Aihe: Les paul vai Stratocaster?
1 2 3
Veli
13.11.2003 18:12:17
Tää koko homma taitaa lähteä "tiedosta", jonka mukaan PRS soisi, kuten _molemmat_ kitarat, joista tässä threadissa pitäisi puhua. On PRS jotain sieltä väliltä, mutta eihän tuo seikka välttämättä ole kovin kuvaileva.

Niin, eikös tässä threadissa alkuperäinen kysyjä tuota välivaihetta nimen omaan peräänkuuluttanutkin... Kokonaisuudessaan lespan ja straton ominaisuudet yhdistävää kitaraahan ei voi ollakaan, se on yksinkertaisesti fyysinen mahdottomuus.

Tuli muuten tuosta mieleen, että vaikka kuinka tuo Variax periaatteessa pyrkiikin olemaan kaiken kattava pakkaus onhan sitäkin valmistettaessa toisaalta tehty tietynlainen linjaveto koskien kitaran fyysisisiä mittoja ja ominaisuuksia. Kitaran rakenne on kuitenkin muuttumaton riippumatta niistä saundimallinnuksista joita kitarasta tuotetaan. Kuitenkin kitarassa on muitakin oleellisia ominaisuuksia kuin se saundi joka tulee kaiuttimesta (esimerkiksi soittotuntuma- joka tietysti osaltaan vaikuttaa siihen mitä tulee tuolta kaiuttimesta...)

No, tulipa taas hypätyksi käytännön tasolta periaatteelliselle, yritän lopettaa ajoissa. :-)
Myynnissä: Parker Fly Deluxe
Juunsku
18.11.2003 10:51:22

Les paul ehdottomasti... se vaan on parempi! Muutta kunnon pelin jos haluaa niin laita joku Jackson!! Ei mitenkään mun mielipide ;)
Junsku
J.Ahonen
18.11.2003 13:06:00
Omistin Jackson ps4, ja ostin standard straton, Strato on ainakin hevimpi kuin jackson.
Juunsku
19.11.2003 11:07:10

Tuo nyt on taas se kysymys et kumpi sopii paremmin käteen... Itse en pidä stratokasterista kun siinä on jotenki outo kaula, toinen syy on etten omista stratoa eikä mulla tuu ikään olemaan semmoseen stratoon rahaa minkä vois laittaa. Vähän aiheen ohi.
Minähän se!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)