superfly 15.05.2003 20:49:06 | |
---|
Totta puhut. Asiakas on kuitenkin aina oikeassa. :) Suomalaiset eivät ole tottuneet vaatimaan palvelua ja tämän johdosta vaativa asiakas ei aina saa kovin hyvää kohtelua. Kyllähän sitä välillä syyllistyy vähän kyykyttämään noita myyjiä, sadistinen luonne kun olen. Harppu on alaston piano |
fox 15.05.2003 21:04:51 | |
---|
Myös kolmas kaveri, jolla on viikset ja poninhäntä (nimeä en muista) on ihan asiallinen kaveri. ;) Soon Jarmo... ja on asiallinen kaveri, tunnen sen jo vuosien takaa. Rumpali sekin. |
burning wee 16.05.2003 12:51:52 | |
---|
Tampereen musiikissa on kyllä tosi asiantuntemus kitarakamojen ja palvelun suhteen ja hinnat on kylä meitsille aina löytynyt kohilleen ja jos kamaa ei löydy niin tilaten kyllä "kepin"noston arvoinen suoritus |
superfly 16.05.2003 14:11:08 | |
---|
Usein vain eivät suostu tilaamaan ilman, että asiakas lupautuu ostamaan tuotteen. Kuka nyt saakeli ostaa testaamatta? Harppu on alaston piano |
MaSi 16.05.2003 20:01:11 | |
---|
Ehdottomasti paras valikoima ja palvelu löytyy Tammer-Pianosta Tammelan torin laidalta, todella hyvä valikoima ja palvelu. No, asiasta voidaan olla montaa mieltä. Allekirjoittanut on saanut sieltä vaan kettuilua. Soitinkeskus sen sijaan, sieltä saat ASIALLISTA palvelua vaikka olisitkin finninaamainen wannabeemuusikko, etkä olisi vielä soittanut yhdelläkään äänitteellä. Ahosen musiikki sitten... Kävin siellä aikanani kitaratunneilla, eikä se silloinkaan ollut mitenkään inhimillistä. Palvelu on mitä on, ja tinkiminen taas ei ole edes sitä... Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
vale 17.05.2003 11:08:25 | |
---|
oon tässä pari päivää lukenut näitä kirjoituksianne ja nyt päätän sitten kertoa omista kokemuksistanne. Ahosen musiikista olen aina saanut kohtuu palvelua, mitä nyt olen siellä kolmen viimeisen vuoden ajan jonkin verran käynyt. Vanhasta epin Lespastanikin tarjosivat vaihdossa melki 450e!!! Olinhan sitä hieman kustomoinut. Eli vaihtanut kerman väriset Gotohin paf humpparit ja messinkiset karmit mikkeihin sekä gotohin cromin värisen viritin koneiton, siis valetun, kun epin omalla sai heittää vesi lintua. Mutta en sitä kuitenkaan sinne antanut kun heillä ei ollut tarjota sopivaa kitaraa tilalle. TAmmer pienoon sen sitten kannoin ja vaihdossa otin Tokain Les Paul Customin. Vaihto hyvitystä en kuitenkaan saanut kuin 300e, mutta olen tyytyväinen. Esimerkillistä palvelua ja soittimia sai testata aivan rauhassa, eikä siitä kukaan myyjä hermostunut. Päinvastoin kantoivat vain lisää vehkeitä että ootkos kokeillu tällästä ja tällästä. Tietty tollanen tyrkytys ajan mittaan ottaa pattiin mutta ei kitaroita testatessa, varsinkaan jos ei ole varma mallista. Soitin keskuksessa olen myös käynyt tarkistamassa tilannetta aika ajoin, viimmeksi kävin soittelemassa Gibsonin LP Gothicilla. Myyjä ei tienny kyllä mitää mutta se olikin joku kesätyöläinen. Tampereen musiikkiin en enää mielelläni mene koskaan. Joskus kävin testaamassa jotain kitaraa niin äijä sanoi että laitatko sen takas että se on vähän liian kallis vehje sulle. No kyllä sen ymmärrän jos kyse on jostain yli 3000e:n antiikki kepistä mutta se oli epin Explorer. Sitten toisella kertaa olin ostamassa talla mikkiä, niin kysyin myyjältä joka istui tiskin takana että löytyykö sitä ja sitä ja et saako tilattua? Niin vastas aika törkeellä äänen sävyllä että kyllä niitä nyt aina kaupassa pitää muutama olla ja että tilataan lisää kun loppuu ja jatkoi keskustelua jonkun tyypinkanssa mitä viikonloppuna tekis... Se oli se vähän pyöree sälli siellä kitara puolella. Ainut keltä oon saanu kunnon palvelua ni oli joku nuorempi tyyppi, varmaan kesämies. Tässä näitä mun kokemuksia. Rock n' Roll is only way to DIE |
dynastia 16.04.2005 22:22:37 | |
---|
ompas vanha aihe, mutta mainitaampa silti, koska olen kuullut juttuja tiskin takaa (tuttu töissä itäsuomessa). Arvatkaas käykö musaliikkeis keskimäärin rasittavampia tyyppejä kuin muissa kaupoissa... ei sitä aina kukaan jaksa innostua kun esim, 15v teini tiluttaa kitaraa 3 tuntia putkeen jne.. kiersin kuukausi sitten kaikki treen musaliikkeet, eikä mistään jääny paska maku. joten paskaa ei kannata jauhaa. |
Veikko 16.04.2005 22:53:17 (muokattu 16.04.2005 23:22:51) | |
---|
Vai on Soitinkeskuksessa huono palvelu? Totta! Todella huono. Juu, siä on tosi kiva asiaansa selvittää kun semmonen rillipäinen pujoparta ei osaa varmaan edes sormiansa laskee. Hiukan ehkä liiottelin, mutta pääasia tuli kuitenki selville. Heh, Sama kaveri on mun mielestä Treen paras myyjä. Asiantunteva ja avulias. Monia hyviä kauppoja ollaan kafrujen tehty ja monta tullaan tekemäänkin. Edit: Fiilaus Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
Vuorela 16.04.2005 22:55:34 | |
---|
Ahosella kanssa, olin hakemassa uutta kitaraa ja vanha Ahonen taas mestoilla... Ovesta sisään, äijä kyylää kun varasta koko ajan tiskin takaa, tervehtimisestä tietenkään puhumattakaan. Aikansa kyylättyä suvaitsi sitten saapua kitaroitten kupeeseen. -Voiko tota Epiphonee koittaa? -Ei ole kun Ibanez -Mutta voiko sen ottaa tosta seinältä ja koittaa? -Ei ole kun Ibanez Jaha, vittu selvä! Ja jäi sitten kitarat ostamatta... -Ikuisen vitutuksen veljeskunta- |
Veikko 16.04.2005 22:57:21 | |
---|
No ainakin mun viime reissu meni ihan penkin alle tuonne Ahoselle. . Ahosesta riittäis noita ihmetapauksia vaikka kirjaksi asti. Muttei niitä jaksane tässä kertoa. Jos ei ole koskaan käyny Ahosella niin ei varmaan usko edes puolia niistä tapahtumista mitä siellä on tapahtunut. Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
BuzBuz 16.04.2005 23:59:06 | |
---|
Juu ja Soitinkeskuksessahan ei saa ikinä alennuksia Ihme juttu kun mä sieltä hyvät alennukset sain ilman kysymistäkin. Monta kertaa saanut, en varmaan koskaa joutunut normaalia hintaa maksamaan. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Veikko 17.04.2005 00:47:39 | |
---|
Ihme juttu kun mä sieltä hyvät alennukset sain ilman kysymistäkin. Monta kertaa saanut, en varmaan koskaa joutunut normaalia hintaa maksamaan. Sama homma. Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
jami87 17.04.2005 01:31:46 | |
---|
Ihme juttu kun mä sieltä hyvät alennukset sain ilman kysymistäkin. Monta kertaa saanut, en varmaan koskaa joutunut normaalia hintaa maksamaan. Minä kans. I'm Rock, but I don't Roll... URKK #1 Pastilli? |
Kimmo72 17.04.2005 01:43:10 | |
---|
Ehkä ne on kahdessa vuodessa oppineet. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
KaRa 17.04.2005 12:15:07 | |
---|
Niin, kyllä minäkin Ahoselta olen saanut hyviä alennuksia kysymättäkin. Ja se Legenda tyyppi tuntuu olevan mukava ja vitsaileva kaikille pikkuskideille, jotka ovat tulossa ostamaan ensimmäistä kitaraansa... mutta on hän kyllä kuuro! siis, että ihan vihjeeksi vaan Ahosella selviämiseen: puhukaa selvästi ja kuuluvasti. |
J.Hollström 21.04.2005 10:49:58 | |
---|
Joo, tuli eilen paukautettu hetken mielijohteesta käymään Tampereen Musiikissa, pientä comboa kotikoneeksi katteleen. Uutta Peaveyn Classic 30:stä siinä tiirailin ja kysyin tarjoustakin. Kaveri näpytteli laskukoneeseen 510 eur, kun sanoin Thomannin hinnan olevan 519 eur. Ovh. oli jotain päälle 600, eli tulipahan opittua samalla että ei sieltä Thomannilta mitään kannata ostaa. Suomesta saa saman roinan halvemmalla ja ilman rahtikustannusta. No tällä kertaa mukaan ei tarttunut ko. värkki. Mutta ihan piruuttani ostin Behringer Vintager AC112:n, kun täällä m.netissä on noita Behringerejä mollattu oikeen urakalla. Onpahan niistäkin sitten joku omakohtainen kokemus... Paskahan se varmaan on, mutta kattellaan nyt ensteks ennenkuin tuomitaan ihan lyttyyn. Täytyy vaikka soittaa seuraava riffiskaba ko. koneella niin saa muutkin kuunnella miltä se kuulostaa. Niin, palvelu oli hyvää, asiantuntevaa ja nopeaa. Positiivinen mielikuva jäi ko. käynnistä. Kaupantekoprosessi oli tosin ripeä, en alkanut sen enempää kokeilemaan ja stairwayta soittelemaan, kun piti rientää tyttöä hakeman muskarista... Rock'n'roll forever man... |
Lord of the strings 21.04.2005 12:56:14 | |
---|
Haha, jos pistäydyn joskus Tampereella niin tuolla Ahosella on kyllä pakko käydä. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Kimmo72 21.04.2005 13:01:33 | |
---|
Haha, jos pistäydyn joskus Tampereella niin tuolla Ahosella on kyllä pakko käydä. Son vähä ku menis Pariisiin ja Morrisonin haudalle. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Henko 21.04.2005 15:25:42 | |
---|
Ihme juttu kun mä sieltä hyvät alennukset sain ilman kysymistäkin. Monta kertaa saanut, en varmaan koskaa joutunut normaalia hintaa maksamaan. Ne ovh:t onkin vaan lumehintoja. Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
Sampe 21.04.2005 16:41:02 | |
---|
Tammer Piano & Soittimesta oon tähän mennessä parhaat tarjoukset ja palvelun saanu, eli sinne suuntaan aina ensimmäisenä kun jotain musiikki kamaa tarviin. Yleensä käyn muissakin hinnat katsomassa, mutta ensiimmäisenä Tammelan torin laidalta. Uskotteko vai valehtelenko lisää? |