Hannu H. 01.11.2004 19:02:46 | |
---|
Ai?Täytyypä ottaa selvää.Vois sitten perustella niille joille ei riitä se, että yksinkertaisesti tykkään vehkeestä. http://guitargeek.com/rigview/576/ Jos guitargeekiin on uskominen niin käyttää... (mutta itse jätän vähän omaan arvoonsa nuo guitargeekin kamakaaviot...) "May the tone be with you" IHKK #19 |
Härski 01.11.2004 19:03:10 | |
---|
Eikös Mexicolaiset Fenkut ole aikamoinen kirosana? Etenkin Stankut? Mulla ei ole Stankkua, mutta kaksi Mexicolaista silti. Minä tykkään. |
Jone the Bone 01.11.2004 20:05:36 | |
---|
Mulla ei paljoa muita olekaan kuin vanhoja ja huonoja (nykypäivän moderneihin laitteisiin verrattuna) soittovehkeitä. Kitaran virkaa hoitelee Fenderin Strato 70-luvulta, pedaaleinakin on vanhoja purkkeja (koska vaihtoarvo uusiin on mitätön), kuten Ibanez TS-808, TS-9, MXR Phase90, Dyna Comp yms. 70-luvulla, nuorna miesnä hankittuja paavoja. Mutta kun on näitä käyttänyt jo pitkästi kolmattakymmentä vuotta, on näihinkin tottunut. Ja sitäpaitsi, ihan kivat soundit näilläkin saa... Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä). |
mikuel 01.11.2004 20:05:53 | |
---|
Ostin puolisen vuotta sitten heräteostona käytetyn OLP-merkkisen MusicMan Axis kopion ja oon melkein unohtanut Fenderit ja muut "kitarat" laukkuun. Siin on vaa just sopiva kaula mun kännyyn ja mikit saundaa riittävän hyviltä. |
Da Make 01.11.2004 21:04:07 | |
---|
Fostexin neliraituri. Ei huono mutta nykyään valitettavan ali-arvostettu. |
Puavali 01.11.2004 21:07:52 | |
---|
Mun mielestä mun linjakuutosen AX2 on oikein oivallinen peli. Vaikka se parjattu Line6 onkin. Se on hyvä peli! AX2! Suomussalmi, pettuleivän maa,
tule tänne jammaamaan! |
JM 01.11.2004 21:25:45 | |
---|
Lähinnä Bossin MT-2 tulee ensimmäisenä mieleen. Omasta mielestäni spedu on ehkä hiukan aliarvostettu, kyllä siitä ahkeralla säätämisellä saa ihan kelpo soundit. "It's hard to start things over. You can feel the fire 'round us all the time". |
Eemil 01.11.2004 21:39:32 | |
---|
Äänentoisto himassa koostuu seuraavista palikoista: Zoom GFX-8 multihässäkkä Ibanez SM-7 Smashbox Marshall 20w Valvestate-combo Säröt tuosta SM-7 purkista ja muut efektit Zoomista ja loistavat saundit ulos marsun kuningascombosta. Kaikkia noita on haukuttu, Zoomia lähinnä merkin perusteella, mutta hyviä nuo ovat kaikki. Oikeasti. Siis himassa. |
t1amatti 01.11.2004 22:22:42 | |
---|
juu, miulla vaan on flextone 3. ihan hyvä vehje, vaikka monet sitä haukkuvatkin. you can say that again, mate no näinhän se on. |
Exhausted 02.11.2004 00:39:13 | |
---|
Saan Line6 POD Xt:stä just sellasen saundin mitä haluan. Ja se saundi on tuommosessa pienessä laatikossa eikä missään isossa stäkissä/räkissä/pedalboardissa. Sen voi viedä reeneihin ja ottaa kotiin mukaan ja soittaa kuulokkeisiin tai stereoihin. |
Meisseli 02.11.2004 08:52:48 | |
---|
Mulla ei paljoa muita olekaan kuin vanhoja ja huonoja (nykypäivän moderneihin laitteisiin verrattuna) soittovehkeitä. Kitaran virkaa hoitelee Fenderin Strato 70-luvulta, pedaaleinakin on vanhoja purkkeja (koska vaihtoarvo uusiin on mitätön), kuten Ibanez TS-808, TS-9, MXR Phase90, Dyna Comp yms. 70-luvulla, nuorna miesnä hankittuja paavoja. Mutta kun on näitä käyttänyt jo pitkästi kolmattakymmentä vuotta, on näihinkin tottunut. Ja sitäpaitsi, ihan kivat soundit näilläkin saa... No nämä mahtanevat olla juuri noita yleisesti hyvinä pidettyjä kamppeita :) Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
jogo3000 02.11.2004 08:56:10 | |
---|
Metal Zonesta kuulee aina välilä puhuttavan pahaa, mutta hyvältä se mun soitossa kuulostaa. Joo. Minäkään en ennen tykännyt, mutta sitten rupesin sitä säätelemään. "I am the war machine marching on your soul/command and conquer, I shall take control" -Jeff Waters |
RawknRawl 02.11.2004 10:07:22 | |
---|
Iba TS-5. Soundtank muovihärpätin. Ei mene aina päälle ja joskus itsestään pois. Hempulat potikat ja jakit perseestä. Kumpaisetkin suoraan piirilevyllä. Huonon huonona pidetty. Kaikki nauraa ja niiden äidit nauraa. Mutta 808 spekseihin modattuna soundeiltaan paras tuupskriimeri, mitä mulla on/on ollut. Ja onhan niitä ollut. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
skebajaba 02.11.2004 10:52:30 | |
---|
itelläni on arian strato mikä on aivan pirun hyvä peli melkein ykköskitarani, jos minä semmosta olen määrittänyt kun käytän noita vaan sen mukaan mitä soitan minäkin päivänä. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Joel Harald 02.11.2004 11:28:51 | |
---|
Line6 Flextone 1+. Ihme ku noita ykkösiä ei näy myynnissä kovin paljoa. Onkohan kaikki niiden omistajat heittäneet suoraan järveen torin sijaan :D Niin ja esp-LTD m-102 lisenssifloikalla. Floikka on toiminut hyvin enkä tajua mitä hienoa kaverin original floikassa oli tuohon verrattuna... |
TommyGun 02.11.2004 14:06:15 | |
---|
Flextone 1:en ....ainiin koin valaistuksen ja myin sen pois! häähähähähähähähähähhähääää!!!! =) 2 suurta elämän totuutta on:
1.Oikeat basistit soittaa plektralla.
2.Laatuviineissä on kierrekorkit |
Juutas 02.11.2004 14:18:20 | |
---|
Heh, meikäläisen setissä Ibanezin SC10 Super Stereo Chorus on herättänyt yleistä hilpeyttä. Silti tuosta saa mielestäni parhaat avaruusefektit sekä muuten vaan kummalliset chorukset. Tavallisena choruksena toimisi varmaan paremmin stereo-kokoonpanossa, jollaisissa olen kuullut sitä jopa kehuttavan... =) Olen aina oikeassa, paitsi silloin kun olen väärässä. |
paulinho 03.11.2004 14:54:55 (muokattu 03.11.2004 14:57:11) | |
---|
Heh, kaikki kamani tuntuvat olevan ihmisten mielestä paskoja (lukuunottamatta Jackson RR Custom:ia ja Marshallin JCM800 2203:sta). Itse pidän toisaalta kamoistani todella paljon ja oikeastaan juuri nuo kaksi "arvostetuimpaa" ovat ne, joista voisin luopua vaikka heti (vaikka olivatkin vaikea saada, mutta kun en tunnu saavan aikaiseksi sitä kaappia ostettua, niin nuppi tuntuu vähän turhalta. Jackson ei taas sovi tyyliini, koska siinä on 22 nauhaa ja body on sen mallinen kuin on (vaikka sitä olisi miten hyvä tahansa soittaa). Ylpeänä käytän siis kaikkia DanElectron pedaaleitani, MT-2:sta ja Ibanezin RG:täni. EDIT: Myös Fender Champ 12 on paljon haukuttu, mutta en kyllä käytä sitä muutenkaan usein. "The Bitch". |
Bee-äf 04.11.2004 14:34:07 | |
---|
cortin akustinen, ruma ja terävä ääni. Täydellinen räkäbluesiin. |
Roitto 04.11.2004 15:03:06 | |
---|
Stagg les paul. kaikki kaverit haukkuu huonoks ja menee snobittaan "jotai" idän ihme kipsoneit, mut miun kitaras on maailman paras soundi. |