Aihe: Paras kitara?
1 2 3 4 5 6
Spez
09.05.2004 00:41:29
Sellainen joka sopii omaan kouraan, ja istuu syliin. Tämähän se on tärkeintä, eikä suinkaan se kuinka arvostettu joku kitara on yleisesti. Itselle ei isäni periä oleva 70-luvun Fenderin Strato sopinut kovinkaan hyvin. Volumepotikka aina tiellä, ja kaulakin vähän sellainen. Nykyinen Guild on kuin tehty minulle, paitsi että nauhat ovat suhteellisen pienet (vintage), mutta stratoon tottuneena ei ole ongelmaa. Joskus ehkä vaihdattaa sitten jumbot. Piru kun tulee aina pitkiä sepustuksia..
Ynkkä.. Jumalallista sweeppausta.
Puavali
09.05.2004 01:00:22
aijaa, no jos olisi vielä miinuksia niin voisit laittaa minulle sellaisen. Minkähänlainen olisi tele floikalla?

En ole puristi, mutta tästä kysymyksestä kyllä ansaitsisit miinusta.
Dinorocker
09.05.2004 11:16:41
Ja miinuuksen pituus olisi: -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osta mun V!!!
Ze Kink
09.05.2004 11:17:16 (muokattu 09.05.2004 11:19:33)
No, riippuu ihan tyylistä. En osaa tuota varsinaisesti parasta sanoa, mutta Liikasen kepit on ainakin tod. hyviä, klasarikepeistä siis. On tuo oma Jpm100p3 myös kiva. Jonkun hienon Rr:nkin haluaisin omistaa. Lp:tä ja Stratoa tuskin tarvitsee mainitakkaan.

EDIT: Unohdin straton, mikäköhän minuun on menossa?
"I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci
Billsner
09.05.2004 11:21:29
Minkähänlainen olisi tele floikalla?

Varmaan yhtä sairas kuin se floikalla varustettu Les Paul, jonka eräs oli kisekaella tehnyt (we know who you are :)
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Ze Kink
09.05.2004 11:22:53
aijaa, no jos olisi vielä miinuksia niin voisit laittaa minulle sellaisen. Minkähänlainen olisi tele floikalla?

No huh huh! Vähän sama asia kuin lespa floikalla, ei sellaista. Ei.
"I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci
toxic
09.05.2004 13:28:01
En ole puristi, mutta tästä kysymyksestä kyllä ansaitsisit miinusta.

Tosta telestä? Sellanenhan olisi mahtava (HOho!)

Ja siitä les paulista floikalla:

http://www.espguitars.com/sig_kirk.htm

Höhööö!
toxic
09.05.2004 13:42:46
http://koti.mbnet.fi/toksic/telefloikkade.jpg

Ja siitä telestä vielä. Hooho!
Jammy
09.05.2004 14:04:55
Olen nyt soittanut 25 vuotta käyttäen Gibsonin Les Pauleja ja Fenderin Stratocastereita, mutta voin sanoa että Harley Benton tulee olemaan ykköskitarani.
toxic
09.05.2004 14:18:20
Olen nyt soittanut 25 vuotta käyttäen Gibsonin Les Pauleja ja Fenderin Stratocastereita, mutta voin sanoa että Harley Benton tulee olemaan ykköskitarani.

Olet ilmeisesti lukenut liikaa harmony-centralin juttuja.
Juunsku
09.05.2004 14:32:34

Onhan se näin et jokaisesta merkistä löytyy hyvä kitara.. Fenkut on loistavia ainakin USA valmisteiset.. tosin niistäkin löytyy omat huippuyksilöt. Jacksonit on hyviä.. Esp.. Les paul.. Benttonitkin voi joiltakin osin olla hyviä.. elektroniikkahan niissä kusee.. Jos löytäis jostain semmoisen kitaran jota ei olis tehty miltään osin trooppisista puista niin siittä minä sanoisin samantien et parempaa kitaraa ei ole..
Huumori on yksi elämän elin ehdoista.
Lord of the strings
09.05.2004 15:36:05 (muokattu 09.05.2004 15:36:28)
Strato ja Tele.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Swan
09.05.2004 17:19:38
Ihan ajatellen monikäyttöisyytensä vuoksi: Ibanezin RG:t 5xx-sarjasta ylöspäin ovat aina ihastuttaneet.
Kuinka opin soittamaan niin kuin Carlos Santana? - Sullo bokserisi persvakoosi, ja yritä saada ne sieltä pois soittaessasi.
CrazyGuitarist
09.05.2004 23:23:43
En mää ny ihan menis sanoon että että ibanez lelu. ( lueskelin erään kamoja ja tulin siihen tulokseen että saa....n köyhä ja kateellinen paska ( kitaran suhteen) siellä arvostelee muita kun ei oo varaa kunnon kitaraan.
Pitäskö kaikkien olla fucking old school pappoja joilla on pakko JOku Strato jossa on kaikki "herkut" hevosen kullin paksunen kaula ja ihanat MickyMouse Latomaster sigle coil romut. Ittelläni on se tulitikku kaula ja helvetin hyvin sujuu.

tää on vain mun mielipide ja mulla on aivan saatanan huono päivä sori vaan straton omistajat.
superfly
09.05.2004 23:33:31
Makuasioista on vallan mukava vääntää niin kauan kuin ihmiset osaavat tehdä sen vetämättä hernettä nenään. Mun mielipide on RG:stä hyvinkin perusteltu, koska mulla on sellainen ollut noin 3 vuotta. Kaula ei vaan sopinut käteen. Koittakaa nyt ihan oikeasti keskustella suivaantumatta, tämä on kuitenkin vain keskustelupalsta internetissä.
Harppu on alaston piano
kalkkuna
09.05.2004 23:38:07
ja ihanat MickyMouse Latomaster sigle coil romut.

Äijällä on hyvä huumorintaju, hyvässä mielessä. Mutta saundi on mielipideasia, samoin kaikki muutkin. Itse pidän RG:itä rumina ja epämukavina kitaroina, mutta makunsa kullakin. Ja kyllä, tiedän että on niitä kalliimpiakin malleja joissa "kaikki herkut", mutta nekään ei todellakaan säväytä.
mongoloidi
09.05.2004 23:39:45
Superfly:ta kompaten rankasti. Itse voin tuon Mexico Stratot = Paskoja- yhtälön kumota, sillä omisten loistokkaan Deluxe Straton, Mexicossa tehty. Ja saa tulla koska tahansa koittamaan, kertoo vain aikeistaan tarpeeksi ajoissa, jotta ehtii edes kahaveet keittää. Ja tuo on mielestäni paras kitara, vaikkakin löydän siitä perfektionistina pieniä puutteita.

Joo kyllä komppailen Härskiä ja superkärpästä myös.
Itelläni on Mehico strato ja se on kyllä huomattavasti parempi,kun esim. nuo RG:t.
Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua.
Nixzar
10.05.2004 09:01:55
En mää ny ihan menis sanoon että että ibanez lelu. ( lueskelin erään kamoja ja tulin siihen tulokseen että saa....n köyhä ja kateellinen paska ( kitaran suhteen) siellä arvostelee muita kun ei oo varaa kunnon kitaraan.
Pitäskö kaikkien olla fucking old school pappoja joilla on pakko JOku Strato jossa on kaikki "herkut" hevosen kullin paksunen kaula ja ihanat MickyMouse Latomaster sigle coil romut. Ittelläni on se tulitikku kaula ja helvetin hyvin sujuu.

tää on vain mun mielipide ja mulla on aivan saatanan huono päivä sori vaan straton omistajat.

Hyvä !. Tästä tuli plussa.
*Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12*
Strutsi
10.05.2004 10:52:08
Huonon aiheen alotin.
Olisi se pitänyt arvata, että joku vetää herneen
nenään, jos ei sano, että stratocaster on paras.
Elkää nyt sitten ruvetko selittämään että
"Miten niin vedin herneen nenään?"
kirves
10.05.2004 11:40:56
ibanez....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)