Ziggy Bubba 09.01.2004 09:56:36 | |
---|
Toi Soitin-Huttunen on tosiaan palvelun kannalta ainakin erityismaininnan arvoinen. Tuotteita sai testailla ilman että heti tulee turhan päivästä myyntipuhetta tai kysymys: "pannaanko pakettiin?" |
Hassusatan 17.01.2004 19:24:15 | |
---|
Onkohan kenelläkään tietoa misssä Hesassa pääsis testaamaan Epiphonen g400? Tänään kävin just tsiikamas nää ihan keskustan kaupat enkä löytän kyl epiphonei paljoo yhtään....ja löydetytki oli vaan jotain lpeit.. |
Ze Kink 18.01.2004 12:54:00 | |
---|
Custom Sounds http://www.custom-sounds.com Kitaratavaraa. Mukava myyjä. Paikan päällä hyvin erikoisia kitaroita. Tutustumisen arvoinen paikka. Itse en valitettavasti ymmärrä sähkövempaimista yhtään. Tutkikaa itse. Joo, eikös tuolla oo se... Juha Lottonenko se nyt oli? Kun se huoltaa kitaroita ja mun pitäis huoltaa mun tokai.. Ja eikös tuo oo samassa talossa ku Liikanen? Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
e_lappalainen 09.02.2004 02:36:50 (muokattu 09.02.2004 02:47:36) | |
---|
Levytukusta saa japsifendereitä, tietääkseni ainoa Helsingissä. Ja jos se oli huonoa palvelua mitä sain, niin mitähän ihmettä niissä "paremman palvelun liikkeissä" tarjotaan... konjakkikahvit, kuubalainen sikari ja sxxxxxotto kaupanpäälle? Kuka haluu jotain jotain vxxxn japsifendereitä. Sxxxxxotto pelkkää plussaa, kun käy pari plekua hakemassa. |
e_lappalainen 09.02.2004 02:41:15 (muokattu 09.02.2004 02:48:18) | |
---|
Levytukusta saa japsifendereitä, tietääkseni ainoa Helsingissä. Ja jos se oli huonoa palvelua mitä sain, niin mitähän ihmettä niissä "paremman palvelun liikkeissä" tarjotaan... konjakkikahvit, kuubalainen sikari ja sxxxxxotto kaupanpäälle? Kuka haluu jotain jotain vxxxn japsifendereitä. Sxxxxxotto pelkkää plussaa, kun käy pari plekua hakemassa. |
skellu 10.02.2004 10:31:53 | |
---|
Eikös Helsingistä saa mistään Jacksonia? |
Ze Kink 10.02.2004 15:31:27 | |
---|
Eikös Helsingistä saa mistään Jacksonia? F-Musiikista pitäisi nykyään löytyä, kun Fender osti Jacksonin, ja F-Musiikki on Fenderin maahantuoja. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Dolmo 02.04.2004 18:06:10 | |
---|
http://www.soitinlaine.fi/ Aika pitkälti kaikenkattavaa tavaraa. Ei omakohtaista kokemusta. Oho. Se on Turkusessa. Laitoin sen silti. "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" |
DJ Lattialuukkukoira 13.04.2004 22:26:10 | |
---|
Nythän on sitten niille, joilla on huono soundi ja liikaa rahaa, oma temmellyskenttä myöskin: http://www.customshop.fi Lääh... Kaikki ihanan inhottavan hienon mkeet putiikkimerkit saman katon alla! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
hirvoksi 16.04.2004 13:00:28 | |
---|
Vieläköhän Bändikeskus on olemassa? Joskus tuli osteltua paljonkin tuolta, mutta nyt ei ole tullut käytyä noilla nurkilla pariin vuoteen ... Nettisivut ainakin löytyy: http://www.bandikeskus.fi/ - Pete "Vain itseoppineet ovat oppineita. Muut ovat opetettuja."
- Erno Paasilinna |
Mursuviiksi 17.04.2004 12:08:52 | |
---|
Vieläköhän Bändikeskus on olemassa? Onhan se olemassa. Siirtivät liikkeen muutaman kymmentä metriä vasemmalle sellaiseen ulkoapäin katsottuna koirankopin kokoiseen tilaan. En kylläkään tiedä, että onko liike avoinna asiakkaille vai onko se vain nettimyynnin näkyvä varasto? Pitäisi vissiin joskus käydä ihan tutustumassa lähemminkin, koska nyt olen vain ajanut bussilla ohi useita kertoja eikä siitä nyt saa oikein minkäänlaista kuvaa toiminnan muodosta. ...ja rokki soi! |
trapdoorinthesun 22.04.2004 23:45:08 | |
---|
En menis ostamaan levykutusta kitaraa siel o vaan puolen vuoden takuu tuotteista ja muutenkin...jääköön avautuminen. Suosittelen kitarapajaa siellä osataan hommat "Free your mind and your ass will follow !"- George Clinton |
Nazareth 15.05.2004 00:08:12 | |
---|
ja Mikkelissä Savon Musiikki "Yks kalja ja yks lapin kulta." |
kalkkuna 15.05.2004 13:18:24 | |
---|
Kyllähän bändikeskus on vielä pystyssä, ja mukavaa palvelua sieltä saa. Kannattaa käydä tutustumassa. |
Niskamies 18.05.2004 17:01:20 | |
---|
F-Musiikista pitäisi nykyään löytyä, kun Fender osti Jacksonin, ja F-Musiikki on Fenderin maahantuoja. Eipä ole fasu maahantuoja, pelkästään jakelija. Ei ole kummallakaan merkillä virallista maahantuojaa suomessa. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Nightmist 02.07.2004 16:16:35 | |
---|
Levytukku (Senaatintori) ww.levytukku.fi Käytettyä tavaraa ei mielellään oteta vastaan. Tämä selviö. Kuinka halukkaita muut (lähinnä pk-seudun) musiikkiliikkeet ovat ottamaan vanhaa kitaraa rahanvastineeksi vaihdossa uuteen? Musamaailma sivuillaan asiasta ilmoittaakin, mutta kuinka laadukkaita musiikkiliikkeiden tarjoukset yleisesti ottaen ovat? Löytyykö tärppejä? |
EtG 10.07.2004 23:16:04 | |
---|
Hellas-piano (Senaatintori) www.hellaspiano.com - Lähinnä uusia kitaroita, käytettyjä hyvin vähän. Hintahaarukka halvoista korealaisista kalliimman tason G&L-keppeihin. Vahvistinvalikoima melko suppea. Palvelulla ilmeisesti taipumusta keskittyä tiettyyn asiakaskuntaan. Tunnusomaisia merkkejä: Cort, G&L, Carl Martin-pedaalit. oma mielipide on että palvelu huono. Myyjät suoraan sanoen vittuili. Coxx selvä hellaksen merkki. Pakkanen karistaa nudistit |
EtG 10.07.2004 23:17:46 | |
---|
Onhan se olemassa. Siirtivät liikkeen muutaman kymmentä metriä vasemmalle sellaiseen ulkoapäin katsottuna koirankopin kokoiseen tilaan. En kylläkään tiedä, että onko liike avoinna asiakkaille vai onko se vain nettimyynnin näkyvä varasto? Pitäisi vissiin joskus käydä ihan tutustumassa lähemminkin, koska nyt olen vain ajanut bussilla ohi useita kertoja eikä siitä nyt saa oikein minkäänlaista kuvaa toiminnan muodosta. Siellä kai oli jotain järjestelyjä. Nettikauppa se on mutta auki näytti vähän aikaa sitten olevan. Pakkanen karistaa nudistit |
Mursuviiksi 11.07.2004 15:21:41 | |
---|
Kävin tutustumassa Bändikeskukseen tovi sitten ja kaupassa on pienehkö valikoima tuotteita, mutta nettimyynti on selvästi pääbisnes tällä hetkellä. Hauskana yksityiskohtana mainittakoon myyjän toiminta, kun kävin kyselemässä pientä kitaravahvistinta kotitreenaukseen: alkoi esittelemään Voxin bassovahvistinta varteenotettavana vaihtoehtona :) (...no sattuuhan sitä paremmissakin piireissä) Musiikki-Hellaksesta sen verran, että ainakin G&L Tribute sarjan kepit ovat aika kovissa hinnoissa. Ero esim. Soundatan hintoihin pyörii parin sadan euron paikkeilla. Mielestäni on todella outoa, että Suomen sisällä näkee tällaisia hintaeroja. ...ja rokki soi! |
mr.jackson 28.07.2004 19:03:43 | |
---|
suosittelen ostamista musiikki liikkeistä olen itse ollut aika monesti nurmon top soundissa ja kyllä poijjaat on kunnon liike(kannattaa käydä) |