Cornflake 31.01.2005 20:42:54 | |
---|
Necromuru: kannattaa ottaa selvää jokaisesta kolhusta jonka slashin Les Paul sai ja tehdä samanlaiset omaan kitaraansa, Eihän tuo ole lähellekkään aitoa jos niitä lähtee jollain puukolla veistämään. Truu ja iivil Slash-mies vetää tietty ensin vuositolkulla herskaa ja kolhii kitaransa aina kaatuillessaan sun muuten hörhöillessään. Ei se soundi siihen tosiaan muuten tule. Mut joo... En mä oikein ymmärrä miksi nibbeli-jutuista ei saisi puhua? Ei tätä ketjua ole ihan pakko lukea jos moinen vetää ikenistä. |
Explorer 31.01.2005 20:44:49 | |
---|
Outoa että silti se intro on melko epätarkasti soitettu. :) Slash selosti jossain vaiheessa inhoavansa koko introa. Tarkoitti itse sen vitsi-pimputteluksi, mutta tampio-Akseli otti sen tosissaan ja pakotti levylle. Vasta myöhemmin Slash tykästyi soittelemaan sitä, joten ei välttämättä suuri ylläri ettei se viitsinyt levylle soittaessa kummemmin skarpata tuon kanssa. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
Cornflake 31.01.2005 23:07:09 | |
---|
Explorer: Slash selosti jossain vaiheessa inhoavansa koko introa. Tarkoitti itse sen vitsi-pimputteluksi, mutta tampio-Akseli otti sen tosissaan ja pakotti levylle. Mulle on jäänyt sieltä täältä luetuista jutuista sellainen kuva että juurikin tuo kitara-intro + myös se bassottelu siinä alussa olivat samaa sarjaa. Viimeksi luin jonkun Duffin haastallekun jossa tästä oli (taas kerran) puhetta. Slash ja Duff eivät dikanneet biisistä / slovari meisingistä ja yrittivät tehdä ihan kostoksi kaameaa kakkaa päälle. Eli vähän niinkuin yksissä tuumin. Tiedä sitten. Varmaan tuossa vinha perä on. |
Juzzu 01.02.2005 08:39:21 (muokattu 01.02.2005 08:43:11) | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
basti 03.02.2005 14:49:51 | |
---|
As for strings, SLASH uses Ernie Ball Slinky R.P.S. strings of gauge 11-48. He likes to play with the heaviest picks he can find and prefers purple Dunlop Tortex 1.14 mm picks. Most all of his live guitars are equipped with Seymour Duncan Alnico II pro humbuckers. His guitar straps are custom made. T.Slash Only a Gibson Signature is Good Enough |
moikki 06.02.2005 11:07:36 | |
---|
Rock like FUCK! |
Gypsy 13.08.2005 05:03:39 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 187 päivää vanhaan ketjuun! Oletko hullu?! Olen. Semmoseen tietoon vaan tossa törmäsin jokunen päivä sitten, että Appetitella Slashin vahvistin oli S.I.R.:stä vuokrattu Marshall 1959T, joka oli Tim Caswell:n modaama. Modiin kuuluu ainakin semmonen juttu, että Tremolosysteemin putki on otettu gain stageiks käyttöön. Samaten George Lynch on käyttäny ainakin jollain kiertueella samaa vahvistinta. Kumpikin yritti sitä S.I.R:iltä ostaakkin (Slash pölliäkkin) koska tykkäs siitä niin paljon, kummallekkaan sitä ei myyty. George Lynch on ainakin myöhemmin teetättäny Caswellilla useempaankin vahvistimeen ton modin. Että jos jotain vaikka kiinnostais. Tim Caswellilla on kai nykyään jotain yhteyksiä Studio Electronics firmaan, joten sieltä saattas saada jotain tietoo. Edelleen, jos jotain vaikka sattuis kiinnostaan. |
Juzzu 09.09.2005 08:39:15 | |
---|
|
J.Hollström 09.09.2005 08:50:51 | |
---|
|