Alphie 21.03.2008 17:25:47 | |
---|
Kyllä minä sanon, että se on Yamaha Pacifica+Microcube. |
oksatboys 21.03.2008 17:26:00 | |
---|
täysputki liiton arkki modattuna high gainiksi. Ja kaikki johtimet supria, että ei vaan soundia häviä minnekkään. Ringmodulator piristää kummasti |
ReBeat 21.03.2008 17:34:14 | |
---|
Kyllä minä sanon, että se on Yamaha Pacifica+Microcube. Näin on. Jos tarvii enemmän niin on paska soittaja (ei oo tarpeeks soundia sormissa) ja ihmisenäkin melko varmaan aika huono. |
Lime Cat 21.03.2008 17:47:13 | |
---|
Pignose ja siihen mikä tahansa sähkis kiinni. Ei kuitenkaan Harley Bentonia. Ei mulla muuten mitään niitä vastaan ole, mutta merkin nimi on niin mahdottoman typerä, että en voi hyväksyä. Oikein pahaa tekee. "Fast 'n' bulbous"
"Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä |
Kivijalka 21.03.2008 18:42:34 | |
---|
Kitarassa olisi ilmeisesti värityksenä "blood red". Jumalan luoma kitara olisi taatusti paras. Ihan varmaan saisi kaikki mahdolliset soundit eikä tarttis edes vahvaria. Mutta entäs jos Kaikkivaltias päättäisikin koetella seuraajiensa uskoa ja kirjoittaisi lapaan "Harley Benton"? :O I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Lime Cat 21.03.2008 19:06:23 | |
---|
Mutta entäs jos Kaikkivaltias päättäisikin koetella seuraajiensa uskoa ja kirjoittaisi lapaan "Harley Benton"? :O Sitten pitäis vaan ryhtyä kerettiläiseks. Hittojako siinä. Vittuilun vuoksi vois sit käydä pöllimäs sen liiton arkki vaffin. Vois olla kivaa. "Fast 'n' bulbous"
"Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä |
McNulty 21.03.2008 19:11:37 | |
---|
tässä kysyttiin, että mikä on paras OMASTA mielestä. Eipä tuo kauheasti helpota. Miun mielestä Germinolla on hyviä vaffareita sellaiseen vanhempaan "hippirokkiin", mutta ne ovat kaukana parhaasta hevi- tai jazzkoneesta. Omasta mielestä parhaita koneita on ihan helvetisti. Telecaster on hyvä moneen, samoin Les Paul. Niin tai Marshall, Mesa/Boogie, Fender, Diezel... mitä näitä nyt on. Sen vain olen työssäni huomannut, että monesti se hyvä soittaja saa rimpulatkin vehkeet kuulostamaan kuunneltavilta. Viimeksi Uleniuksen poeka veteli edukkaalla G&L ASAT:lla ja Craten 30W V-sarjan putkicombolla... ja jumalaut että se toimi. Olisin voinut sanoa että siinä parhaat vehkeet juuri siihen musaan mitä kotimaan parhaan urkurin kanssa esittivät. byt' v kurse volkov |
Kivijalka 21.03.2008 19:56:50 | |
---|
Vittuilun vuoksi vois sit käydä pöllimäs sen liiton arkki vaffin. Vois olla kivaa. Jeh, ruoska viuhumaan ja styge natsien käpälistä hyviksille. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Ahokkis 21.03.2008 23:13:34 (muokattu 21.03.2008 23:14:00) | |
---|
täysputki liiton arkki modattuna high gainiksi. Tuollaista ei varmaan kovin kannata luukuttaa silmät auki tai yleisön pitää silmiä auki, kaikki sulais mössöksi. Joten ei oikeastaan olisi mitään järkeä tuollaisessa, kun kukaan ei näe sitä maailman mahtavimman vahvarin omistajaa, koksa kaikki joko pitää silmiä kiinni keikalla tai on sulanu mössöksi niinkuin Indiana Jonesissa. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Mirk0 21.03.2008 23:26:18 | |
---|
Ei sellaista ole. Kaikilla on vihaajansa. Kuse tuubaas vai mitä sä soititkaan? |
p_ofony 21.03.2008 23:31:49 | |
---|
Minulle ne on Mesan Dual Rectifier EL34 putkituksella, ja ESPn M-Sarjan kitara EMGn mikeillä varustettuna. gear-A-holic |
Elbura 21.03.2008 23:49:26 | |
---|
En tiedä, mutta omasta mielestäni Marshallin JTM-45 ja Fender Stratocaster, 50's mallia :) Itse en kumpaakaanlaista omista. |
bfoc 22.03.2008 10:10:07 | |
---|
Kuka on teidän mielestä paras ihminen? Äiti, mut en kerro kenen... Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
bfoc 22.03.2008 10:14:28 | |
---|
Mutta entäs jos Kaikkivaltias päättäisikin koetella seuraajiensa uskoa ja kirjoittaisi lapaan "Harley Benton"? :O Soittaa sitä väärin päin jos ahdistaa. Eikös niitä ristejäkin ylösalaisin pitele tiety tahot. Niin ja soittaa kaikki biisitkin takaperin "ädhet aamhut no netis" Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Joulupukkijormala 22.03.2008 12:39:59 | |
---|
Halpa-hallin akustinen, mitään vahvistimia. Ushimir fanclub. |
M Hossa 22.03.2008 12:43:37 (muokattu 26.03.2008 23:11:06) | |
---|
Muusikoiden.net |
Marklar 22.03.2008 12:52:52 | |
---|
Ruusukaali ja perse. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |