mikko1 28.01.2004 16:17:10 | |
---|
Miksi aina yleensä kommentit sisältää jonkun pedaalin kans kokeilun kun kummiskin puhe on vahvistimen omasta soundista. Saahan koti stereostakin "'OK" soundin jollain multi vispilällä. No niin saa kyllä tuosta vahvistimestakin. Jopa ilman pedaaleita. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
Eemil 28.01.2004 16:27:21 | |
---|
No niin saa kyllä tuosta vahvistimestakin. Jopa ilman pedaaleita. Aika vähään saat kyllä olla tyytyväinen. Valvestatessa kelvollista on ainostaan pääteaste, jolla saat jonkun hyvän etuasteen kuulumaan vähän kovempaa. Kotona tuo pikku 8020 toimittaa juuri sitä virkaa ja ihan hyvin se siihen soveltuu. Yksinään sen voi heittää kyllä jostain tornista alas. |
Fortune 28.01.2004 16:27:59 | |
---|
8080 ja saman sarjan ämyrit ovat kyllä ihan kelpoja. Sen jälkeen jokin meni pahasti vikaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Hannu H. 28.01.2004 16:28:54 | |
---|
No eipä noissa valvestateissa se hintakaan järin suuri ole, joten mitään superhifiprosoundia® on ihan turha kuvitellakkaan löytyvän... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
PuNkKi 28.01.2004 16:40:21 | |
---|
mulla oli aikoinaan valvestate.. olikohan nyt 8080. ja bändisoitossa sillä ei tehnyt mitään :) vähänkin kovemmalle kun piti laittaa säröt hävisi täysin. kuulosti kun olisi soittanut erit.huonosti säädetyillä puhtailla soundeilla.. no kesti se kahdet treenit ennenkuin sanoi sitten itsensä irti.. huvittava peli oli... toista kertaa en valvestateihin koske. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Wolfheart 28.01.2004 16:45:29 | |
---|
Edesmennyt Deathin kitaristi Chuck Schuldiner kertoi muistaakseni jonkun kitaralehden haastattelussa käyttävänsä valvestaten 100 wattista nuppia. Eikä hänen soundissaan mielestäni ollut ikinä mitään vikaa. www.emptywords.org:ista varmaan löytyy vieläkin tuo haastattelu, jos ette muuten usko. |
Exhausted 28.01.2004 16:50:26 (muokattu 28.01.2004 16:50:56) | |
---|
itselläni oli VS100R-combo, uutena ostettu. kävi pari kertaa huollossa kun ääni vaan katos. saundit kyllä oli aina ihan hirveät etenkin jälkeenpäin ajatellen. myin pois viime kesänä. kai ne hevimiehet saa sopivaa kihinää valvestateista tai jopa marsun mg-sarjasta, kun monet nimimiehet niitä käyttää. ja kyllähän se dimebag darrelkin käyttää vaan trankkupelejä. noissa halpis-marsuissa on se ärsyttävä puoli että tyhmät ostaa niitä kun luulevat että marshall=hyvä vahvari ja kattovat että "hei tää on paljon halvempi" |
JTL 28.01.2004 17:42:51 | |
---|
Jos on käsintehty kitara (erinomaisen hyvä sellainen), ei pedaaleita välissä ja soittamassa minä itse, niin ei siitä valvestatesta silti kyllä irtoa yhtään mitään kunnollista ääntä. Paitsi kun se pudotetaan tarpeeksi korkealta. Uskoisin, että eri Valvestate-malleissa on erilaiset saunditkin. En itse osaa sanoa muista kuin vain 8080:sta. Noh, loppujen lopuksihan nämä ovat vain mielipide asioita. DAVE MUSTAINE is a god!!! |
pedalinaama 28.01.2004 17:47:24 | |
---|
Noh, loppujen lopuksihan nämä ovat vain mielipide asioita. Niin on. Ja minun (ja ilmeisesti monen muunkin) mielipide on, että valvestatet on kauheita. Soittakoon kukin millä haluaa, mutta valvestatella ei kyllä kannattaisi. Very Sound! |
HeavyMachinery 28.01.2004 17:48:25 | |
---|
Noh, loppujen lopuksihan nämä ovat vain mielipide asioita. Mutta tämä ei ole. ! UGH ! olen puhunut. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
Swan 28.01.2004 18:26:24 | |
---|
Kaverin 8240:aa testaillessani en kyllä kovin paljoa moitittavaa löytänyt. Kytkin kitaran sisään, ja ihan Marshallilta kuulosti minun korvaani. Tosin en käyttäisi vahvistinta itseään kuin ääritilanteissa, vaan kytkisin PODxt:n stereoefektiluuppiin (kokeilin tätäkin, ja hyvin toimi), ja voilà, täydellinen saundi! Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa. |
askomiko 28.01.2004 20:47:46 | |
---|
Mun isoveli on poliisi... Siis äihän meillä OIKEASTI ole mitään riitaa... muhah
Eiku mää vaan sillä, jotta Helsingissä on aina kiva käydä, kiertämässä vahvarikaupat. |
Ben_D 28.01.2004 22:41:38 (muokattu 28.01.2004 22:41:52) | |
---|
Valvestate 8080 ja Digitechin Metal Master niin ei mitään valittamista, vielä kun sen pöntön mikittää. Kyllähän meikäläisellekin kelpais Peaveyn 5150, vaan kun ovat niin helvetin kalliita. Ja niinhän se on, että ensimmäisenä kannattaa opetella soittamaan ja unohtaa superhyper putkivehkeet. Vittuaks niillä soundeilla tekee jos ei soittotaidosta ole tietoakaan. Niinkun studioteknikko kaverini sanoo; Paskasta ei saa hyvää edes miljoonan euron studiossa tai miljoonan laitteilla. Ihme itkemistä Valvestateista ja ties mistä laitteista. |
BaariMikko 29.01.2004 02:47:32 | |
---|
Muistanko väärin, vai soittaako Nollapisteen Lääkkölä Valvestatella? Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Lennu 29.01.2004 03:22:58 | |
---|
Aina oon sanonut, että kyllä niistä hyviä jakkaroita saa, kunhan pistää jonkun nätin liinan päälle. |
lexa53 29.01.2004 08:15:42 (muokattu 29.01.2004 08:17:52) | |
---|
EDIT: Vieläköhän absoluuttisen nollapisteen kitaristi Aki Lääkkölä käyttää 8080:A? Ainakin pari vuotta sitten käytti ja ok:t oli soundit... Eikös tuo Nollapisteen Lääkkölä käyttänyt 8240 Valvestatea (= S80, stereo chorus -malli)
|
xulu 29.01.2004 08:35:55 | |
---|
100W Valvestaten nuppi on pilannut elämääni monia vuosia, ei tosin enää.Sanoin kuvaamaton paska..Ainut säätö, jolla säröstä sai edes jotain selvää oli basso nollassa,midle jossai puoli välissä ja treble n.täysillä.Kerran yritettiin nauhottaa sen kanssa demoa ja luovuttiin ideasta hyvin nopeasti. If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
madu 29.01.2004 09:03:25 | |
---|
Eikös tuo Nollapisteen Lääkkölä käyttänyt 8240 Valvestatea (= S80, stereo chorus -malli) Voi olla, ulkonäöstä päättelin sen olleen 8080. No valvestate ku valvestate, silti siitä lääkkölä loihti ainakin mieluisat cleanit. Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
saudro 29.01.2004 09:17:39 | |
---|
VS100 on hintaluokassaan hyvä vahvistin, cleanit saa säädettyä hyviksi ja od2 on loistava. Lisäkaapinkin siihen saa kiinni, joten kyllä se mun mielestä on ihan hyvä vekotin, mutta vihatkaa rauhassa... |
huopa 29.01.2004 11:37:28 | |
---|
hyvinhän tuo vs(joku en muista) on toiminu, luulin kyllä että lähtis enemmän ääntä muuta kuuleehan sitä pienemmälläkin. paras on kyllä sisäänrakennetut efektit! oisko se sitte vs100...?ttu että kiinnostaa mikä se on kunhan se toimii.... |