Aihe: Thomann
1 2 3 4
Arsca
05.11.2003 07:46:38
Aina sieltä joku dorka ostaa

Tämä dorka ainakin osti. Yli 100 E hintaero pisti hieman mietityttämään ostaako suomesta vai ei. No, koska tilattiin muutakin sälää niin eiköhän siinä yksi kitara tule samalla.

Kitaraa kävin suomessa kokeilemassa ja hyväksi totesin, mutta koska haluamaani väriä ja mikitystä ei kauppiaalla ollut olisi sen saaminen vienyt yhtä kauan, laitoin tilauksen menemään.

Kitara tuli ja pahvilaatikossa oli Fenderin tehtaan sinetit, eli Thomannilla eivät olleet pakettia aukaisseet. Laittoivat vain päälle oman pahvilaatikon ja paketti tulemaan minulle.

Hyvin rokkaa ja toimii, ei valittamista.
...jos siihen tulee sähkö niin sittenhän se toimii...
tikka
05.11.2003 08:14:05
joo mäki ostan thomannilta kaikki färkit. mä olisin paljo köyhempi jos olisin ostanu noi suomesta.
Matti Nykänen on kuningas!!! ps.jokainen tsänssi on mahdollisuus ja "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla."
Vilhelmus
05.11.2003 08:46:00 (muokattu 05.11.2003 08:46:26)

mä olisin paljo köyhempi jos olisin ostanu noi suomesta.

Jos olisin ostanut vaikka tämän kesän hankinnat (arvo yli 2000 euroa kuitenkin), Thomannilta, olisin paljon köyhempi kuin nyt.

Ja todennäköisesti saanut lähetellä viallisia tavaroita takaisin, jos mitään olisi edes tullut.
carlos
06.11.2003 20:15:07
Jos olisin ostanut vaikka tämän kesän hankinnat (arvo yli 2000 euroa kuitenkin), Thomannilta, olisin paljon köyhempi kuin nyt.

Ja todennäköisesti saanut lähetellä viallisia tavaroita takaisin, jos mitään olisi edes tullut.

Mitähän mahdat tarkoittaa? oon kai tyhmä ku en tajunnu.Tullu kalliimmaks thomannilta ?

Mulla ainaki on melko selvää mistä vahvarini ostan.Suomessa maksaa reilu 300 euroa enemmän kuin thomannilla.
In Russia We Trust One.
carlos
06.11.2003 20:20:14 (muokattu 06.11.2003 20:20:40)
tässä ku luin tän foorumin läpi,nii tuli sellane juttu mieleen et tajuuko kaikki miks sieltä thomannilta kannattais tilata..?
lue tosta ylhäältä.
In Russia We Trust One.
jamez_wannabe
06.11.2003 21:24:30
Tuon Epin Explorerinko meinaat tilata? Jos näin niin laita sitten kommenttia kun sen saat. Itselläkin ostoslistalla sama kepukka :)

jep, tuon Gothic mallin tilaan. todennäköisesti ensi viikolla. laitan kommenttia hankinnan jälkeen.
nothingnes
06.11.2003 21:34:19
alkaa vituttaa toi muskotin vittuilu toomannista ennemmin saatanen saksalainen natsi kuin suomalainen riistokapitalistin kusipää kakara
timo tölkki on ruma
Gamo
07.11.2003 12:19:42
Ostin T-kaupasta halvahkon kitaran. Kitara tuli Suomeen kahdessa työpäivässä. Torstaina tilasin, maanantaina Suomessa. Sitten torstaina sain sen kotiin. Suomalaisesta liikkeestä tilatessa olisi mennyt sama aika, eikä olisi voinut juuri valita mallia. Suosin kyllä aina kotimaisia myyjiä, kun se on mahdollista, mutta soittopelejä ei saa joka kylältä!
Vilhelmus
07.11.2003 12:22:17

Mitähän mahdat tarkoittaa? oon kai tyhmä ku en tajunnu.Tullu kalliimmaks thomannilta ?

No kyllä!
Vilhelmus
07.11.2003 12:24:19

tässä ku luin tän foorumin läpi,nii tuli sellane juttu mieleen et tajuuko kaikki miks sieltä thomannilta kannattais tilata..?

Sen takia esimerkiksi kannattaa että tilasin pari vuotta sitten T:ltä kitaran. Piti tulla normaalisti. Noh, kesti sitten joku 7 kuukautta vaikka aktiivisesti olin maili- ja puhelinyhteydessä. Sitten tuli kitara, jossa oli hirveä lommo mikkien välissä. Sitten säätöä, kitara takaisin, ja taas kahden kuukauden odotus, ja sitten tuli kunnon skitta. Mutta perkele että oli vaikeaa. Tässä yksi syy antipatioihin.

Sitten kun kaverin tilauksen ohessa tilasin jotaín pientä, niin niistäkin osa puuttui. Huhhhu.
Souldaemon
07.11.2003 12:44:43

ihan sen takia en tilaa thomanilta koska,haluan tukea suomalaisia musiikki yrityksiä. Hinnat on kohdallaan ja valikoimat on mulle ainakin tarpeeksi isot täällä(Kuopio) ja varmasti saan haluamani tavaran tilattua, jos sitä ei ole paikan päällä.
mie vaan!
Mrezzye
07.11.2003 14:56:24

Mutta hei, ainahan voi testata kitaraa Suomessa ja sitten tilata se toomanilta!

Kitarat ovat yksilöitä. Ainakin hyvät kitarat. En varmasti ostaisi kokeilematta yhtään, saati että tilaisin jostain ulkomailta, jonne palauttaminen on aika hankalaa, jos ongelmia ilmenee. Efektit ym. on jo sitten asia erikseen. Tosin pitäis varmaan olla aika iso satsi tavaraa ennen kuin kannattaa pistää Thomannille tilausta. Yksittäistä stompparia tms. ei ehkä ole järkevää tilata.
It´s not a pistol, it´s my LOVE GUN!
superfly
07.11.2003 15:22:00
Olen säästäny tilaamalla Thomannilta tämän vuoden aikana noin 600 euroa. Isoja rahoja ainakin mulle. Suomesta tosin saa jo nykyään joitain tuotteita halvemmalla tai samaan hintaan. Yksi syy miksi ihmiset tuolta tilaavat on se, että suomalaisten webbikauppojen webbisivut ovat aika alkeellisia ja valikoimaa tai hintoja ei pääse selaamaan. Suosisin mieleelläni suomalaista, mutta ei virkamiespalkalla ole moiseen aina varaa. Aina kyllä tarkistan huolella, että mitkä ovat hinnat Suomessa, ennenkuin tilaan. Ja tätä ilmavien hintojen aiheuttamaa hemmetin tinkaamispakkoa en tajua Suomessa ollenkaan, en minä minä mene soitinkauppaan kerjuulle.
Harppu on alaston piano
Miikathebest
18.11.2003 18:25:00

Joo... taas ne siellä thomannilla möhli!! Piti tulla muiden tilausten lisäksi mikkisetti, mutta eipä näy?
Ensin 4viikkoa myöhässä, ja sitten tämä...
Vielä 1 päivä tilauksen jälkeen sanoivat kaikkien kamojen olevan varastossa...
Mitäköhän niiltä voisi vaatia?
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
Master of reality
18.11.2003 19:02:54
ämä dorka ainakin osti. Yli 100 E hintaero pisti hieman mietityttämään ostaako suomesta vai ei. No, koska tilattiin muutakin sälää niin
eiköhän siinä yksi kitara tule samalla.

Kitaraa kävin suomessa kokeilemassa ja hyväksi totesin, mutta koska haluamaani väriä ja mikitystä ei kauppiaalla ollut olisi sen saaminen
vienyt yhtä kauan, laitoin tilauksen menemään.

Kitara tuli ja pahvilaatikossa oli Fenderin tehtaan sinetit, eli Thomannilla eivät olleet pakettia aukaisseet. Laittoivat vain päälle oman
pahvilaatikon ja paketti tulemaan minulle.

Hyvin rokkaa ja toimii, ei valittamista.

Joo siis mä tarkoitin Suomen musakauppoja! :)
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Heavymies
27.12.2003 18:18:29
Mä oon kerran tilannu efektin tuolta Thomannilta. En koskaan tilaa sieltä enää mitään koska kotikaupungissa sijatsevasta musiikkiliikkeestä saan tuotteet halvemmalla tai samalla hinnalla kuin Thomannilta ja voin kaikessa rauhassa testata ja sitten saan sieltä takuun jos ostan jotain. On meinaan kans aika perseeestä jos tilaa Thomannilta ja tuote on paskana ni kiva lähettää takas ja odottaa taas pari viikkoo ennen ku saa uuden.
Rock & Rollllllllllllllllll
migeboy
27.12.2003 19:00:52
Mutta hei, ainahan voi testata kitaraa Suomessa ja sitten tilata se toomanilta!

En mä ainakaan tohon puuhaan lähe mukaan. Kun mä olin ostamas mun telee, niin mä katoin että saman skepan olis saanut saksasta halvemmalla kun täältä kotisuomesta. Mä kuitenkin ostin sen kitaran täältä kotisuomesta, kun en mä viittinyt tilata sitä saksasta, kun suomessa pääsee ite testaan sitä kitaraa minkä ostaa. Tulee nimittäin turhan kalliiks lähtee itte saksaan kokeileen sitä kitaraa paikan päälle. Ennemmin vaikka maksaa täällä suomessa kitarasta 100euroo enemmän mitä se maksaa saksassa.
Lord of the strings
27.12.2003 19:21:20
Eikös siellä sivuilla ainakin luvata, että jokainen kitara tarkistetaan ennen lähetystä, jotta varmasti saisit hyvän kepin.
En sitten tiedä pitääkö paikkaansa.
"Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll" -Kalkkuna
Olli S.
27.12.2003 22:49:49

Kyllä minä tilaisin kitaran Thomannilta, jos olisin testannut samaa mallia, kokenut sen hyväksi ja jos se olisi reilusti halvempi. Nykyään alkaa useimmilla merkeillä olemaan kepit aika tasalaatuisia ja jos sattuisi olemaan maanantaikappale, niin lähettäisin takaisin. Tähän mennessä olen ostanut kitarani Suomesta, mutta johtuen vaihtelevista valikoimista, jouduin kuitenkin ostamaan kepin näkemättä sitä ensin. Eli sama asia, kuin tilaisit Thomannilta. Kuitenkin kannatan kotimaista liikettä aina, jos hintaero ei ole ihan älytön.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Metallica mies
28.12.2003 00:28:12
Minä ainakin olen ollut tyytyväinen kitaraani minkä thomanilta tilasin.
Blackened is the end, to begin whipping dance of the dead, COLOUR OUR WORLD BLACKENED!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)