Hössö 03.01.2006 12:26:01 | |
---|
Eipä tuo asiaa kuitenkaan ratkaise, miksi sitten soitinkauppias oulussa väittää, ettei siinä ole lukkiutuvia virittimiä??? |
Mrezzye 03.01.2006 12:27:41 | |
---|
Pakkohan tuota kitaraa on olla myynnissä kahtaa eri versiota, suurinosa mainoksista mainostaa lukkiutuvia virittimiä ja täällä väitetään ettei niitä ole laisinkaan, eihän niin pahasti voi ketään kusettaa, meinaan jos jostain ulkomailta tilaisi, eikä siinä sitten oliskaan niitä lukkiutuvia virittimiä, ni johan sen vihaisena lähettäisi takaisin! Että osaa olla kummallinen juttu! OLP:n omalla sivulla ei puhuta mitään lukkovirittimistä: Specifications Body: Basswood Neck: North American Maple Fingerboard: Rosewood Construction: Bolt On Frets: 24 Jumbo Scale: 25.5" Hardware: Chrome Pickups: 2 Direct Mounted OLP Humbuckers Bridge: Tremolo (Non-Locking) Features - John Petrucci Signature model - 4+2 Headstock, straight string pull - Custom contoured neck radius - Includes a Feather-Light case Eikä esim. tässä kuvassa näy mitään lukitussysteemiä: http://i17.ebayimg.com/03/i/04/f0/7f/5c_1_b.JPG Josko sitten vanhemmissa OLPeissa on ollut, tai sitten nuo nettikauppojen speksit on vaan copy-pastettu suoraan Musarin spekseistä. En kuitenkaan itse olettaisi saavani lukkomallia, jos tilauksen laittaisin vetämään. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
|
Hössö 03.01.2006 12:30:09 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 03.01.2006 12:33:22 (muokattu 03.01.2006 12:35:07) | |
---|
|
Kiksaus 03.01.2006 12:33:46 | |
---|
Niin siis tos skebassahan on lukittavat virittimet ja normaali tremolo(a nonlocking tremolo unit) niinkuin sivuilla sanotaan. Lukittavat virittimet ja floikka+kielilukko yhdistelmä on aivan eri asia. Tone + Skills + Imagination = Master |
Mrezzye 03.01.2006 12:34:29 | |
---|
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
|
Hössö 03.01.2006 12:37:06 | |
---|
Tarkoittaako tämä nyt sitten, että tämä kyseinen soitinkauppias, jolta olen kitarasta kysellyt, ei tajua asiaa?? Minua ihmetyttää vain se, että tuossa kuvassakin on lukittavat virittimet ja silti soitinkauppias kieltää niiden olemassa olon... |
Vapour 03.01.2006 12:38:44 (muokattu 03.01.2006 12:39:16) | |
---|
EDIT: olenpa tänään hidas. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
Mrezzye 03.01.2006 12:47:25 | |
---|
Tarkoittaako tämä nyt sitten, että tämä kyseinen soitinkauppias, jolta olen kitarasta kysellyt, ei tajua asiaa?? Minua ihmetyttää vain se, että tuossa kuvassakin on lukittavat virittimet ja silti soitinkauppias kieltää niiden olemassa olon... Onko sillä soitinkauppiaalla se kitara nyt siellä varastossa? Jos on, niin pyydäpa kauppiasta nappaamaan siitä sulle kuva, jos et pääse paikan päälle katsomaan. Jos taas kauppias tilaa sen jostain muualta, niin ymmärrän kyllä mikäli hän ei lupaa, että siinä on lukkiutuvat virittimet, kun eihän tuosta tunnu selvyyttä syntyvän, vaikka aika moni tuntuu täälläkin asian tiimoilta googlettavan. Jos siitä nyt kuitenkin on olemassa sekä lukollinen & lukollinen malli ja kauppiaalle tulee lukoton, niin on aika ikävä tilanne, mikäli on ostajalle luvannut lukollisen version. Toisin päin asia tuskin ketään harmittaa. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
|
Hössö 03.01.2006 12:49:03 | |
---|
Juu, kyllä sillä on se skitta varastossa! |
Mrezzye 03.01.2006 13:05:07 | |
---|
Juu, kyllä sillä on se skitta varastossa! Nonii... mee katsomaan tai pyydä se kuva, niin ei tartte miettiä. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
|
Aki 03.01.2006 13:22:09 | |
---|
On kovin mahdollista että tuosta on Euroopan ja Ameriikan markkinoille omat mallinsa. Näin ollen, pitää varmistaa tapauskohtaisesti, tilanne saattaa olla hämmentävä jopa musaliikkeen myyjälle. Monet täällä tietää monesta asiasta enemmän kuin keskivertomyyjä. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
lukeman 03.01.2006 13:55:21 | |
---|
Eipä tuo asiaa kuitenkaan ratkaise, miksi sitten soitinkauppias oulussa väittää, ettei siinä ole lukkiutuvia virittimiä??? Ei kannata aina uskoa niitä soitinmyyjiä, vaikka puhuuhan ne joskus asiaakin. :) |
Naq 10.03.2006 17:40:18 | |
---|
Kyllähän ne kielet lukittuvat sinne lapaan.. Toimii vaan huonosti tuo kiristys kuulemma. Kävin juuri testaamassa kitaraa tutulla, ja kävelin samantien tilaamaan itelle samanlaista! Oli se niin mahdottoman positiivinen yllätys koko kitara..! Älyttömän vireinen kaula päällimmäisenä.. Toimitusaika vaan saattaa olla useita kuukausia punaiselle. Mustia olis saanu heti. |
zeme 10.03.2006 19:40:22 | |
---|
Toimitusaika vaan saattaa olla useita kuukausia punaiselle. Mustia olis saanu heti. Into-Luthmannin jätkät väittää että punasia JP Singatureja ei enää tehä... Yritettiin tossa kuukausi sitten tilata sitä redburstia dlx:n kautta.. noh, sitten yks tuttu joka on myyjänä siellä sano, et maahantuoja eli Into-Luthman väittää et niiten redburstejen teko on lopetettu jo vuos sitten.. me soitettiin Luthmannille ja kysyttiin et onko näin ja se jätkä oikee hermostu siellä, kun sanottiin et kyl ainakin thomannille niitä näyttää tulevan.. Kuulosti ihan kateeliselta... No, me nyt tilattiin thomannilta... Saas ny nähä onko se redburstejen teko lopetettu, olpin sivuilla semmosta ei ainakaa näytä olevan... Oltais vaa suomesta saatu se kitara paaaljon halvemmalla ku thomannilta, mut minkäs sille voi, jos luthmann ei tiiä mistää mitää... No problem. |
Naq 10.03.2006 20:55:22 | |
---|
Into-Luthmannin jätkät väittää että punasia JP Singatureja ei enää tehä... Yritettiin tossa kuukausi sitten tilata sitä redburstia dlx:n kautta.. noh, sitten yks tuttu joka on myyjänä siellä sano, et maahantuoja eli Into-Luthman väittää et niiten redburstejen teko on lopetettu jo vuos sitten.. me soitettiin Luthmannille ja kysyttiin et onko näin ja se jätkä oikee hermostu siellä, kun sanottiin et kyl ainakin thomannille niitä näyttää tulevan.. Kuulosti ihan kateeliselta... No, me nyt tilattiin thomannilta... Saas ny nähä onko se redburstejen teko lopetettu, olpin sivuilla semmosta ei ainakaa näytä olevan... Oltais vaa suomesta saatu se kitara paaaljon halvemmalla ku thomannilta, mut minkäs sille voi, jos luthmann ei tiiä mistää mitää... Näyttäähän niitä olevan: http://www.olpguitars.com/olp_guitar/musicman/petrucciguitar.htm Noh, luthmanin kautta munkin kitaran oli tarkoitus tulla, mutta eivät osanneet sanoa yhtään sitä toimitusaikaa. Jos ei ala näkymään, niin kai se on T-kaupasta itekekkin tilattava.. :( |
zeme 10.03.2006 23:20:07 | |
---|
Näyttäähän niitä olevan: http://www.olpguitars.com/olp_guitar/musicman/petrucciguitar.htm Noh, luthmanin kautta munkin kitaran oli tarkoitus tulla, mutta eivät osanneet sanoa yhtään sitä toimitusaikaa. Jos ei ala näkymään, niin kai se on T-kaupasta itekekkin tilattava.. :( Niinniin, sitä mää sanoinkin, että ei siel Olpin sivuilla näytä siltä, että redburstien teko oltais lopetettu... Kummallista touhua... No problem. |
Naq 13.03.2006 20:47:39 (muokattu 13.03.2006 20:49:06) | |
---|
Saas ny nähä onko se redburstejen teko lopetettu, olpin sivuilla semmosta ei ainakaa näytä olevan... Oho.. Sori, oli vähän nopeesti lukastu. Ja kaksi tapaa ymmärtää tuo..:) Eipä ole vielä tullut mitään väliaika-tietoja kitarasta. T-kaupassa näytää arvioitu toimitusaika olevan 20.03.2006. Voisi hyvin tulla luthmanillekkin tuolloin.. |
zeme 13.03.2006 21:47:50 | |
---|
Oho.. Sori, oli vähän nopeesti lukastu. Ja kaksi tapaa ymmärtää tuo..:) Eipä ole vielä tullut mitään väliaika-tietoja kitarasta. T-kaupassa näytää arvioitu toimitusaika olevan 20.03.2006. Voisi hyvin tulla luthmanillekkin tuolloin..
keskustelin tänään tampereen musiikissa riikosen kanssa ja se sano, et Into-Luthmannille ei ees tilatais noita redbursteja, et ne vaa hankkii niitä mustia.. Et pitäis muuta kautta hankkia niitä red bursteja, mut ei nyt tiiä.. Uskon kyl siihen, mitä riikonen sanoo... No problem. |
Naq 13.03.2006 22:12:28 | |
---|
keskustelin tänään tampereen musiikissa riikosen kanssa ja se sano, et Into-Luthmannille ei ees tilatais noita redbursteja, et ne vaa hankkii niitä mustia.. No jopas..! Pitääpä käydä huomenissa kyselemässä uudestaan tuolla liikkeessä. Loviisan Macu´s Music siis kyseessä. |