä ovat turhia ja kantautuvat lähinnä kuuroille korville. Tuosta haluttiin tehdä ihan tarkoituksella mahdollisimman Gibsonin näköinen ei-gibson. Vai mitä, velipoika? Juu, kyllä näino. Niin ja tuo merkkihän on sunrise (eikä siis sundown) ja joitain nihkeitä kuvia tuosta aihiosta löytyy täältä: http://www.mentalhouse.net/~panzerwag/sunrise/ |
Fortune 21.02.2005 12:19:03 | |
---|
Loistoidea ja toteutuksessa pistää silmään ainoastaan tuo rungon printti, vähän keskeneräisen näköinen ja mittasuhteet ovat vähän hassut, eivät näytä ihan virallisilta Turtles-hahmoilta. Mutta idea on hyvä, minä olen turhanaikainen nillittäjä :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
fox 21.02.2005 12:27:20 | |
---|
pitäsiköhän maalata Strato Puuha-Pete modeliksi - se on ollut meidän perheessä viime aikoina tapetilla -ja poika diggaisi varmasti. Tietenkin pitäisi.. :) Kyllä noita aina joskus tulee noita "ei-oikeita", eipähän niitä kaiketi voi oikeen "väärennöksinäkään" pitää, niitä ainakaan jotka eivät mihinkään olemassaolevaan malliin perustu. Kymmenkunta vuotta sitten oli tuolla eräässä musiikkiliikkeessä kitara, jonka oli kuulemma edellinen omistaja erikoistilauksesta teettänyt erään tehtaan pajalla. Hyvin tehty se oli, mutta eipä sellaista oikeen voinut aitona pitää. Taisivat kaupan väet pitää myös vahingon omanaan. Jonkin ajan kuluttua oli nimittäin kitara myynnissä ilman lavan siirtokuvia. :) |
fox 21.02.2005 12:29:46 | |
---|
Juu, kyllä näino. Niin ja tuo merkkihän on sunrise (eikä siis sundown) Aah! Väistin muurin..;) Suurella jännityksellä ja kieroutuneella mielenkiinnolla odottelin, koska asiaa ryhdytään tiedustamaan.. ;) |
Jucciz 21.02.2005 12:41:28 | |
---|
mittasuhteet ovat vähän hassut, eivät näytä ihan virallisilta Turtles-hahmoilta. Itse tehty on aina itse tehty, mutta mittasuhteissa ei kyllä pitäisi olla vikaa, sillä alkuperäistä kuvaa on noudatettu aika orjallisesti (mitä nyt kokispullo poistettiin kuvasta tarpeettomana). :) http://jucciz.com/kuvia/kisekae/gibson_turt_les_paul_custom.jpg Mutta idea on hyvä, minä olen turhanaikainen nillittäjä :) No niin oot. :) |
Fortune 21.02.2005 14:12:03 | |
---|
Itse tehty on aina itse tehty, mutta mittasuhteissa ei kyllä pitäisi olla vikaa, sillä alkuperäistä kuvaa on noudatettu aika orjallisesti (mitä nyt kokispullo poistettiin kuvasta tarpeettomana). :) http://jucciz.com/kuvia/kisekae/gibson_turt_les_paul_custom.jpg Juu, ehkä se on tuo viimeistely. Paksumpaa ääriviivaa ja ruiskua peliin, niin hyvä tulisi. No, ei oo mun kitara :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Keke Urlaub 21.02.2005 16:11:47 | |
---|
Hauskahan tuo on, plekusuoja tuntuu huutavan jotain muuta väriä; olisko musta mitään? |
Fortune 21.02.2005 16:25:25 | |
---|
Hauskahan tuo on, plekusuoja tuntuu huutavan jotain muuta väriä; olisko musta mitään? Tai tortoise shell ;) Plekusuoja pois, se on vääräuskoisten hommaa. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Keke Urlaub 21.02.2005 16:39:23 | |
---|
Tai tortoise shell ;) Plekusuoja pois, se on vääräuskoisten hommaa. Joo, tuo plekusuoja pois on ihan kurko idea! Miksen itse keksinyt, taidan olla ihan tyhmä ja huono. |
bibly 21.02.2005 20:29:08 | |
---|
..siistiä.. |
arska 22.02.2005 09:23:55 | |
---|
No on ainakin uniikki kitara! Ei ihan joka pojalla tuollaista ole tai tule olemaan... Minä tahdon samanlaisen! Ota pipo mukkaan, nii et joudu hukkaan! |
fox 22.02.2005 10:36:36 | |
---|
Tai tortoise shell ;) Plekusuoja pois, se on vääräuskoisten hommaa. Mutta minäpä olenkin toisin-ajattelija.. ;) Uutta plekusuojaa vaan kehiin. Vrt. omakuva.. |
dazed 22.02.2005 10:42:04 | |
---|
En ymmärrä.. I`m not a great player, but I can make it howl. |
JTL 22.02.2005 14:48:21 | |
---|
DAVE MUSTAINE is a god!!! |
SoulMan 24.02.2005 10:35:04 | |
---|
Helvetin hienosti tehty! Veli poikas on lahjakas. Hiukan ehkä vaatii vielä perehtymistä hyvän kiiltävän lakkapinnan tekemiseen; näyttäis pinta olevan ainakin takaa hiukan matta. Se kun on halussa, niin sitten ei kun kitaroiden erikoismaalauspaja pystyyn. Minds are like parachutes.
They only function when they are open. |
vjvesa 24.02.2005 11:02:43 | |
---|
Mistäs tollasia aidon näkösiä lapaviiluja tai siirtokuvia, mitä lieneekään, saa hankittua? Onko kalliita? Drink or Die |
fox 24.02.2005 11:53:31 | |
---|
Mistäs tollasia aidon näkösiä lapaviiluja tai siirtokuvia, mitä lieneekään, saa hankittua? Onko kalliita? Riippuu vähän..niitä on aika ajoin tuolla Euroopankin eBayssa, kantaa en ota onko ne Nashvillen tehtaalta..vai Pjongjangista..=) Siis ihan "headstock veneer"in nimellä kulkevat, virallisestikin. Sitten toki alan foorumeilla on silloin tällöin remonttimiehille myynnissä. Hintatasoo en ole mieleeni painanu, kun nuo isommat rempat on jo toisten heiniä, aikoinaan niitä ihan Michiganin tehtaan lopetuksen yhteydessä myytiin nipuissa. Noita Les Paul model siirtokuvia on kyllä myynnissä, mutta kyllähän sellasen itsekin tekee siirtokuva-kopiokalvolle. Logoja on muutamassakin osokkeessa. Tuolta kandee kattella, näköjään viimeks olen Marsun logoa tarvinnut, mutta hakemalla löytyy, jos on vennään poijaan saitti vielä toimessa... http://logo.nino.ru/main |
Sintti 24.02.2005 11:59:47 | |
---|
Hyvä läppä joo. Ja sinä se et sitten ymmärrä mistään mitään. ;) Hieno lespa IMO! :) Don't be stoopid now! |
Boltsa 24.02.2005 12:54:23 | |
---|
Ei ihan suosikiksi noussut, mutta tyylitajusta ja mielikuvituksen puutteesta ei voi syyttää :) No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |