Lord of the strings 28.12.2003 00:22:08 | |
---|
Asia selvä. Eli: Härski PoLFus migeboy Lord_of_the_strings vs. Williams Harley Benton _________ Näin^ "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Cort87 28.12.2003 00:33:36 | |
---|
No okei. äkin liityn Härskin painostuksesta (ja bannin uhalla) vastustajiin. Alas halpa lelut !! " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Kaamea totuus. |
superfly 28.12.2003 00:34:54 | |
---|
Täällähän on kelpo kansanliike syntymässä. Hyvä meininki! Harppu on alaston piano |
Cort87 28.12.2003 01:22:14 | |
---|
HaKiVi ? (Halpakitaroiden vihaajat ? ) Kaikki mukaan ! " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Kaamea totuus. |
fox 28.12.2003 01:45:49 | |
---|
No hei kuulkaas ny! Tokihan asia on niin, että...niputtaisin nuo HB:t Williamssit ja J&D Brossit mieluusti yhteen, mutta - kyllähän niitäkin ostellaan JA kuten Gypsy totes, onpa nuo melko paljon parempia kuin muutamatkin sähkökitaroita etäisesti muistuttavat laitteet joita maahan tuotiin muinoin. Tässä on taas tämä ehkä lievä markkinavääristymä, täällä keskustelevat henkilöt jotka ovat kitaraa soittaneet/omaavat pohjatietoa sekä käsitystä skeboista. Sen sijaan nuo rohkenisin sanoa: entry-level eli aloittelijakitarat on ehkäpä tarkoitettu vähän toisenlaiselle joukolle... Älkääpäs sentään luulkokaan että minä ny ryhtyisin niitä vuolaasti kehumaan ja toki toivoisin, että aloitteleva kitaristi pääsis jollain muulla kuin esmes just Williamssilla aloittelemaan soittajanuraansa, mutta kuten jo Gypsykin totes, ei kaikilla oo mahdollisuutta pistää ehken useita satkuja soittovermeisiin. Varsinkin kun/jos on odotettavissa ettei sen alkuinnostuksen haihduttua soittelu kiinnosta... Mitäpä sitten taas sellaisestakaan tulee jos pistetään het kohtuuton kasa euroja semi-pro tai pro-tason kamoihin ja todetaan, että olis ollu ehkä sittenkin parempi jos ei oltais noustu "pyrstö edellä puuhun" - noo, tuleehan sitten hyviä kamoja käytettyjen markkinoille.. Vuodatuksen tarkoituksena oli siis se, että entry-level kamat on ihan omassa kategoriassaan ja en aivan hirmusti niitäkään dissais. Vaikka onpa niissä toki paljon "sanomista", mutta täytyy ottaa huomioon, että soitinkauppa ei ole hyväntekeväisyyttä, jos kalliilla tehdään niin eipä sitä voi halvalla myydä.. Sorkkis, en lähde mukaan tuohon vastarintaliikkeeseen, puutarhatonttujen vapautusrintama riittää mulle.. =) |
Härski 28.12.2003 09:39:32 | |
---|
Ei kai tässä juuri aloittelijoita olekaan otettu syyniin, vaan lähinnä kaikki muut, jotka noita ostaa. Aloitelkoot ihmiset vaikka käteenvedolla sen kitaran soittoa muistuttavan harrastuksensa, kuhan eivät mummoja kadulla potki. Mutta silti jaksan vastustaa W:tä ja HB:tä. |
migeboy 28.12.2003 10:49:31 | |
---|
Vastarintaliikkeemme kasvaa! Täältä tullaan, Thomann!!! Joo, kerätään vaikka addressi ja lähetetään se thomannille, että ne lopettaa niiden harley bentoneiden myymisen. Mites ois? |
PoLFus 28.12.2003 11:28:52 | |
---|
Hmm...mietitään. Ehdotuksia tempauksista otetaan vastaan. ~ 7ender $tratocaster ~ |
Timesby 28.12.2003 11:29:34 | |
---|
Joo, kerätään vaikka addressi ja lähetetään se thomannille, että ne lopettaa niiden harley bentoneiden myymisen. Mites ois? Ei varmaan auttais. Thomanin 20 eniten myydyn sähkiksen joukossa on 14 Harleytä. Voi tätä paatunutta sukupolvea. Es gang zum Vituiks! |
migeboy 28.12.2003 11:57:55 (muokattu 28.12.2003 11:58:15) | |
---|
Ei varmaan auttais. Thomanin 20 eniten myydyn sähkiksen joukossa on 14 Harleytä. Voi tätä paatunutta sukupolvea. No, ei sitten pakolla sitä addressia. Mietitään sit lisää ja tänne voi varmaan laittaa niitä ideoita lisää sit kun niitä keksii. |
Acid Sam 28.12.2003 12:00:51 | |
---|
Mun kaveri osti tollasen williamsin kanittamosta (hinta 100e mutta en oo varma onko sama ku anttilan) Sillä on kuitenkin yllättävän hyvä soittaa ja jos ite löytäisin samanlaisen samalla hinnalla ostaisin heti pois. Aluks sil oli asetukset vähän perseellään, mutta kielten vaihtamisen ja pienen säädön jälkeen siitä tuli aika jees kitara. |
migeboy 28.12.2003 12:03:55 | |
---|
Täällähän on kelpo kansanliike syntymässä. Hyvä meininki! Joo. Ja säkin sitten liityt mukaan tähän kansanliikkeeseen, eikö vaan? |
Miikathebest 28.12.2003 12:17:32 (muokattu 28.12.2003 12:19:11) | |
---|
harmonycetraliin vaan laittamaan kielteisiä kommentteja kyseisistä kitaroista! MUTTA VAIN TOTUUDENMUKAISIA! Kaverilla oli se satasen hb strato, ja oli ihan hyvä kitara. |
Lord of the strings 28.12.2003 14:32:00 (muokattu 28.12.2003 14:34:55) | |
---|
Mä en älyä, kuka oikeesti ostaa tommosia paskoja vehkeitä, edes pilailu mielessä? Kyllä ny amatöörinkin pitäs älytä, että 100-Einarin Skeba Ei_voi_olla_hyvä! Tommonen Williamssi tai HB ei kykene, edes playback soitantoon, sillä voi harjoitella korkeintaan keihäänheittoa. Suistetaanko W ja HB waffarit myös?? Varmaa hyviä vehkeitä. "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
moikki 28.12.2003 14:37:21 | |
---|
Mä en älyä, kuka oikeesti ostaa tommosia paskoja vehkeitä, edes pilailu mielessä? Kyllä ny amatöörinkin pitäs älytä, että 100-Einarin Skeba Ei_voi_olla_hyvä! Tommonen Williamssi tai HB ei kykene, edes playback soitantoon, sillä voi harjoitella korkeintaan keihäänheittoa. Suistetaanko W ja HB waffarit myös?? Varmaa hyviä vehkeitä. Miks ei voi olla hyvä? Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
ode_ 28.12.2003 14:40:26 | |
---|
Olen soitellut n. muutaman kympin Harley Bentonin 3/4 nailonkielisellä kitaralla, eikä ole valittamista. Soi kaikista asemista sekä pysyy vireessä. Kyllä sellasella ihan hyvin voi soitella aloittelija siinä missä kokeneempikin muusikko. Hintalaatusuhde hakee vertaistaan. |
Cort87 28.12.2003 15:25:34 | |
---|
Olen soitellut n. muutaman kympin Harley Bentonin 3/4 nailonkielisellä kitaralla, eikä ole valittamista. Soi kaikista asemista sekä pysyy vireessä. Kyllä sellasella ihan hyvin voi soitella aloittelija siinä missä kokeneempikin muusikko. Hintalaatusuhde hakee vertaistaan. Enemmän kehuja olen kuullut noista akustisista (HB) Tosin sähkö vermeet ovat olleet luokkaa ihan hyvä tai soittokelvoton. Riski on pienoinen jos aloittelija tilaa nyt esim. Thomannilta. Mutta ainahan kitaran osto on riski testaamatta , Pitäisi "aloitelijoiden" myös muistaa tämä. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Kaamea totuus. |
Sintti 28.12.2003 15:37:44 | |
---|
Mä en älyä, kuka oikeesti ostaa tommosia paskoja vehkeitä, edes pilailu mielessä? Kyllä ny amatöörinkin pitäs älytä, että 100-Einarin Skeba Ei_voi_olla_hyvä! Tommonen Williamssi tai HB ei kykene, edes playback soitantoon, sillä voi harjoitella korkeintaan keihäänheittoa. Suistetaanko W ja HB waffarit myös?? Varmaa hyviä vehkeitä. ite ostin semmosen williamsin akustisen 10 eerolla.. :) oli kyllä todellakin hintansa väärti. ja noista HB:n vahvareista ajattelin vaan sanoa, että bändimme basistilla on semmonen 80W kombo ja on kyllä todella hinta-laatu suhteeltaan hyvä... Humppaa taikka kuole...^_^ |
Sintti 28.12.2003 15:39:07 | |
---|
Just noin, toi on se oikee asenne. Serkulla oli ennen Harley benton flying vee. Mut se myi sen pois. Mä olen sitä mieltä, että kaikki ketkä käyttää williamssii tai harley bentonii, niin on maan pettureita. etkö ollu just äsken ihan innossasi ostamassa semmosta williamsia? ihme kaveri kyllä... Humppaa taikka kuole...^_^ |
PoLFus 28.12.2003 15:40:36 | |
---|
Jos halpiksia ostatte, niin kannattaa tutustua Jack & danny brothersin kitaroihin! ei muita. Ne ovat HYVIÄ! ~ 7ender $tratocaster ~ |