Aihe: Ehdotuksia kotistudioputkivahvariksi?
1 2 3
Jouni Antero
15.02.2005 12:33:04 (muokattu 15.02.2005 13:37:39)
Käy kokeilemassa (jos pääset) kitarapajalle Groove Tubesia: siinä on keinokuorma ja kaiutin simu, joten voit äänitellä suoraan linjaan. Itselläni on ollut yli kymmenen vuotta ja olen ollut tyytyväinen - on vieläpä laadukas ja hiljainen peli. N 25 - 35W päätetehoa, jos soittaa kaiuttimiin, eli tarvitsessa myös ihan keikkapeli. 500 euroa ei ole paha hinta

http://www.kitarapaja.com/pics/ampgtpre.jpg

Edit: siis myynnissä ei ole minun peli vaan joku toinen
TmuKoo
16.02.2005 07:58:12

YEah, kyllä se taitaa tuonne uraltonen puolelle kääntyä. Kiitos kaikille suosituksista, pitää alkaa nyt haalimaan kokemuksia vaffeista.
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
Zammy
16.02.2005 09:34:15
Käy kokeilemassa (jos pääset) kitarapajalle Groove Tubesia: siinä on keinokuorma ja kaiutin simu, joten voit äänitellä suoraan linjaan. Itselläni on ollut yli kymmenen vuotta ja olen ollut tyytyväinen - on vieläpä laadukas ja hiljainen peli. N 25 - 35W päätetehoa, jos soittaa kaiuttimiin, eli tarvitsessa myös ihan keikkapeli. 500 euroa ei ole paha hinta

http://www.kitarapaja.com/pics/ampgtpre.jpg

Edit: siis myynnissä ei ole minun peli vaan joku toinen

Kitarapajan sivujen mukaan kyseessä on pelkkä etuaste? Keinokuorma etuasteessa?
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
StJerky
16.02.2005 09:37:52
Tsekkaapa Uraltone Jr. -rakennussarja (http://www.uraltone.com/). Veikkaan, että passaisi teikäläiselle kuin nyrkki silmään, ja hinta on aika minimaalinen. Tarvittaessa tuolle löytyy kyllä tästä maasta kasaajakin, jos ei itsellä kolvi pysy kädessä.

Onko ennakkotapauksia tuollaisen kasaamisen hinnasta? Minua voisi kiinnostaa, mutta itse en kyllä rupea juottamaan. Menisi rahat hukkaan. Tunnen kyllä tekijän, mutta sille pitäisi varmaan ehdottaa jotakin sopivaa korvausta.
TmuKoo
16.02.2005 10:13:53 (muokattu 16.02.2005 10:14:23)

Juu, olisi mukana tietää millainen homma osaavalla kolvikädellä olisi tuon uralin väsäämisessä?

Entä millaisia kotelo/elementti suosituksia teillä olisi uralille? Enimencen texas heat/cannabis rex vähän katsellut...ehkä jopa red fang ämyriä...
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
Jouni Antero
16.02.2005 10:22:01
Kitarapajan sivujen mukaan kyseessä on pelkkä etuaste? Keinokuorma etuasteessa?

Sen nimi on harjaanjohtava - kyseessä on täysi putkikone, johon on lisätty keinokuorma ja kaiutinsimu...kaippa minä oman värkkini tunnen ;)

Omassani on 6v6-putket, mutta se toimii myös säätämällä EL34 putkilla
Zammy
16.02.2005 11:19:16
Sen nimi on harjaanjohtava - kyseessä on täysi putkikone, johon on lisätty keinokuorma ja kaiutinsimu...kaippa minä oman värkkini tunnen ;)

Omassani on 6v6-putket, mutta se toimii myös säätämällä EL34 putkilla

No onpas huonosti markkinoitu. Sittenhän tuota voi pitää edukkaana jopa.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Jouni Antero
16.02.2005 11:54:56
No ehdottomasti - ehkä elämäni parhaita hankintoja, kannattaa käydä testaamassa tykkääkö soundista vai ei. Kohinat ym todellakin "studio-luokkaa" eli hiljaiset, erillinen gain ja mid-boost (on/off). 6v6-putkilla siinä on aika paksu soundi - minä tykkään ja soittelen yleensä ilman sitä gainia, kun se on aika rankka. Putkien vaihto tosin alkaa olla edessä, mutta niinhän noissa vehkeissä aina ajallaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)