Osmo Komppi 03.06.2003 00:04:50 (muokattu 03.06.2003 00:05:13) | |
---|
Mielenkiintoista. Oma epi kyllä soi ihan hyvin '9 setillä... Muistaakseni. Pitäs melkein testata. Squieri ei soi. Hähä. Täytyypä viimeistään kolmekymppisenä ja vakavaraisena ylempänä toimihenkilönä hommata aito Fenderi. Kun alkaa kihti, reuma, luukato ja impotenssi koetella. Voipi ainakin kielet vaihtaa ohuempiin. Sitten on muutenkin enemmän aikaa soitella, kun ei vaimo ole koko ajan kinuamassa kammarin puolelle ;=). Mielenkiintoinen oli artikkeli muutenkin. Ihan kokonaan en lukenut, mutta huomena luen. Lupaan niin. |
Roadari 03.06.2003 09:34:08 | |
---|
Saakelin nulikat. Luin koko threadin äsken läpi ja alko sellainen telecaster himo ettei ole sitten teinivuosiin ollu. Perkele, ei kai auta muu kuin lähteä kohti soitinkauppaa... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
fox 03.06.2003 09:52:35 | |
---|
Saakelin nulikat. Luin koko threadin äsken läpi ja alko sellainen telecaster himo ettei ole sitten teinivuosiin ollu. Perkele, ei kai auta muu kuin lähteä kohti soitinkauppaa... Roadari Oooh..suits you,sir.. Soon kesää ja GASsia..valkkaa sit hyvä. fox |
Jakke 03.06.2003 11:15:53 | |
---|
Saakelin nulikat. Luin koko threadin äsken läpi ja alko sellainen telecaster himo ettei ole sitten teinivuosiin ollu. Perkele, ei kai auta muu kuin lähteä kohti soitinkauppaa... Roadari Juu. Liian vaarallinen paikka tämä muusikoiden.net tällaiselle köyhälle ihmiselle. Tuli selattua threadi läpi ja sama fiilis tuli, että tele pitäisi saada. On mulla ollut sen hankinta jo pitempäänkin mielessä, mutta tämä vain lisäsi bensaa nuotioon. Screw you guys! |
Osmo Komppi 03.06.2003 12:03:56 | |
---|
Mä en saa Telecasterii, mä en saa kaht' tubeskriimerii, sit mä en saa creamsoundii, enkä voxii. Ja mä en saa digiraiturii, enkä saa wahii enkä flängerii, Ja sit mä en saa naisii, muttenmä saiskaan saada, kun mää oon jo naimisissa... |
hemmo 03.06.2003 12:22:32 | |
---|
Mä en saa Telecasterii, mä en saa kaht' tubeskriimerii, sit mä en saa creamsoundii, enkä voxii. Ja mä en saa digiraiturii, enkä saa wahii enkä flängerii, Ja sit mä en saa naisii, muttenmä saiskaan saada, kun mää oon jo naimisissa... Selkeä hittikipale, joka ihan tasan tarkkaan soi kohta radiossa riesaksi saakka. Eikö? Lisää säröä, pyydän! |
Kossu 04.06.2003 08:11:13 (muokattu 04.06.2003 14:38:16) | |
---|
Saakelin nulikat. Luin koko threadin äsken läpi ja alko sellainen telecaster himo ettei ole sitten teinivuosiin ollu. Perkele, ei kai auta muu kuin lähteä kohti soitinkauppaa... Roadari Just niin pitikin käy eli: Crank up your Tweed for crunch and scream sounds comin out like in Rock´n Roll dream Join in the chorus singing:shalla la la lang Beef up the sound with your sweet sweet - Telecaster twang ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
superfly 04.06.2003 11:08:12 | |
---|
Taitaa Kossu olla Fenderin markkinointiosastolla töissä. Oli sen verran loistava mainosruno. Harppu on alaston piano |