Onneksi tilasin C.O.D, kun olen varovainen paskiainen. Minustakin tuli nyt äärimmäisen varovainen paskiainen ja kotimaisten musakauppojen kannattaja. Thomannin piru oli päässyt hemmottelemaan pilalle, mutta Kölnin Siperia opetti. Nyt tuli selvyyttä meikäläisenkin tapaukseen. Se samainen Nathalie van Kalsari soitti tänään ja sanoi, että 50% alennus kysymättä lähetetystä demokappaleesta sopii heille. Minä olin jo kerännyt höyryä sen verran, että halusin purkaa koko kaupan. No, Natalie lupasi, että UPS käy hakemassa sen pois ja rahat palautetaan Visa-tililleni. Emailvahvistuksessa tosin vielä yritti, että palautttaisivat vain 211 egee eli laitten hinnan, mutta eivät postikuluja. Huomautin siitä samantien. Saas nähdä, mitä tappelua tästä vielä syntyy. "Squier is the Epiphone of guitars." |
Saas nähdä, mitä tappelua tästä vielä syntyy. Joo, Nathalie lupasi palauttaa koko 224 euroa takaisin Visa-tililleni, jahka UPSin sedät on tuoneet tavaran takaisin. Tästä lupauksesta on jo puolitoista kuukautta. Tänään tuli visalasku lokakuulta eikä ollut palautusta ei. Lähetin aika tiukkasävyistä emailia Nathalielle ja vaadin, että rahat pitää olla tililläni Tiistaina 18.11. kello 16:00 GMT mennessä tai muuten ilmoitan petoksen poliisille. Voi tätä vitutuksen määrää. "Squier is the Epiphone of guitars." |