Twist 10.12.2004 19:56:53 | |
---|
B.C. Rich Beast on aika kauhee... Onhan niitä muitakin mutta ensimmäinen joka tuli mieleen. Tele on tyylikäs kuten stratokin. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
Feggy 10.12.2004 20:28:19 | |
---|
Minusta mitäänsanomattomia kitaroita ei ole. Kauniita ja rumia kylläkin. Stratocaster, Telecaster ja Les Paul ovat yleisyydestään huolimatta erittäin kauniita kitaroita. Kulmikkaat hevikepit ovat taas minusta yleensä rumia palikoita. Less is more. |
Gypsy 10.12.2004 20:45:16 | |
---|
Hieman ristiriitainen käsite ; ) Ei ollenkaan. Kun se ei oo ollenkaan siitä kiinni, minkä ikänen on tai missä opiskelee, onko amis vai ei. Lukiothan on täynnä amiksia eikä siinä oo mitään ristiriitaa. Mun mielestä kaikki kitarat on mitäänsanomattomia hajuttomien ja mauttomien tyyppien käsissä. Kun on oikee tyyppi kepin varressa niin koko kitara saa oman persoonan. |
lapio 10.12.2004 20:52:16 | |
---|
|
Shagrion 10.12.2004 20:57:31 | |
---|
joo toi line 6:sen variax on kyllä aika kauheen näköinen, mutta eipä telet ja stratotkaan mitään namuja oo.. Christians to ashes, angels to dust |
Jani The Rock 10.12.2004 21:00:37 | |
---|
Ulkonäöltään mitäänsanomattomin on minulle Rickenbacker. Kappas. Kyllä mä ymmärrän että Rikua pidetään rumana (tosin itse olen vastakkaista mieltä), mutta että mitäänsanomaton? Noo, makuasioita... The road never ends for me, kid. |
Öyvind 10.12.2004 21:08:45 | |
---|
B.C Richin kitarat. jvuo@POISTAabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com |
päänahka 10.12.2004 21:25:36 | |
---|
Tässähän on listattu paljon rumia kitaroita. Eihän siitä ole kyse, ei voi olla mitäänsanomattomin jos on ruma. Stratocaster, sanon minä. Ei sen ulkonäöstä voi sanoa mitään. Soolot on perseestä. |
fox 10.12.2004 22:15:10 | |
---|
Mun mielestä kaikki kitarat on mitäänsanomattomia tyyppien käsissä. Kun on oikee tyyppi kepin varressa niin koko kitara saa oman persoonan. Näijjust. Sitäpaitsi makuasioista ei pitäs kiistellä. Eikä työkaluja voi pistää oikeen mihinkään keinotekoiseen paremmuusjärjestykseen. Joku soittaa Parker Fly:llä, joku jazzboxilla. =)
|
trih 10.12.2004 22:48:12 (muokattu 10.12.2004 22:50:43) | |
---|
Mun mielestä kaikki kitarat on mitäänsanomattomia hajuttomien ja mauttomien tyyppien käsissä. Kun on oikee tyyppi kepin varressa niin koko kitara saa oman persoonan. Tässä piilee kyllä jonkinlainen totuus. Esim (epämuodikkaan)lespan uusi nousu 80-luvun superstratokauden jälkeen johtui varmaan osittain slashin cooliudesta jonka mukana näytti tulevan mainetta ja mammonaa. Olihan sitten vielä wyldekin. Cobainhan myös muodisti epämuodikkaat jaguaarin, jazzmasterin ja mustangin. Kuulemma käytti niitä kun olivat halpoja kun kukaan ei niitä halunnut. Mites kävi? Kaikkien "grungemiesten" piti saada "alternative"-kitara. Edit: Niin ja hetfield & explorer. Piti gibsonin pistää esp matalaks tuosta mallista, sen verran suosituksi tuli. |
Akai 10.12.2004 22:50:04 | |
---|
Joko kaikki kitarat on haukuttu? ;) If it´s too loud, you´re too old! |
Kuha 10.12.2004 23:02:48 | |
---|
Ei kai sit auta kun viedä aamulla sahalle kitarat! No, hauskastihan tämä keskustelu taas rönsyili. If the blues don't heal me, nothin' will. |
carlos 10.12.2004 23:07:41 (muokattu 10.12.2004 23:08:02) | |
---|
Stratot ja hevikepit. siinäpä ne. EDIT: tai no,noi hevikepit on kyllä "jotainsanovia". Yök. Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
Jucciz 10.12.2004 23:14:13 | |
---|
Sinulla ei selvästi ole mitään aavistusta mikä merkki LTD on. Voin selventää epätietoisuuttasi kertomalla, että se on yksi ESP:n halpiskitarasarja. Lisäksi tekstissäsi on yksi räikeä asiavirhe: yläasteikäinen amishevari. Selvennäpäs vähän... Ei minkäänlaista epätietoisuutta LTD:n suhteen, suuret pahoittelut siitä, että pädit aivan turhaan. Tiesithän myös, että käsitteellä "amis" on yhtä paljon tekemistä koulutuspohjan kanssa kuin käsitteellä "blondi" on hiusten värin kanssa. Ei siis myöskään asiavirhettä. Lisäksi olen kuusi vuotta sinua vanhempi. Ei, se ei liity mihinkään. |
jami87 10.12.2004 23:15:55 (muokattu 10.12.2004 23:17:00) | |
---|
Mustat stratot valkoisella pleksillä sekä sunburst stratot valkoisella tai mustalla pleksillä... Stratot yleensäkkään ei herätä juur kiinnostusta mussa. MUTTA. Haluaisin kuitenkin joskus vintage valkoisen mahonkistraton, vaahterakaulalla, eebenpuuotelaudalla (helmiäispalkeilla), kahdella humppamikillä, mustalla pleksillä, floikkatallalla ja 24 nauhalla. Virittimet, talla ja muut metalliromppeet mustaa kromia. Ei kellään olis myydä...? :P Edit. Ja ehkäpä olen vähän yläasteikäinen amishevari mieleltäni. I'm Rock, but I don't Roll... |
madu 10.12.2004 23:27:43 (muokattu 10.12.2004 23:28:00) | |
---|
Moni on sanonut mitäänsanomattomimmaksi mustan stratomallisen kitaran valkoisella pleksillä ja se kai johtuu siitä, että lähes jokainen aloittelijasetti sisältää juurikin tuollaisen. Eli niitä on kolmetoista tusinassa. Mutta... Vielä rumempi on valkoinen strato mustalla pleksillä. Hyiii. Salakka - Alburnus Alburnus |
Ze Kink 10.12.2004 23:53:02 | |
---|
|
gator 11.12.2004 00:07:35 | |
---|
hehee. Jos meikä näkee pilottitakkisen koff-lippiksellä varustetun viiksekkään miehenalun käpsivän kadulla vastaan, tulee kyllä sana amis mieleen vaikka tyyppi olis minkäikäinen vaan. Ai niin ne kaksraitaset nappiverkkarit unohtu tosta vielä. Floikka kyllä pilaa tunnelman kitarasta kuin kitarasta. Kaikkein törkeimmältä näyttää floikka stratossa tai lespassa. Floikka vie samalla tavalla fiiliksen ku puuterinväriset maxipikkuhousut partnerin päällä. |
rattledad 11.12.2004 01:01:58 (muokattu 11.12.2004 01:05:56) | |
---|
Joko kaikki kitarat on haukuttu? ;) Kävin äkkiä läpi nämä ja ehkä vielä stratoakin kuluneempi Martinin Dreadnought -malli on jäänyt haukkumatta. Ehkä niiden mitäänsanomattomuus johtuu siitä, että kyseessä on - jostain syystä - kaikkein kopioiduimmat kitarat? "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Lapis 11.12.2004 01:25:07 | |
---|
Tavallinen strato kolmella 1-kelasella mikillä. En ole koskaan saanut sellaisesta irti mitään fiiliksiä vaikka olisi kuinka customshoppia tahansa. Onneksi meitä on moneen junaan! Mä taas oon tänä iltanakin soittanut yli 4 tuntia Stratolla, tuolla maailman suosituimmalla ja eniten kopioidulla kitaralla. Mistään ei saa samanlaisia soundeja ja fiiliksiä. Mutta, makuasioitahan nämä! |