Fortune 26.08.2003 09:29:25 | |
---|
Eihän siellä mitään kanavanvaihtajasta puhuttu. Jaa ei? Okei :) Ei ole lehteä käsillä. Mies joka ei koskaan hyväksy mitään |
Sintti 26.08.2003 12:00:07 | |
---|
Niin, monipuolisuus kunniaan. no mietippä tät: miltä children of bodom kuulostais clean soundeilla??? ;) niin että turhaan valitat siitä monipuolisuudesta...kyllä kai se osaa varmasti vetää cleaneillakin.... |
Enska 26.08.2003 14:34:17 | |
---|
niin että turhaan valitat siitä monipuolisuudesta...kyllä kai se osaa varmasti vetää cleaneillakin.... Muistelen myös Laihon sanoneen joskus että hän ei osaa soittaa akustista kitaraa pätkääkään vaan on täysin sähkökitaristi. |
Sintti 26.08.2003 17:55:37 | |
---|
no se varmaan sitten tykkää enemmän soittaa sähkistä...kaikki vetää tyylillään.... |
Hornanturska 26.08.2003 17:58:07 (muokattu 26.08.2003 17:58:15) | |
---|
Muistelen myös Laihon sanoneen joskus että hän ei osaa soittaa akustista kitaraa pätkääkään vaan on täysin sähkökitaristi. Kuulin tämän saman Kuopiossa Laihon ja Latvalan "Skebaklinikalla". ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
D-Kay 26.08.2003 18:08:18 | |
---|
Muistelen myös Laihon sanoneen joskus että hän ei osaa soittaa akustista kitaraa pätkääkään vaan on täysin sähkökitaristi. Ihan hyvä, että jätkä sentään itse tajuaa sen. Mielestäni monet rokkarit soittaa niin huonosti akustista, että oikeen pahaa tekee. Esimerkkinä voisin sanoa Zakk Wylden, jonka akustinen soittelu kuulostaa täysin ponnettomalta minun korvaani. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
noteride 26.08.2003 18:26:45 | |
---|
Samaisessa tekstissä (tai sitten jossain muussa) Laiho taisi ylpeänä esitellä kitaraansa jotenkin seuraavasti: "Joo, tässä ei oo kaulamikkiä ollenkaan kun en mä käytä sellasta. Niin, monipuolisuus kunniaan. Minkä takia Laihon pitäis kaulamikillä vedellä, kun sen soitto toimii ihan hyvin tallamikillä. Oisko se monipuolisuutta, että "nopeissa" sooloissa peitellään tarkkuutta kaulamikillä?? Ja ei se niitä cliinejä tarttee... |
Gypsy 26.08.2003 18:39:32 | |
---|
Oisko se monipuolisuutta, että "nopeissa" sooloissa peitellään tarkkuutta kaulamikillä?? Kukaan paitsi pahin amis ei pistä sen takia etumikkiä päälle sooloissa, että peittelee tarkkuutta. Kyllä se etumikki soundin takia pistetään päälle |
noteride 26.08.2003 18:57:17 | |
---|
Kukaan paitsi pahin amis ei pistä sen takia etumikkiä päälle sooloissa, että peittelee tarkkuutta. Kyllä se etumikki soundin takia pistetään päälle No, totta tuokin, mutta kyllä esim. jonkun Tolkin nopeat yritykset kaulamikillä kuulostaa just siltä, tarkkuuden peittelyltä. Ja kyllähän etumikki hyvälle soundaa, mut mun pointti oli, että Laiho kuulostaa ihan hyvälle pelkällä tallamikilläkin. |
Sintti 27.08.2003 13:14:45 | |
---|
eihän laiholla ollu siinä vanhassa kitarassakaan kaulamikkiä??? se vaikuttais se sen kitara melko yksinkertaiselta, että ei se ainakaan pysty kikkaileen millään turhia härveleillä... =) on nimittäin siinä espissäkin vaan se tallamikki ja volume... |
Sintti 27.08.2003 13:15:37 | |
---|
ja jos kerta se mikseri hoitaa ne sen efektit, niin tuskin se varmaan kompuraakaan käyttää..vai?? |