Kelle 27.12.2004 20:44:55 | |
---|
Noi fenderin leadit on jotain 80 luvun halpiksia. Tolla ei oo mitään tekemistä muiden fendereiden kanssa. Vanhassa koulussa oli tommonen ja paskempaa kitaraa en oo koskaan kokeillu! Jos metallicaa haluaa ni putki+emg 81+85 on kova sana. (kyllä, omistan molemmat) Jacksoni sen olla pitää!!! |
...And Justice For All 28.12.2004 10:39:10 | |
---|
Toisen mielestä paska, toisen ei Take a look to the sky just before you die, it is the last time you will |
Order 28.12.2004 11:55:52 (muokattu 28.12.2004 12:32:11) | |
---|
Siis tuommoset "isi ostaa mulle kaikki kamat mitä haluan" -tyypit voisivat vaan olla hiljaa tai leveillä vehkeillään vaikka naapurin mummoille. Prkl voisitte ensin vähän miettiä mitä sanotte, 15-vuotiaana on hyvällä tsägällä ollut kerran kesätöissä ja huonolla niitä ei saa vielä pariinkaan vuoteen. Jostain muutaman euron viikkoraihoistako (jos sellaisiakaan on) sitten pitäisi säästää joku helvetin putkinuppi ja kallein ESP. Olkoon kuinka totta hyvänsä että kerralla jos hommaisi kunnolliset kamat niin niillä sitten soittelisi vaikka kuinka pitkään, sikäli kun soittaminen jaksaisi vielä kiinnostaa. Mutta miettikää nyt hyvät ihmiset kuinka monella OIKEASTI on mahdollisuus moiseen. Sitä paitsi kuinka monen vanhemmat ovat valmiita laittamaan niin paljon rahojaan ainakaan kerralla lapsen harrastukseen, tai kuinka monella tähänkään on varaa. Ja halua. Itse kun tuon ensimmäisen kitaran ja vahvarin hommasin niillä kesätyörahoilla jotka olin onnekkaasti sattunut saamaan (aika flaksi kävi näin pienellä paikkakunnalla että pääsin 15-v. mihinkään) ja hetken olin vasta nailon-kielisellä sitä ennen rämpytellyt, niin kun aloin koittaa soittaa jotain offspringiä, niin mutsi tuli muutaman soittokerran jälkeen sanomaan että soittaisit nyt jotain oikeaa musaa. We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.
Pastilli? |
...And Justice For All 28.12.2004 12:02:16 (muokattu 28.12.2004 12:03:20) | |
---|
Itseasiassa se mun kitara oli mun isän 20 vuotta ja se anto sen sitte mulle. Ja muut kamat mä oon ite hommannu. Enkä kylläkään leveile mitään. Take a look to the sky just before you die, it is the last time you will |
skebajaba 28.12.2004 12:09:36 | |
---|
Vaikka nuori oonkin niin pystyn suht hyvin komppaileen noita hetfield juttuja, lähinnä soundiapuja haen.Sain ton zoomin eilen joululahjaks... :D Mutta toinen ongelma on että kun yritän yhdistää distortion+:n ja zoomin niin tuloksena on niin voimakas kaiku että oksat pois! en löydä mitään nappulaa millä ton hypersuperkaiun sais pois... :P ite muistan kans ku sain zoom gfx-707 joskus monta monta vuotta sitten joululahjaksi....oli siinä ihmettelemistä, mutta sinänsä faija sen hyvin ajatteli että saan tuntumaa mitä kaikkia efektejä on olemassakaan ja sit voi satsata niihin oikeisiin kun tietää edes vähän mitä mikäkin tekee äänelle. niin, saa sieltä varmasti ainakin kotioloihin semmosta soundia, ja miksei treeniksellekkin. et nyt siis ihan samanlaista soundia tule mitenkään saamaan mutta sinnepäin kuitenkin. malttia sen ruuvailun kanssa(Itselläni meni hermo joten möin sillon härmylin veke) kyllä sieltä saa jotain ulos, ainakin yksi kaveri kitaristi käyttää tota vielä livenäkin ja saa sieltä ulos hyviäkin soundeja kun on sitä jo pari kolme vuotta ruuvaillut, joten ei se ihan niiiiin paska ole kun annetaan ymmärtää...onnea -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Mule 28.12.2004 12:10:28 | |
---|
ETTÄ MIETTIKÄÄ NYT IHMISET VÄHÄN! Traumoja? Otakko pastillin? Pastilli? |
Mule 28.12.2004 12:11:46 | |
---|
Itselläni meni hermo joten möin sillon härmylin veke OT: Mitä pyysit, mitä sait? Pastilli? |
skebajaba 28.12.2004 12:13:28 | |
---|
Ei ja joo. Pistäppä Straton perään joku Fenkun vahvistin ja saat nähdä unia Metallicasoundista vaikka laittaisit mummosi väliin. Metallicasoundiahan tässä haettiin? täysin samaa mieltä.... en muutenkaan ole lämmennyt noille fenkuille...oma soundi ihanteeni/maailmani on vaan niin erilainen....fenderin cleani....hyiii... en vain itse siedä sitä, tai siis on hyvän kuuloinen kun muut soittavat fenkulla cleaneja. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
skebajaba 28.12.2004 12:14:16 | |
---|
OT: Mitä pyysit, mitä sait? mitähän siitä pyysin....joku 50 euroa tms. siis tapauksestahan on aika kauan jo aikaa. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Order 28.12.2004 12:31:06 (muokattu 28.12.2004 13:13:30) | |
---|
Hoh, no pointti koitti olla kutakuinkin siinä, että kuinkahan monelle tulee ensimmäisenä kamat hommattuansa mieleen että ei helvetti mulla on paskat kamat ei näillä voi soittaa pitää saada uudet. Ellei joku neropatti tulisi aina pamauttamaan "ei et pysty soittamaan sitä jos sulla ei ole näitä mikkejä ja tätä vaffaria ja josset sitä ja tätä", niin luultavasti sitä siinä tyytyväisenä kamoihinsa harjoittelisi ja sitten kun ne taidot olisi oikeasti jo kehittyneet hommaisi niitä kamoja lisää. Muutenhan siinä käy hassusti niin että "joo, aloin diggailla uudesta bändistä, katon mitä kamoja niillä on ja alan hommailemaan koska muutenhan en voi soittaa sitä musaa, enhän mä voinut soittaa sitä metallicaaka ennenku mulla oli EMG:t skebas". Ei, en ole mitenkään katkera, mutta olisi varmasti säästynyt päänvaivaa kun en olisi kuullut kuinka paskat mikit mun skebassa on ja kuinka ois kannattanu säästää vähintään johkin rg570:seen silloin, kun en osannut vielä ottaa avosointuja kunnolla sähkiksellä. Ja kiitos pastillista, taisinpa sitä tosiaan tarvita. We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.
Pastilli? |
Naama-amis 28.12.2004 12:56:26 (muokattu 28.12.2004 13:00:39) | |
---|
Siis tuommoset "isi ostaa mulle kaikki kamat mitä haluan" -tyypit voisivat vaan olla hiljaa tai leveillä vehkeillään vaikka naapurin mummoille. Prkl voisitte ensin vähän miettiä mitä sanotte, 15-vuotiaana on hyvällä tsägällä ollut kerran kesätöissä ja huonolla niitä ei saa vielä pariinkaan vuoteen. Jostain muutaman euron viikkoraihoistako (jos sellaisiakaan on) sitten pitäisi säästää joku helvetin putkinuppi ja kallein ESP. Olkoon kuinka totta hyvänsä että kerralla jos hommaisi kunnolliset kamat niin niillä sitten soittelisi vaikka kuinka pitkään, sikäli kun soittaminen jaksaisi vielä kiinnostaa. Mutta miettikää nyt hyvät ihmiset kuinka monella OIKEASTI on mahdollisuus moiseen. Sitä paitsi kuinka monen vanhemmat ovat valmiita laittamaan niin paljon rahojaan ainakaan kerralla lapsen harrastukseen, tai kuinka monella tähänkään on varaa. Ja halua. Itse kun tuon ensimmäisen kitaran ja vahvarin hommasin niillä kesätyörahoilla jotka olin onnekkaasti sattunut saamaan (aika flaksi kävi näin pienellä paikkakunnalla että pääsin 15-v. mihinkään) ja hetken olin vasta nailon-kielisellä sitä ennen rämpytellyt, niin kun aloin koittaa soittaa jotain offspringiä, niin mutsi tuli muutaman soittokerran jälkeen sanomaan että soittaisit nyt jotain oikeaa musaa. Hyvin sanottu. Kesätöihin on kyllä aika vaikeaa päästä ilman suhteita varsinkin 15-vuotiaana. Sinänsä onni että meitin kotona on ollut sellainen mentaliteetti että kakaroiden harrastuksiin kannattaa pikkusen sijoittaa niin pysyvät poissa tihuhommista yms. ja eivät niin helpolla kasva kieroon. No eipä nämä minunkaan soittovehkeet ole kovin kalliita (halpoja ennemminkin kun mitään tilpehöörejäkään ei ole) tai ihmeellisen hienoja, mutta tyytyväinen on aivan pakko olla koska monella ei ole mahdollisuutta hankkia niitäkään. EDIT: Ja sehän on kaikkein kovin jätkä joka soittaa parhaiten halvimmilla kamoilla. :) Koreografia tekee bändin. |
timohuovinen 28.12.2004 13:38:09 | |
---|
Kesätöihin on kyllä aika vaikeaa päästä ilman suhteita varsinkin 15-vuotiaana. Valitettavasti asia on juuri noin. Mitäs kesätöitä ne enää on jos tekijä on parikymppinen :) Ja sehän on kaikkein kovin jätkä joka soittaa parhaiten halvimmilla kamoilla. :) No näin se kyllä on. Kun keräilee kauheasti purnukkaa ja muuta ympärilleen niin mulla ainakin soittohalut katoaa säätämisen paljouden takia. Pitäisi tosiaan vaan sitä soittamista opetella aluksi ja hommata ne tuhansien eurojen kamat sitten myöhemmin jos vielä kiinnostaa. |
MattiAuer 28.12.2004 16:10:52 | |
---|
Hoh, no pointti koitti olla kutakuinkin siinä, että kuinkahan monelle tulee ensimmäisenä kamat hommattuansa mieleen että ei helvetti mulla on paskat kamat ei näillä voi soittaa pitää saada uudet. Ainakin meidän bändissä noin joka toiselle. On se vitsaus. Töissä pitää käydä eikä ehdi soittaa. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |
VÄKIPÄÄ 28.12.2004 19:25:02 | |
---|
Jos metallicaa haluaa ni putki+emg 81+85 on kova sana. Kyllähän näin on! Tämä nyt on tälläinen "takuusoundijuttu". Muillakin vermeillä tosin saa ja pääsee. (kyllä, omistan molemmat) Täysin turhaa diivailua. |
Mark-Ken 28.12.2004 20:36:02 | |
---|
Täysin turhaa diivailua. Musta se oli ennemminki sellanen "tiedän kyllä, mistä puhun, on kokemusta"-vaikutelman antava lausahdus. D: |
Kelle 28.12.2004 20:39:27 | |
---|
En tässä mitään kamoilla leveile, mutta ykskelasilla ja zoomin 505:tosella on turha mistään metallica saundeista haaveilla. Ja kaikki kamani olen omilla rahoilla ostanut!!!! Jacksoni sen olla pitää!!! |
Jackson Dinky 28.12.2004 20:47:52 | |
---|
baa.
(Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) Jau jau! |
VÄKIPÄÄ 28.12.2004 21:04:38 | |
---|
En tässä mitään kamoilla leveile, mutta ykskelasilla ja zoomin 505:tosella on turha mistään metallica saundeista haaveilla. Ja kaikki kamani olen omilla rahoilla ostanut!!!! Anteex, luulin sua vanteex! |
ezki82 28.12.2004 21:55:15 | |
---|
Hiphei, ensiviikolla voin potkaista oman 505 zuumini kuuhun kun postiluukusta kilahtaa lappu joka oikeuttaa lunastamaan Behringer V-Amp 2:sen postista... maltan tuskin odottaa... Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
Ziggy Bubba 29.12.2004 20:38:17 | |
---|
Hiphei, ensiviikolla voin potkaista oman 505 zuumini kuuhun kun postiluukusta kilahtaa lappu joka oikeuttaa lunastamaan Behringer V-Amp 2:sen postista... maltan tuskin odottaa... Sillä pääsee jo aika paljon pidemmälle. Pistin tänään V-Ampin Stereona Micro-Cubesta ja Marsun AVT:sta, ai että kuulosti ihanan isolta.. Efektit helähteli purkista toiseen :D Micro-Cubea voin muuten aloitteleville kitaristeille (miksei muillekin) suositella kotikäyttöön, varsin monipuolinen ja eteenkin cleanilla oiva peli. Halvallakin saa välillä ihan hyvää. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |