kulmahiomakone 13.04.2004 01:38:40 | |
---|
ja sinun ongelmasi se että et sitten ajatellut antaa muiden soittimien kuulua bandissä ! pahoittelu soitto kavereillesi. niin ja makuja on monia sano musti kun nuoli munia.... Siirrettiin aikoinaan keskustelu toiseen threadiin, jottei tätä sotkettaisi. Thredin aloittaja oli muistaakseni Heavy Metal.., mutta threadin nimeä en valitettavasti muista. Siellä saatoin vastata Sinua vaivanneeseen ongelmaan, tai sitten en. Muistaakseni perustelin myös syyt käyttämälleni systeemille. Täällä m.netissä on ylipäänsä kovin hyödytöntä keskustella mistään, kun ihmiset eivät osaa/halua perustella omia näkemyksiään. Intohimoisesti jankataan jonkun asian puolesta, tai sitä vastaan, mutta järjellisiä perusteita ei löydy. Näkemyksiä kaikilla on kuitenkin rutkasti - Behringer on ihan paska, kaikki Tokain omistajat haluaisivat oikeasti Gibsonin... Tähän en edellä mainituista syistä johtuen enää jaksa vastata muuta kuin tällaista metalätinää. Kerrannaisista sekä musiikin ja äänentoiston teoriasta löytyy netistä paljon juttua ja jutut ovat ihan ymmärrättäviä, jos muutama valtakieli taittuu. Kirjastoista löytyy asiaa ihan suomenkielellä. Sinun ongelmasi on ehkä se, ettet ymmärrä lukemaasi, tai sitten et vain jaksa lukea tekstejä alusta loppuun. En voi tietää. Ja ihan oikeasti, kannattaa avata suunsa vasta sitten, kun on jotain sanottavaa. (Itse)ironinen hymiö. Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
epeli 13.04.2004 02:17:40 | |
---|
mulla on toi kyseinen b;n kaappi ja marsun valvestate-nuppi. molempia haukutaa aika ankarasti. ennakkoluulot on perseestä. mie soitan heviä ja mun mielestä noista lähtee just hyvät saundit ja juuri sopivasti alapäätä.... ei saisi tuomita näitä vekottimia merkin perusteella. olen saanut "hyviä" saundeja ulos jopa b:n 15w pikkuvahvarista. niin että repikää siitä "aidot" kitaristit, jotka väitätte että "vain mesan kaapeistä lähtee hyvät saundit. muut on kakkaa" hyi sanon minä!!!! Happy I am... .... not sad.... |
zaren 13.04.2004 10:26:03 (muokattu 13.04.2004 10:28:58) | |
---|
"Kiva" varmaan lukea näitä palautteita, joista alle puolet vastaa siihen kysymykseen, johon haluttiin alunperin vastaus. Ihan mielenkiintoista väittelyä sinänsä, mutta vois vähän miettiä, että onko siitä mitään apua tuon Behkun hankkimista harkitsevalle...Toi edellinen kommentti onneksi palasi taas alkuperäiseen aiheeseen. |
Lilli 13.04.2004 10:39:13 | |
---|
Testailin sitä juuri pari päivää VH100R:n kanssa ja täytyy sanoa, että ihan puppukaappi. Behringeriä vaivaa jostain kumman syystä se, että "maanantaina" tehtyjä kaappeja on paljon ja sitten on muutama oikea kohtuullisesti toistava ääni. VH:n kanssa soundista katosi lähes täysin semmoinen metalliriffittelyssä kaipaamani "tukeva" alataajuus-toisto. Ihan "munaton" kaappi, mielestäni. Jos varaa on ja tahdot paremman kaapin jota ei sitten tarvitse ehkä koskaan vaihdella, niin kokeile ENGL-kaappeja. On ne kalliita ( kuten MESAkin) mutta kyllä soi hyvin vahvarista riippumatta... Viikonpvämallinnuksista en sen kummemmin tiä, mutta Behringerin 412-kaapeissa suurin ero löytyy kyllä nimen loppukirjaimesta: S, H vai F. Ite olisin kyllä S:n kannalla. - Minne hoppu, poju ? |
The doors 13.04.2004 12:29:00 | |
---|
tommoinen kaappi thomanilla 244€ , kannattaako ostaa? 400 wattinen 4x12" http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-158451.html Miulla on kyseinen kaappi peaveyn xxl nupin kanssa ja voin sanoo et on ihan kelpo peli hintaansa nähden. tosin olen kyl ajatellut myöhemmin vaihtaa vähän parempaan kaappiin, mut kyl tol pärjää.. |
Migo 07.01.2005 14:12:20 | |
---|
Itselleni suositeltiin tuota behringerin kaappia ja LINE6 SPIDER II HD:tä. En ole vielä kokeilemassa käynyt mutta ne keillä tuollainen yhdistelmä on ovat kehuneet yhdistelmää erittäin hyväksi. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
pliksu 07.01.2005 14:49:02 (muokattu 07.01.2005 14:50:34) | |
---|
Oikein hyvä kaappi ainakin treenikämppäolosuhteissa. Mullahan ei ole hifikorvaa alkuunkaan, mutta köyhänä opiskelijana rohjennen suositella tätä kaikille halpaa kapinettia hamuaville. Hups, se olikin BGH412S, no enivei. (edit) I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want |
J_Mantyla 07.01.2005 16:12:33 | |
---|
Itselleni suositeltiin tuota behringerin kaappia ja LINE6 SPIDER II HD:tä. En ole vielä kokeilemassa käynyt mutta ne keillä tuollainen yhdistelmä on ovat kehuneet yhdistelmää erittäin hyväksi. Käy testaamassa. Omaan korvaan Behringer ei ole mistään kotoisin Flextone III:en kanssa, mutta jytisee mukavasti 5150:en perässä. Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
PETRUKI74 07.01.2005 20:28:14 | |
---|
Joo itelläkin on tuo s-malli ja olen tullut siihen tulokseen ettei ihan metalli hommissa toimi tai sitten on maanantai kappale ja meillä näitä tällä hetkellä 3kpl:tta mut toimii rokki hommissa ihan vallan mainiosti. Kyllä se on ihan ok kaappi hintaasa nähden!!! |
HeavyMachinery 08.01.2005 15:34:53 | |
---|
Ton behringerin kaapin heikkous on se tukkoisuus. Joutuu soittaa aika lujaa ennen kuin se aukeaa. Muuten kyllä pirun hyvä kaappi hintaansa nähden. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Migo 08.01.2005 21:07:57 | |
---|
Ton behringerin kaapin heikkous on se tukkoisuus. Joutuu soittaa aika lujaa ennen kuin se aukeaa. Muuten kyllä pirun hyvä kaappi hintaansa nähden. Kaipa noissa on sitten eroja..pari tyyppiä on tuota kaappia suositellut ainakin he ovat tykänneet että toimii hyvin..Itse en osaa sanoa kun en ole kokeillut..pitäisi käydä testaamassa...Kukas noita muuten Suomessa myy?(pääkaupunkiseudulla?. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Ze Kink 08.01.2005 21:16:57 (muokattu 08.01.2005 21:19:01) | |
---|
kaikki Tokain omistajat haluaisivat oikeasti Gibsonin... Äppäp, ihan offtopiccia, mutta pakko sanoa, että itse juuri myyn omaa Tokain Lespaani koska tahdon stratocasterin. Ja mikäs muukaan Strato kuin Tokai? E: Ei muuten taida Behkulla olla 2x12" kaappia vielä? Jos noiden 4x12" hinnoista voi jotain päätellä, niin ei varmaan olisi kovin kallis... Peavey saattaisi saada vähän lisäpotkua... |
Dumb 08.01.2005 21:28:03 | |
---|
Kukas noita muuten Suomessa myy?(pääkaupunkiseudulla?. Soundata. |
Migo 08.01.2005 22:05:49 | |
---|
Soundata. Kiitti kiitti. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Migo 08.01.2005 22:08:48 (muokattu 08.01.2005 22:10:39) | |
---|
mulla on toi kyseinen b;n kaappi ja marsun valvestate-nuppi. molempia haukutaa aika ankarasti. ennakkoluulot on perseestä. mie soitan heviä ja mun mielestä noista lähtee just hyvät saundit ja juuri sopivasti alapäätä.... ei saisi tuomita näitä vekottimia merkin perusteella. olen saanut "hyviä" saundeja ulos jopa b:n 15w pikkuvahvarista. niin että repikää siitä "aidot" kitaristit, jotka väitätte että "vain mesan kaapeistä lähtee hyvät saundit. muut on kakkaa" hyi sanon minä!!!! Täälläkin liikaa niitä ihmisiä kenellä on pakkautunut aivoihin vain se yksi huippumerkki kaikki muut on persiistä...Sitten kuitenkin kotona soitellaan nylon landolalla....Ihme touhua tälläínen meininki, että älä osta sitä se on huono osta mesan kaapit ja hetfieldin housut niin jopa pärjäilee....Anteeksi. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Coyote_FH 16.01.2005 01:59:00 (muokattu 16.01.2005 02:00:58) | |
---|
|