Aihe: putkicombo ja nuppi ja mikä
1 2 3 4
Niskamies
18.02.2004 17:25:13
Tuo Fallen Angel voisi olla tykimpi kun tuo peacemaker, oliko soundatassa niitä testittävänä? Samalla testata vois tuon kun käyn sen Schecterin tsekkaamassa.

Jos komboa ostat, niin kokeile sitä Peacemaker 60 komboa, siihen sitten Peacemaker 2*12" kaappi. Yhteensä noin 2000 euroa, mutta tinkimisvaraa on aika runsaasti. Kokeile jollain säröpedaalilla, aika unelma on.
Hanki Presari ja ole tosimies!
DJ Lattialuukkukoira
18.02.2004 20:45:21

Kovia vempeleitä noi ashdownit, itellä Peacemaker 40 kombo.

Törkeen komeitakin vielä.
Millon nää treenit loppuu? -Rumpali
serubaabel
18.02.2004 21:31:39
Kannatta testailla myös VHT:n tuotteita...
Anarkiapurilainen
18.02.2004 21:47:39

Jos komboa ostat, niin kokeile sitä Peacemaker 60 komboa, siihen sitten Peacemaker 2*12" kaappi. Yhteensä noin 2000 euroa, mutta tinkimisvaraa on aika runsaasti. Kokeile jollain säröpedaalilla, aika unelma on.

Ashdown Peacemaker 60-kombo n. 640 €
Ashdown Peacemaker 60-nuppi + Marsun 2X12"-kaappi yht. n. 800 €
En tosin tiedä paljonko postikuluja tulee.

http://www.spectresound.co.uk/produ … 0Amps%20and%20Cabs&CategoryID=8

Tuolla on muutkin Ashdownin kamat aika edullisia, kuten muissakin englantilaisissa firmoissa.

Onko kellään oman käden kokemusta Fallen Angel-sarjan vehkeistä?
Niskamies
19.02.2004 09:32:51
Ashdown Peacemaker 60-kombo n. 640 €
Ashdown Peacemaker 60-nuppi + Marsun 2X12"-kaappi yht. n. 800 €
En tosin tiedä paljonko postikuluja tulee.

http://www.spectresound.co.uk/produ … 0Amps%20and%20Cabs&CategoryID=8

Tuolla on muutkin Ashdownin kamat aika edullisia, kuten muissakin englantilaisissa firmoissa.

Onko kellään oman käden kokemusta Fallen Angel-sarjan vehkeistä?

Halpojahan noi on Englannissa, koska siellä ne tehdään. Itse puhuin suomen Soundatan hinnoista, joissa kyllä on tinkimisvaraa.

Mulla on Fallen Angelista sen verran kokemusta, että sanoin kahden soinnun jälkeen että tää ei oo mun vehje. Särökanavaa en kyllä kokeillutkaan.
Hanki Presari ja ole tosimies!
madu
19.02.2004 11:38:57
Jep,
ashdownit käyn tsekkaamassa. Nyt siis kahden kauppa jos tuo ashdown ei vakuuta:

Engl screamer nuppi ja 2x12 kaappi
Peavey triple XXX ja 2x12 kaappi

Mites muuten tuon englin 50w? Riittää varmaan tarpeeksi mökää paikkaan kuin paikkaan?
Kjukka
19.02.2004 11:44:46

Mites muuten tuon englin 50w? Riittää varmaan tarpeeksi mökää paikkaan kuin paikkaan?

Aivan varmasti.
Once again this life is giving me the darkest day there is / No explanations, we both know you made me feel like this / And if you really care so much about me as you always said / You can always bring flowers to my grave when I'm dead
Dr. Muff
19.02.2004 15:24:17 (muokattu 19.02.2004 15:39:12)

Tuolla kombolla pärjää jo aika pitkälle, puutumatta tuohon alapääntoistoon. Makuja on monia mutta ei mulla tulis mieleenkään sitä kovemmalle vääntää vaikka varaa kohtuullisesti jääkin. Puhtaatkin pysyvät aikalailla puhtaina.

Ja jos hankit nupin ja kaapin missä on yksi elementti enemmän niin eiköhän piisaa siinä missä flexusikin lisäkaapilla ja varmaan paremminkin, kun en Linen tuotteita niin tunne.

EDIT: täydensin.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara!
madu
19.02.2004 15:34:09

Ja jos hankit nupin ja kaapin missä on yksi elementti enemmän niin eiköhän piisaa siinä missä flexusikin ja varmaan paremminkin, kun en Linen tuotteita niin tunne.

mullahan on flexussa lisäkaappi ja se on silloin 2x12 ja 100w. No oli miten oli putkikone on aina äänekkäämpi kuin tollainen mallintava.
Insane Kane
19.02.2004 15:56:34
Lyrics. Wasted time between solos.
lukeman
19.02.2004 22:01:59
Kannatta testailla myös VHT:n tuotteita...

Suosittelen myös, jos vain jostain löytyy.
PuNkKi
19.02.2004 22:07:11
Peavey triple XXX. Mielettömän hyvä cleanit ja ok se crunch kanava vaikka aika hevi sekin oli. Se toinen ärtsympi kanava oli jo mun soittoihin liian tuhti.

mä testasin Triple XXX:än tänään.. tosin combo mallin.
en saanut siitä kyllä mitään järkevää tai vähemmänkään
järkevää ulos.. odotin että siitä ois ees jotain kivaa lähtenyt.
5150 soundeista se on ainakin ja _kaukana_ !
tulipahan sekin sitten viimein todettua..
puhtaat siinä oli vielä "ihan ok" mutta säröiltään jätti
kyllä kylmäksi ja pahasti.. :(
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
madu
19.02.2004 22:15:33 (muokattu 19.02.2004 22:17:20)
mä testasin Triple XXX:än tänään.. tosin combo mallin.
en saanut siitä kyllä mitään järkevää tai vähemmänkään
järkevää ulos.. odotin että siitä ois ees jotain kivaa lähtenyt.
5150 soundeista se on ainakin ja _kaukana_ !
tulipahan sekin sitten viimein todettua..
puhtaat siinä oli vielä "ihan ok" mutta säröiltään jätti
kyllä kylmäksi ja pahasti.. :(

Juu se combo on ihan hengetön nuppiin verrattuna. Tänään kävin itseasiassa uudemman kerran testaamassa nupin, ja kyllä se ei miellyttänyt enää kun sai verrata vierekkäin screamerin kanssa... Kalpeni pahasti kun sia vielä samanlaiseen kaappiin testata. Eli jäljellä enää tuo Engl ja sitten pitää ne ashdownit käydä huomenna kokeilemassa.

Ei perkele tämä vahvistimen etsiminen on maailman vaikeinta hommaa... Mistähän tuon screamerin saa halvimmalla suomesta? Ei ainakaan musamaailmasta jossa eivät penniäkään ovh:sta voineet pudottaa...
PuNkKi
19.02.2004 22:21:21
Ei perkele tämä vahvistimen etsiminen on maailman vaikeinta hommaa... Mistähän tuon screamerin saa halvimmalla suomesta? Ei ainakaan musamaailmasta jossa eivät penniäkään ovh:sta voineet pudottaa...

musamaailmassa itsekkin tänään kävin, ja sanoivat
tosiaan että ne on viimeiset hinnat mitkä lapuissa on..
ei perhana.. =/
madu
19.02.2004 22:24:37
musamaailmassa itsekkin tänään kävin, ja sanoivat
tosiaan että ne on viimeiset hinnat mitkä lapuissa on..
ei perhana.. =/

Joo, on kyllä ihmehommaa. Itse tarjouduin ostamaan screamerin ja sielä kopissa olleen vähän käytetyn 2x12 Englin ja sen switchin niin ei perkele alennusta voi antaa! Jos ostaa melkein 2000€ arvosta kamaa niin kyllä se ottaa päähän jos ei penniäkään voi hintaa tiputtaa...
PuNkKi
19.02.2004 22:26:10
Joo, on kyllä ihmehommaa. Itse tarjouduin ostamaan screamerin ja sielä kopissa olleen vähän käytetyn 2x12 Englin ja sen switchin niin ei perkele alennusta voi antaa! Jos ostaa melkein 2000€ arvosta kamaa niin kyllä se ottaa päähän jos ei penniäkään voi hintaa tiputtaa...

hee.. kattelin muuten itsekkin sitä 2x12" engl.n kaappia..
söpö pienehkö se oli.. kotiin olis ollu vähintäänkin "ihan jees"
ja treeneihin.. ja keikalle.. jaja.. :)
Olli S.
19.02.2004 22:28:46

Kumma kyllä, minä sain OVH 780 ostoksen 700, kun tilasin viime kesänä Musamaailmasta. Se oli paras tarjous mitä sain.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
madu
19.02.2004 22:29:30
hee.. kattelin muuten itsekkin sitä 2x12" engl.n kaappia..
söpö pienehkö se oli.. kotiin olis ollu vähintäänkin "ihan jees"
ja treeneihin.. ja keikalle.. jaja.. :)

Oli vielä vintage elementeillä eli sitä parempaa mallia, no jää hankkimatta noilla hinnoilla. Ilmeisesti nuo Engli hinnat on aika tiukat.

Tampereen soitinkeskuksesta näyttäis screamerin nuppi irtoavan
960€. Sinne täytyy soittaa.
PuNkKi
19.02.2004 22:30:56
Tampereen soitinkeskuksesta näyttäis screamerin nuppi irtoavan
960€. Sinne täytyy soittaa.

äh.. turhaan.. mä ajattelin sen huomenna käydä noutamassa :)
madu
19.02.2004 22:32:22
äh.. turhaan.. mä ajattelin sen huomenna käydä noutamassa :)

No meinaatko että niillä on tasan yksi ja eivät lisää mistään saa ;)

Meinaatko luopua 5150:stasi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)