Aihe: andyn kitara hesarissa?
1 2 3
Jäsen X
20.05.2003 20:12:53
Juu, kyllä se oli vanha opiskelukaverini Pasi Luoto kun on tehnyt Andylle se les paulin! Sen lisäksi, että Pasi on soitinrakentaja hän on myös kultaseppä ja täten v*tun pätevä jätkä! Andin skittaan tuli ainakin potikoiden nupit jollain arvokivi päällisillä. Terveisiä vaan Anssilta Pasille jos luet...

Ainakin viimeksi kun olen kuullut niin Heinolalainen.. tosin Lahti on aika lähellä.
VÄKIPÄÄ
21.05.2003 11:23:17
Juu juu, Heinolastapa hyvinkin!
p130
21.05.2003 14:42:10

Luodon Pasi on tehnyt sen Les Paulin. On aivan huippu peli.

Pannaanpa nimi mieleen ja soitellaan P. Luodolle sitten joskus kun eivät opinnot enää rasita... ;)
Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni.
kippe-gerbiili
21.05.2003 16:05:27
Mä oon kuullu että Andy olis tilannu ainki jonku kitaransa ikaalisten käsi & taide teollisuus oppilaitokselta... Ei oo visoo mikä se niistä olis...
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä...
pedalinaama
21.05.2003 16:52:00
Mä oon kuullu että Andy olis tilannu ainki jonku kitaransa ikaalisten käsi & taide teollisuus oppilaitokselta... Ei oo visoo mikä se niistä olis...

Aika lähelle menee just ko. kitaraa.
moni on ruma jo lapsena
Lennu
21.05.2003 17:53:50

Ainakin sellainen uskomattoman upean näköinen vihertävä(!?!) burst- värinen Les Paul jossa on hevosenkenkäkuvio lavassa on jonkun lahtelaisen kitaranrakentajan tekemä, mikit ovat Ruokankaat. Kysyin itse Andylta keikan jälkeen kitarasta. Sanoi se tekijän nimenkin mutta kun ei enää muista, prkl.

Jeps. Oli tuosta juttua Ruokankaan kanssa eilen. On kuulemma kovassa huudossa Andy malliset kolmimikkiset kepit nykyään.
www.lennu.tk , www.whoax.tk
Muokattu 09.05.1975 18:44:26.
p130
22.05.2003 11:05:14

Jeps. Oli tuosta juttua Ruokankaan kanssa eilen. On kuulemma kovassa huudossa Andy malliset kolmimikkiset kepit nykyään.

Tuo hevosenkenkäkeppi on ainakin ihan perinteinen kaksimikkinen LP. Tarkoititko Zemaitista, SG Customia vai jotain muuta Andyn keppiä?
Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni.
juupas
20.07.2003 21:49:09
Moips,

Kerrottakoon nyt tässä että kitarantekijä/kultaseppä Pasi Luoto järjestää pienimuotoisen näyttelyn tekemistään kitaroista Heinolan Harjupaviljongilla 2.8 - 7.8.2003.
Kovin montaa kitaraa ei saada paikalle mutta sen verran että laatu ja viimeistely tulee kyllä selväksi niille joita asia kiinnostaa. Andyn skeba ei pääse paikalle, tais olla keikka esteitä.
Tekijä itse pyrkii olemaan paikalla koko näyttelyn ajan.

Yst.terv. Juike
Gypsy
20.07.2003 22:29:26 (muokattu 20.07.2003 23:07:48)
Kyllähän toi zemaitis ihan vitun hieno on, Ja vielä tohon zemaitis käyttäjien listaan vois lisätä gilby clarken. Ja se andyn Flying v oli halpa epiphone. Mä näin joskus siitä kuvan kun siinä luki epiphone lavassa ja sitte se oli siitä otettu myöhemmin pois

Niin joo, se hopeenvärinen kansi zemaitiksissa on alumiinilevyä mihin on sitten kaiverrettu koristeita

miten niin ei muka '58 flying v:ssä lue Gibson lavassa?????????

tossa on lista noista kuulusista zemaitiksen käyttäjistä. Tosin aika puutteellinen lista

http://www.zemaitis.com/famous_user.htm

Ja sitten vielä yks juttu, Ei ne nyt niin staroille tarkotettuja ne zemaitikset ollu kun mies ei ite kuulemma välittäny siitä onko tilaaja rokkistara vai paskakuski. Ja zemaitis halus pitää kitaransa edullisina ja sitä vaivaskin toi tosiasia että niistä tuli kalliita. Ja kun kitaran tilauskin tapahtu niin että tilaajan piti kahvikupposen äärellä jutustella zemaitikselle ja sitten mies päätti rakentaako kitaran vai ei kyseiselle henkilölle. Joten eiköhän se claptonkin ollu ruinaamassa siellä kahvikupin äärellä kitaraa
p130
21.07.2003 08:20:44

Ja vielä tohon zemaitis käyttäjien listaan vois lisätä gilby clarken.
http://www.zemaitis.com/famous_user.htm

Minä muuten mietin eilen onko se kitara "Hangoverin" kannessa Zemaitis... Nyt selvisi!
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Gypsy
21.07.2003 08:40:27
Pikkulinnut lauloivat, että tuo Zemaitis on Japanista ostettu ja 15 000 euroa maksoi. Tiedä siitä sitten, jotkut soittoniekat puhuu mitä sattuu, kun ovat huonolla hapella...

Mä kyllä veikkaan että toi 15 000 euroo on aika lähellä totuutta. Ei ainakaan hirveesti heitä
Gypsy
21.07.2003 08:45:15
Huomasin muuten just että Gilbyllä taitaa olla ainakin kaks zemaitista. Koska ton kuulusien käyttäjien listan alemmassa kuvassa näyttäs olevan semmonen alumiinikantinen zemaitis ja sitten oon nähny sillä semmosen missä on kansi neliöistä helmiäispalasista rakennettu
Maddy
21.07.2003 17:05:28
Olisin vaan korjannut tähän keskusteluun, että Andyllä ´ja Costilla ei kummallakaan ole Albert Järvisen L-5s kitaraa, vaikka varsinkin Costi on tälläistä väittänyt. Albertin kitarassa oli hänen omia kirjoituksiaan elektroniikan peitelevyn takapuolella. Ja tässä Costin kitarassa (joka on kai sama jolle Andy soittaa) tälläistä kirjoitusta ei ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)