c_barnes 10.08.2003 16:19:16 | |
---|
Jos on, niin vain nauhoitusten aikana. Kyllähän se Thordendal vieläkin sooloja soittaa. Olihan Angus Youngillakin kaikki paitsi b-kieli teipattuina kun se nauhotti Thunderstruckin introa. Tämä on fakta. Tässä on nyt vain semmoinen ongelma, että kun se uusin levy on nauhoitettu tavallisilla alavireisillä seiskoilla. Thordendal sano www.swedishmetal.netin haastattelussa että ne on ihan viimeaikoina vasta saanut ensimmäiset soittokelpoiset kasit (luultavasti niihin aikoihin kun Meshuggahin nettisivuille tuli niistä kuvia). Milläs soitat vanhoja biisejä jos ne yläkielet ois muka teipattu? Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk |
Velli 10.08.2003 16:24:42 | |
---|
Olihan Angus Youngillakin kaikki paitsi b-kieli teipattuina kun se nauhotti Thunderstruckin introa. Tämä on fakta. No mä olenkin usein ihmetellyt että miten se soitti sen studiossa, koska livenä se soittaa sen pikaten ja videolla ihan vain pull offeina ja hammer oneina toinen käsi ylhäällä ja eihän sitä noin pysty todellakaan oikeasti soittaa. Oletko lukenut jostain haastattelusta vai mistä olet saanut tietää? Ja miksei se vain dempannut studiossa oikealla kädellä niitä muita kieliä (niin mä teen jos soitan thunderstruckia ei-pikaten). |
Antti1 10.08.2003 16:40:13 | |
---|
Ja miksei se vain dempannut studiossa oikealla kädellä niitä muita kieliä (niin mä teen jos soitan thunderstruckia ei-pikaten). Itse en ole koskaan koittanut nauhoittaessa teippiä kielissä, mutta täytyypä koittaa. Luulisin että näin saa soitettua kuitenkin jonkun verran puhtaammin kun ei tarvitse keskittyä demppaamiseen. Tai jos Meshuggahin poijaat ei osaa oikeesti dempata. :) "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Fortune 11.08.2003 10:01:46 (muokattu 11.08.2003 10:02:02) | |
---|
Milläs soitat vanhoja biisejä jos ne yläkielet ois muka teipattu? Ei ole tietoakaan ko. orkesterin tuotannosta lukuunottamatta paria biisiä, näin vain jonkin videopätkän, jossa yhtyeen kitaristi soittaa jotain hirveää leikkaa&liimaa "progea" kahdestaan rumpalin kanssa ja diskanttikielet olivat roudarinteipillä yhdessä. Voipi olla joissain kitaroissa noin ja toisissa toisin, mistämätiedän. Jäi vain mieleen. Itse orkesteri ei kiinnosta pätkääkään, mutta sille ei voi mitään.
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
c_barnes 11.08.2003 13:00:33 (muokattu 11.08.2003 13:02:28) | |
---|
Tai jos Meshuggahin poijaat ei osaa oikeesti dempata. :) Kuunteles bändin hittibiisi, nimeltään Future Breed Machine. Sen jälkeen se on todella iso "jos" ;) Ainakin mitä komppaamiseen tulee... Oletko lukenut jostain haastattelusta vai mistä olet saanut tietää? Ja miksei se vain dempannut studiossa oikealla kädellä niitä muita kieliä (niin mä teen jos soitan thunderstruckia ei-pikaten). Oiskohan ollut semmonen Guitar World, missä on Panteran Dimebag kannessa (Reinventing the Steelin aikaan, kai 2000). Siinä oli kunnon Angus Young-lesson mikä kannattaa ehdottomasti lukea jos äijän soitto hitusenkaan on vaikuttanut. EDIT: Niin niistä Meshuggahin vanhoista biiseistä vielä, että kyllä niitä yläkieliä aika paljon tarttee kun rytmikitaristi soittaa semmosia lepposia seitsemän kielen arpeggioita samaan aikaan kun toinen tiluttaa päälle... Teknistä deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://www.fleshdeformation.tk |
Antti1 11.08.2003 16:45:15 | |
---|
Kuunteles bändin hittibiisi, nimeltään Future Breed Machine. Sen jälkeen se on todella iso "jos" ;) Ainakin mitä komppaamiseen tulee... Olen kyllä kuunnellut, siitä tuo minun heittonikin tuli. No, kaipa ne osaa. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Twist 24.09.2004 15:26:18 (muokattu 24.09.2004 15:52:29) | |
---|
Mitkäs mikit on huonoja... tuossa jossain sanottiin että K7:kan Dimarzio mikit ovat huonot. Mitkäs Dimarzion 7 mikkiset olisivat sen arvoiset millä voisi soittaa edes heviä...edes metallia =D Edit: Pitäisi vaihtaa uudet mikit muutenkin Tyhmät Valkoiset Miehet |