Aihe: Ebay.de
1 2 3
Artist
04.02.2007 11:46:38
Juu..ja pistät myyjälle sähköpostin, jossa liitteenä screenshottina napattu kuitti maksusta.

Okei, thanks. Nyt vaan täytyisi miettiä miten otetaan screenshotti kuitista...
"Words are very unnecessary, they can only do harm"
Thule
04.02.2007 11:51:01
Nyt vaan täytyisi miettiä miten otetaan screenshotti kuitista...

Eh? Print Screen-näppylää sopivassa kohtaa, pastetat sen vaikka Painttiin ja tallennat > lähetät liitteenä jne. Vai enkö mä ymmärtänyt?
Artist
04.02.2007 11:52:27 (muokattu 04.02.2007 11:53:03)
Eh? Print Screen-näppylää sopivassa kohtaa, pastetat sen vaikka Painttiin ja tallennat > lähetät liitteenä jne. Vai enkö mä ymmärtänyt?

Kas, perhana, noin se print screen nappi toimiikin! :D Kiitos infosta, olen vähän amatööri näiden atk-sovellusten suhteen.

Nyt maksamaan, ja toivomaan, että kaikki sujuu niin kuin pitääkin.
"Words are very unnecessary, they can only do harm"
Ocean Boulevard
04.02.2007 12:03:39
Juu..ja pistät myyjälle sähköpostin, jossa liitteenä screenshottina napattu kuitti maksusta.

Eikös tuollainen screenshotti ole aika helppo väärentää?
Thule
04.02.2007 12:05:32
Kas, perhana, noin se print screen nappi toimiikin! :D Kiitos infosta, olen vähän amatööri näiden atk-sovellusten suhteen.

Nyt maksamaan, ja toivomaan, että kaikki sujuu niin kuin pitääkin.

Jees :) Mä jo aloin miettiin että puhutaan ihan konkreettisesta paperikuitista... :D
Ben_D
04.02.2007 12:10:30

Eikös tuollainen screenshotti ole aika helppo väärentää?

Mikä hyöty siitä on? Eihän se myyjä tavaraa lähetä ennenkun fyrkat ovat hänen tilillään. Vai? Kuitin väärentäminen on itsensä kusettimista.
http://www.fiercemetal.org
Ocean Boulevard
04.02.2007 12:26:56
Mikä hyöty siitä on? Eihän se myyjä tavaraa lähetä ennenkun fyrkat ovat hänen tilillään. Vai? Kuitin väärentäminen on itsensä kusettimista.

Mitä hyötyä siitä screenshotin lähettämisestä sitten on? Onko se jokin käytäntö ebay:ssa?
Ben_D
04.02.2007 12:31:07 (muokattu 04.02.2007 12:38:39)

Mitä hyötyä siitä screenshotin lähettämisestä sitten on? Onko se jokin käytäntö ebay:ssa?

Ei se mikään käytäntö ole, mutta kertoo jotain siitä, että mä tosissaan olen maksanut tuoteen ja tavarat ovat lähteneet kohti myyjän tiliä.

Mulla nyt vaan on sellanen tapa, että lähetän kuitin jos maksutapa on tilisiirto...tällä on eräänkin kerran vältytty heti alkuunsa siltä, että fyrkat olisivat menneet ihan väärän tyypin tilille jolloin siirto saatiin heti alkuunsa peruttua ja tehtyä uudelleen. Kyseisessä tapauksessa myyjä käytti kaverinsa ebaytunnuksia kitaran myymiseen. Eli alkuperäinen siirto peruttiin Nordean toimesta, lähetin rahat uudelleen siirrolla, jossa oli saajana oikea tilinomistaja ja kolmen päivän päästä fyrkat olivat Englannissa. Selventikö?
Ocean Boulevard
04.02.2007 12:44:53
Mikähän tässä on vaikeeta ymmärtää?

Nono. :) Keskustellaan ihan lepposasti vaan, ei pidä heti herneitä nenäänsä vetämän.

Mulla nyt vaan on sellanen tapa, että lähetän kuitin jos maksutapa on tilisiirto...tällä on eräänkin kerran vältytty heti alkuunsa siltä, että fyrkat olisivat menneet ihan väärän tyypin tilille jolloin siirto saatiin heti alkuunsa peruttua ja tehtyä uudelleen.

Tarkoitin tietenkin, että tuollainen screenshotti saattaa olla yhtä tyhjän kanssa, mitä tulee siihen että maksu on todella tapahtunut.

Mutta tosiaan, onhan tuo muuten ihan kohtelias tapa ja maksunsaajakin voi tarkistaa että kaikki ibanit ja swiffit on kohillaan ja sitten vaan odottelemaan että rahat kolahtaa tilille :-)
Ben_D
04.02.2007 12:47:10

Mutta tosiaan, onhan tuo muuten ihan kohtelias tapa ja maksunsaajakin voi tarkistaa että kaikki ibanit ja swiffit on kohillaan ja sitten vaan odottelemaan että rahat kolahtaa tilille :-)

Nää on sellasia pieniä juttuja, jotka edesauttavat sitä, että kauppa käy jouhevasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)