Aihe: B.C Richin kitarat
1 2 3
fox
19.11.2003 00:25:31

Mikä siinä elektroniikassa on ihmeellistä, ku mä en oo perehtyny noihi ollenkaa. Mut bc richeistä on jääny mieleen ainaki se, et niissä on yleensä sata nappulaa soundin ruuvaamiseen.

Niin katos Noteride, kai mulle tommoinen extreme kitaraelektroniikka on jääny fiksaatioks vanhaan nuppiini, kun noita virityksiä olen toisille tehnyt. =)
Se 80-luvun USA Bich, tai oikeammin kai pitää sanoa Rich Bich piti sisällään vähän kaikkea mitä kitaraan voi iskeä vilkkuvia valoja lukuunottamatta. Siinä oli molemmille mikeille dual sound-kytkimet, vaiheenkääntö, Varitone, ja aktiivi preamppi 3-alueisella tonella. Sen lisäksi se oli omaperäisen näköinen ja (yleensä) komeista puista hyvin rakennettu. Toki siinäkin olis ollu pieniä modaamisen paikkoja, luulisin.. Ainakin olis noi dual soundit pitäny hetimiten vaihtaa kunnon tri-soundeiks, maadoitukseen parannusta ja kaikkee pientä... =)
noteride
19.11.2003 00:52:36
Niin katos Noteride, kai mulle tommoinen extreme kitaraelektroniikka on jääny fiksaatioks vanhaan nuppiini, kun noita virityksiä olen toisille tehnyt. =)
Se 80-luvun USA Bich, tai oikeammin kai pitää sanoa Rich Bich piti sisällään vähän kaikkea mitä kitaraan voi iskeä vilkkuvia valoja lukuunottamatta. Siinä oli molemmille mikeille dual sound-kytkimet, vaiheenkääntö, Varitone, ja aktiivi preamppi 3-alueisella tonella. Sen lisäksi se oli omaperäisen näköinen ja (yleensä) komeista puista hyvin rakennettu. Toki siinäkin olis ollu pieniä modaamisen paikkoja, luulisin.. Ainakin olis noi dual soundit pitäny hetimiten vaihtaa kunnon tri-soundeiks, maadoitukseen parannusta ja kaikkee pientä... =)

No ilmankos niitä nappuloita niissä piisaa. Onks Warlockeissa (missään malleissa) toi elektroniikka viety noin pitkälle?
fox
19.11.2003 12:53:12

No ilmankos niitä nappuloita niissä piisaa. Onks Warlockeissa (missään malleissa) toi elektroniikka viety noin pitkälle?

Itse epäilen ettei, nuo "all-singing all-dancing" virtelmät hiipuivat tuossa 80-luvun alkupuolella kun tuli muotiin nuo "korean väriset ja oudon muotoiset" heevikepit, spandex-housut ja minimimäärä säätimiä tyyliin 1 volume... Joten Warlokki (siis USA made) muistaakseni noudatteli tuota maltillista linjaa, tosin jotenkin muistan että basso Warlock olis ollu varustettu Kahlerin tahi Floydin vibralla?? Nuo huippuelektroniikat oli toki vaan noissa "huippumalleissa" niinkuin tosiaan BC Rich Rich Bich ja Supremet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)