Urban Baboon 10.01.2021 22:52:29 | |
---|
Ruokangas Unicorn Supersonic bare bone -viimeistelyllä. Ehkä joku päivä. |
joku muu sikko 10.01.2021 22:55:10 | |
---|
Steve Clarkin valkoinen custom les paul, sellainen kolmen mikin malli. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
horseface 11.01.2021 00:20:12 | |
---|
- ES-335 - Tom Anderson Cobra T - Gibson Firebird Elliot Easton model Siinäpä olisi vähäksi aikaa. No kyllä Unicornkin kelpaisi. Huutamalla ne asiat selviää. |
Räbbänä 11.01.2021 06:22:03 | |
---|
PRS Custom 24 tai Tremonti, ihan päivästä ja mielentilasta riippuen. Linnuilla ja komealla kannella. Johan moista on teinipojasta asti kuolailtu. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
korvaoo 11.01.2021 07:26:34 | |
---|
hallu: Yamaha SG3000 tuli ekana mieleen ja se on vielä toteutumaton unelma...... tosin luulen, että se varmaan jääkin toteutumatta enkä ole sellaista enää aktiivisesti etsinyt. Joskus kaksituhattaluvun ensimmäisellä vuosikymmenellä muistan, että musafasulla oli uusintapainoksena niitä hintaan 2400 euroa joka oli siihen aikaan enemmän kuin nyt. https://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=k367790920 Tollanen se on, olen kerran pari päässyt käpistelemään ja se on kyllä satumaisen hyvä soitin. Hups tuli vahingossa kuva kakstonnisesta. Sekin täyttäisi unelman tunnusmerkit, mutta tässä on kolmetonninen :-D https://www.sharpenedflat.com/guitarDetails.py?argID=0177 Onhan tuo sg3000s oikeasti possumaisen hyvä kitara ja kaunis kun mikä, mutta jos nyt ihan totta puhutaan niin itsellänikin se viettää isomman aikaa nykyisellään laukussaan, kun tuossa seinällä hirttyy 3 muutakin ihan possumaisen hyvää keppiä, joiden arvo on puolet tai kolmasosa tuosta yamahasta :/ En vaan halua myydä poiskaan, kun tuolla on niin massiivinen tunnearvo :/ https://www.dropbox.com/s/9w023l9uh … 5ldp/2018-05-10%2019.06.19.jpg?dl=0 kaikki paitsi on turhaa. |
korvaoo 11.01.2021 07:27:39 (muokattu 11.01.2021 07:35:05) | |
---|
fox: Muistini mukaan se SBG 3000 (tai Euroopan puolella SG 3000) on todella painava vehje. No, eipä se kakstonninenkaan kevyestä päästä ole. Pistinpä punniten, eli 4400g aika tasan on tuo mun yksilö. Eli painaa kyllä muttei mikään messinkisoitin kuitenkaan :) kaikki paitsi on turhaa. |
PIM 11.01.2021 09:23:21 | |
---|
Squier Bullet HT Straton voisin ostaa vaikka saman tien jos jollain on tarjota alle satasella. Maksoin uudesta viime tammikuussa 99e, niin käytetystä en viitsi enempääkään maksaa. 2600g on mielestäni juuri passeli paino stratolle tai ylipäätään millekään kitaralle. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Michi 11.01.2021 09:59:21 | |
---|
Isolapainen strato, mielellään valkoinen, vaahteraotelaudalla. Kiitos. -Rise From Ruins- |
Tympee Huttunen 11.01.2021 10:08:30 (muokattu 11.01.2021 12:20:37) | |
---|
Mulla on oikeastaan kaikki, mitä haluan. Toki jotkin asiat vähän kiinnostaa: Oli sormi ostoliipaisella yhteen Vuoren Sakun kitaraan, joka oli torilla sopuhintaan. Se jäi kaivelemaan vähän, onnittelut ostajalle. Mulla on Les Pauleja ollut, mutta edelleen kiinnostaisi joku "high end" LP, vaikka en sinällään koko kitaramallista edes pidä. Ehkä jotenkin toivon, että hinta jotenkin muuttaisi asiaa. Gibsonin Blueshawk myös mietityttää skaalansa ja P90-mikkien johdosta, ainakin kuriositeettina kitarakokoelmaan. Ja tietysti rähjäinen butterscotch Telecaster, mitä kuluneempi sen parempi. Bassopuolella on myös jotain: Simppeli toive on ihan perus-jazzaribassoon. Ehkä tästä koitan bongailla koko ajan hyviä diilejä. Harkinnassa/hankinnassa on myös joku moderni viuhkanauhabasso esim. Tsekeistä. Ilman headstockia tietysti. Eli minulla on jo kaikki, mitä haluan mutta lisää tekisi kovasti siis mieli :D |
Muovinen 11.01.2021 10:25:33 | |
---|
Joku wanha jazzmaster burstina. |
Vainottu 11.01.2021 10:29:40 | |
---|
Ruokankaan Aeon Artist olisi aika lailla kova. Tai Mojo. Ehkä molemmat. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. Jos et tottele, olet päissäsi tai on päässäsi aivohalvaus. |
hallu 11.01.2021 11:00:00 | |
---|
korvaoo: Pistinpä punniten, eli 4400g aika tasan on tuo mun yksilö. Eli painaa kyllä muttei mikään messinkisoitin kuitenkaan :) Painon takiako et enää sitä halua soittaa? eikös siinä ole ne legendaariset spineksmikitkin? vai näinkö kuvista oikein? Mulle tuollainen neljä ja puolikiloa ei ole paino eikä mikään :-) (varsinkin kun tietää, että se koko paino on sitä kultaista soundia). Jos tuo on vielä orggissarjaa, niin kyllähän se alkaa melkoinen keräilykeppi olemaan. Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |
hallu 11.01.2021 11:07:33 | |
---|
WanhaWetäjä: ....... Yamaha SA 2200 sensijaan jää ikuiseksi haaveksi koska sitä ei vasurina saa, joskus muinoin vissiin sai tilaamalla. Väittävät paremmaksi kuin G-merkin vastaava eli 335. Se on kyllä sääli että tuota ei vasurina tehdä. Mulla on tuollainen ja kyllä se on hyvä ei kahta sanaa. En minä sillä Gibsoneita kehta alkaa pesemään :-D, mutta jos jotain pitää soundista sanoa niin ehkä astetta kirkkaampi kuin siinä ES335:sä jonka kanssa sitä vertailin. Tosin luulen, että mikit tekee siihen jonkin verran ja sitten Yamahan tonepotikat, jotka on sellaiset että kun laittaa ne kokonaan auki (siis kympille) niin on kuin ei olisi potikaa välissä ollenkaan (siellä on semmoinen pieni pykälä jonka ylittämällä sointi kirkastuu vielä vähän). En tiedä mikä näiden saatavuus on nykyisin, mutta pidän kyllä erittäin hyvänä vaihtoehtona jos ei ole varaa tai halua ostaa aitoa Gibsonia. Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |
Kivijalka 11.01.2021 11:45:51 | |
---|
Charvel 475 tai 650. Ysärin japanilainen piikkilapainen suunnitelmissa löytää takaisin telineeseen joskus vielä. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
18is9 11.01.2021 11:48:44 (muokattu 11.01.2021 11:54:39) | |
---|
Vaikka tässä mieleni syövereitä kaivelen niin ei tule mitään mieleen. Viime viikolla olisin vastannut epäröimättä että joku floikkaitara, mutta semmoinen meni tilaukseen Thomannilta niin en halaja enää sitäkään. Semmoinen tulee mieleen, että haluaisin opetella sweep picking -tekniikan kunnolla. Ranteet vaan ei meinaa nyt kestää juurikaan treenailua. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
korvaoo 11.01.2021 12:16:10 (muokattu 11.01.2021 12:21:14) | |
---|
hallu: Painon takiako et enää sitä halua soittaa? eikös siinä ole ne legendaariset spineksmikitkin? vai näinkö kuvista oikein? Mulle tuollainen neljä ja puolikiloa ei ole paino eikä mikään :-) (varsinkin kun tietää, että se koko paino on sitä kultaista soundia). Jos tuo on vielä orggissarjaa, niin kyllähän se alkaa melkoinen keräilykeppi olemaan. vuosimalli -84, eli sen verta orggis kun orggis voi olla ja harvinaisempaa s sarjaa :) Paino on toki iso osasyy, mutta pienempiä osasyitä lienee se että tuo on omassa mittapuussa melkosen kallis irtoesine jota ei enää haluaisi enempää kolhia ja kolmas syy lienee se ettei tuossa kuitenkaan ole järisyttävästi parempi soundi ja tuntuma kuin esimerkiksi seinällä roikkuvassa ce pörssisessä. Spinexit on juu kiinni ja varsinkin takamikin soundi on kyllä todella hieno :) kaikki paitsi on turhaa. |
korvaoo 11.01.2021 12:19:25 | |
---|
WanhaWetäjä: Yamaha SA 2200 sensijaan jää ikuiseksi haaveksi koska sitä ei vasurina saa, joskus muinoin vissiin sai tilaamalla. Väittävät paremmaksi kuin G-merkin vastaava eli 335. Tuo on mulla kyllä ostoslistalla. Olen yhtä ainakin soitellut ja sen jälkeen testaamani jenkki 335 oli jotenkin pliisu :) noita harvakseltaan näkee liikenteessä ja pyynnitkin välillä ihan järjellisiä, joten vakaasti luotan että joskus tulevaisuudessa mulla on juuri sillon varaa, kun moinen putkahtaa torille :D Toki miksei myös sa2000 jollaista myös olen saanut soittaa ja on myös melkoisen muikea kapine :) kaikki paitsi on turhaa. |
Alfons Åberg 11.01.2021 12:32:48 | |
---|
Rickenbacker, se Fred Smithin käyttämä malli. Taisi olla 12 kielinen 6-kieliseksi säädettynä? Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Ali 12.01.2021 17:23:36 | |
---|
Tele. Kaikki käy, mutta jos nyt yksi pitää valita, niin se olis tuo saarninen American Deluxe Thinline. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
Kenkuru 12.01.2021 17:27:55 | |
---|
BC Rich Stealth. Voiko siihen lisätä enää muuta. No ehkä sen, että Chuck oli hemmetin komea..mieheksi siis. |