Aihe: Gibson faded Les Paul?
1 2 3
MareZ
25.11.2004 02:04:21
Kovin halvalla tuntuvat kysestä keppiä kauppaavan (n.900€). Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattoman edulliselta kitaralta uudeksi Gibsoniksi.. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaunottaresta? Tuohon hintaanhan jopa Gibson vais olla varteenotettava vaihtoehto tokain tai epiphonen sijasta..

Jos kyseessä sama peli..
Gibson Les Paul Special Faded (rajoitettu erä), 745€

Niin Porvoossa just avatussa musaliikkeessä hinta näytti olevan toi.
www.aofsound.fi
eikun...perk..
Rämppy
25.11.2004 09:25:31
Että vihaan musamaailmaa.
Sen verran täytyy Musamaailmaa puolustaa, että siellä myyntiin meneville uusille kitaroille teetetään trimmaus ammattikorjaajalla. Taitaa osittain siksi nuo Musamaailman Tokait tuntua niin hyvältä käteen.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
otto_t
25.11.2004 09:50:39
Mielenkiintoinen juttu on muuten se että Musamaailma tosiaan myy nimellä "LC-80 S EMG-ZW" Tokain LC-80:stä jossa on EMG:n 81 & 85 mikit kiinni valmiina. Hintaa keihäälle tulee listan mukaan 1219,00EUR.

Mutta hauskan asiasta tekee se, että jos ostat saman katon alta perus LC-80:en ja siihen irtotavatana vastaavat EMG:n mikit niin hinta jää 1129 euroon. :)
Jos ei mitään asiaa ole niin voi olla myös hiljaa
Juzzu
25.11.2004 10:16:34
Mielenkiintoinen juttu on muuten se että Musamaailma tosiaan myy nimellä "LC-80 S EMG-ZW" Tokain LC-80:stä jossa on EMG:n 81 & 85 mikit kiinni valmiina. Hintaa keihäälle tulee listan mukaan 1219,00EUR.

Mutta hauskan asiasta tekee se, että jos ostat saman katon alta perus LC-80:en ja siihen irtotavatana vastaavat EMG:n mikit niin hinta jää 1129 euroon. :)

No samalla lailla voisi ostaa pelkät puut ja osat tuohon ja koota ja rakentaa keppi itse. hinnaksi tulisi sellaiset 400-600 euroa ;o)

Työ maksaa. + katteet. + leikit.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
otto_t
25.11.2004 10:25:33
No samalla lailla voisi ostaa pelkät puut ja osat tuohon ja koota ja rakentaa keppi itse. hinnaksi tulisi sellaiset 400-600 euroa ;o)

Työ maksaa. + katteet. + leikit.

Niinpä, tosin firma jostain suurinpiirtein kaikki soittokamani ostan, niin siellä kuuluu mikkien hintaan myös niiden paikalleen asennus.
Juzzu
25.11.2004 10:49:44
Niinpä, tosin firma jostain suurinpiirtein kaikki soittokamani ostan, niin siellä kuuluu mikkien hintaan myös niiden paikalleen asennus.

Sullon hyvä kauppa, pidä siitä kiinni.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
LesPaul70
25.11.2004 11:00:16
Tuo aiemmin mainittu mun Studio (kermanvalkoinen, kullatut osat, eben-otelauta) lähtee (yhä) alle tonnilla, jos joku on kiinnostunut.

Ja lisäyksenä tähän että pelin kuva näkyy nyt jäsenkuvauksessani.
Oletko orkesterisoittimen soittaja vailla sinfoniaorkesteria (Helsingissä)? Jos olet, laita pikaviesti!
Ze Kink
25.11.2004 14:48:03
Sen verran täytyy Musamaailmaa puolustaa, että siellä myyntiin meneville uusille kitaroille teetetään trimmaus ammattikorjaajalla. Taitaa osittain siksi nuo Musamaailman Tokait tuntua niin hyvältä käteen.

Jep. Musamaailmassa on mun mielestä hyvä valikoima ja hyviä kitaroita. Tuntuu ehkä tosiaan siksi hyvältä nuo Tokait, ainoastaan joitain olen nähnyt joissa on mikit ollu liian alhaalla, muuten on kaikki ollu hyvin säädettyjä (näin sanoo muistini siis).

Kommentoin vielä että palvelu on tuolla kuitenkin perseestä. Siksi en tykkää minäkään tuolla käydä.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
killbill
25.11.2004 17:12:38 (muokattu 25.11.2004 17:14:20)
Onhan sitten munkin Studion arvo kaksinkertaistunut, onhan?"myydään LP Studio, musta. Jonkin verran arpia, mutta soi hyvin. Vanhaan hintaan 1200€" :)

Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä käytetyn myynti tuohon hintaan ei ainakaan vielä onnistu. Kyllähän käytetyistäkin Studioista tullaan varmaankin pyytämään ajan kuluessa enemmän, jos hinnat uutena tulevat pysymään korkeina. Niinhän se menee. Eli odottele vähän äläkä naarmuta enempää : )
trih
25.11.2004 17:32:13
Että vihaan musamaailmaa. Kaveri osti soitin-huttusesta Epiphonen Les Paulin ja laukun, satanen alennusta.

Jees mutta täytyy huomioida että huttusella maksaa käytetyt enemmän kuin uutena ja uudet taas aika paljon enempi kuin t-kaupassa. Esim käytetyt epin lespat on uutta kalliimpia. Musamaailmassakin käytetyt ihan ylihintaisia mutta muuten aika saksan hintatasoa eli syytä hirveämmin tinkiä.
"Everybody knows that the dice are loaded"
trih
25.11.2004 17:42:07

Onhan siitä kaulan maalit pois ja öljy tilalla.
otto_t
25.11.2004 19:33:53
Onhan siitä kaulan maalit pois ja öljy tilalla.

Nope, sillä mallilla hinta kohoaa jo 1295.00 €. Eli tuo, mitä tarkoitin on muuten perus LC-80, mutta siihen on vain vahdettu EMG:n mikit. Vilkaise musamaailman sivuilta.
trih
25.11.2004 22:18:54
Nope, sillä mallilla hinta kohoaa jo 1295.00 €. Eli tuo, mitä tarkoitin on muuten perus LC-80, mutta siihen on vain vahdettu EMG:n mikit. Vilkaise musamaailman sivuilta.

Tossa 1295€ mallissa on eebenpuuta otelauta. Se on joku rajoitettu erä. Kaikki ZW-setillä varustetut tokait mitä olen nähnyt on ollu öljykaulalla.
Rajapatsas
26.11.2004 15:38:05

Itse ostin Tokai LC-80S:n ja asennutin siihen tämän EMG:n ZW-setin. Hintaa tälle kaunokaiselle tuli 1100 euroa.

Olen aika helvetillisen tyytyväinen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)