Aihe: Livenä linjaan soittaminen
1 2 3
Swan
02.10.2020 14:54:30
Torilla on parikin kappaletta noita Two Notes Le Clean -etuasteita. Siitä saa suoraan kajarisimuloidun saundin pöytään, mutta jos tahtoo pääteastesaundia mukaan myös, siihen voi lykätä perään esim. Nux Solid Studion tai Two Notes C.A.B. M+:n.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
noon
03.10.2020 11:18:42

Hieman myöhässä postauksen kanssa. Itse vedän Helixillä suoraan XLR lähdöistä PAa. Toistaiseksi oon tykännyt soundeista.
htm
04.10.2020 15:20:44 (muokattu 04.10.2020 16:26:12)

Swan: Torilla on parikin kappaletta noita Two Notes Le Clean -etuasteita. Siitä saa suoraan kajarisimuloidun saundin pöytään, mutta jos tahtoo pääteastesaundia mukaan myös, siihen voi lykätä perään esim. Nux Solid Studion tai Two Notes C.A.B. M+:n.

Mä tilasin ton C.A.B. M+:n. Siinä on nykyään etuastesimu mukana. Katotaan mitä se sanoo.

Kuiteski noilla virityksillä treeneissä vedettyä alkaa näyttää siltä, että otan kuitenki sen vahvarin mukaan. Cab m jää sit erikoistilanteita varten. Tai hoitaa mikityksen virkaa(?)...
www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
Swan
04.10.2020 23:57:09
htm: Tai hoitaa mikityksen virkaa(?)...

Omalla kohdallani ainakin olen siihen tulokseen tullut, että vaikka joskus vielä vahvistinta keikalle raahaisin, mikkien kanssa sähellys on näiden impulssirasioiden takia lopullisesti ohi.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
htm
15.10.2020 15:07:31

htm: Mä tilasin ton C.A.B. M+:n. Siinä on nykyään etuastesimu mukana. Katotaan mitä se sanoo.

Kuiteski noilla virityksillä treeneissä vedettyä alkaa näyttää siltä, että otan kuitenki sen vahvarin mukaan. Cab m jää sit erikoistilanteita varten. Tai hoitaa mikityksen virkaa(?)...

Nyt vielä päivityksenä tähän, että kyllä toi C.A.B. M+ pääsee aika lähelle oikeeta vahvaria. Pikkasen se potku uupuu, voi johtua osittain siitä että äänenpainettta ei tunne samalla tavalla, mutta korvaa miellyttää kyllä.
www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
Mikko_AAA
15.10.2020 18:18:51 (muokattu 15.10.2020 18:18:56)
htm: Nyt vielä päivityksenä tähän, että kyllä toi C.A.B. M+ pääsee aika lähelle oikeeta vahvaria. Pikkasen se potku uupuu, voi johtua osittain siitä että äänenpainettta ei tunne samalla tavalla, mutta korvaa miellyttää kyllä.

Oonko ymmärtänyt oikein, että toi + on vain firmware päivitys?

Eli myynnissä on vain CAB M pedaalia josta saa ilmaiseksi firmware päivityksellä CAB M+?
htm
27.01.2021 14:18:33

Mikko_AAA: Oonko ymmärtänyt oikein, että toi + on vain firmware päivitys?

Eli myynnissä on vain CAB M pedaalia josta saa ilmaiseksi firmware päivityksellä CAB M+?

Vanha aihe, mutta vastaan tähän. Juu + on vaan softaspäivitys. Ja sen verran tossa syksyllä pääsi keikalle kokeilemaan, että on erittäin pätevä peli. Itse en tarttis noinkaan monipuolista vehjettä, vaan periaatteessa yksi kaappimallinnus riittäisi.
Kyllikki
27.01.2021 17:42:44
htm: Vanha aihe, mutta vastaan tähän. Juu + on vaan softaspäivitys. Ja sen verran tossa syksyllä pääsi keikalle kokeilemaan, että on erittäin pätevä peli. Itse en tarttis noinkaan monipuolista vehjettä, vaan periaatteessa yksi kaappimallinnus riittäisi.

Koska tunnen hieman "syllisyyttä" siihen, että päädyit tuohon laitteeseen, niin kerropa vielä hieman siitä käyttämästäsi setupista, eli mitä kaikkea kitarapiuhan toisesta päästä löytyy ennen ja jälkeen CAB M:n?
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
htm
28.01.2021 10:42:13 (muokattu 28.01.2021 10:43:59)

Kyllikki: Koska tunnen hieman "syllisyyttä" siihen, että päädyit tuohon laitteeseen, niin kerropa vielä hieman siitä käyttämästäsi setupista, eli mitä kaikkea kitarapiuhan toisesta päästä löytyy ennen ja jälkeen CAB M:n?

Hehe, älä turhaan tunne. Kyllä tää on youtuben vahvan tuotesijoittelun ansiota...

Mutta toki kerron, jos kiinnostaa. Mulla on siis skeban jälkeen pedaalilauta, jonka sisältö vaihtuu melkein keikan mukaan, mutta viime keikasta alkaen:

- modattu crybaby
- Devi Ever Soda Meiser klooni
- Cornish-tyylinen bufferi
- Wampler EGO kompura
- Zendrive-klooni
- EH-boosteri -klooni
- omaan makuun modattu Lovepedal Eternity -klooni
- Boss Dimension C
- Strymon el Capistan
- Strymon Blue Sky
- Cab M, jossa päällä etuastemallinus, silverface twin, mikitettynä sm57, pikkasen tilaa otettu siitä studiohuoneesta siihen mukaan. Hoitaa myös viritysmitarin virkaa.

Jossain toisessa biisissä mulla oli myös AC30-kaappi muistaakseni royerilla ja jollain dynaamisella mikitettynä.

Siitä piuhalla suoraan x32 ja monitoroinnin hoidin viimeksi lattiapömpelillä. Ens kerralla ajattelin kokeilla korvamonnareita, jos en joudu miksaamaan lavalta samalla.

Kuva omissa kuvissa ihan tuosta keikkatilanteesta.

p.s. koska olen piuhanatsi, enkä hyväksy ylimääräisiä johtoja, jouduin hankkimaan uuden virtalähteen, jotta saisin tarpeeksi hönkää tolla CAB:lle. Eli halpa keikka tää ei ollu.
Jiii
31.08.2024 11:03:27

Onko tää ketju enää hengissä...

Kysymys kuuluu, kun harkitaan IEM siirtymistä, eikä ole Quad cortexia tai Kemperiä tms, niin mitä jos käyttää edelleen pedaalilautaa jossa rakkaat pitkään käytössä olleet pedaalit, niin vahvistin pois ketjusta ja sen sijaan sitten:
- torpedo captor - eikö nää ole keinokuormalla varustettuja eli ei tarvetta
- UA (esim) Ruby, tässä ei keinokuormaa, mutta tää tavallaan pärjäisi melkein itekseen?
- UA OX stomp, tähän eteen pedaalit, niinkö

Noita kun selvittelin niin onko UA molemmat ajateltu jonkun mallinnuksen jälkeen eli esim helix tms...

yst Jari Saarenpää
Musiikki jatkaa siitä mihin sanat loppuvat
Durty
31.08.2024 14:28:06
Jiii: Onko tää ketju enää hengissä...

Kysymys kuuluu, kun harkitaan IEM siirtymistä, eikä ole Quad cortexia tai Kemperiä tms, niin mitä jos käyttää edelleen pedaalilautaa jossa rakkaat pitkään käytössä olleet pedaalit, niin vahvistin pois ketjusta ja sen sijaan sitten:
- torpedo captor - eikö nää ole keinokuormalla varustettuja eli ei tarvetta
- UA (esim) Ruby, tässä ei keinokuormaa, mutta tää tavallaan pärjäisi melkein itekseen?
- UA OX stomp, tähän eteen pedaalit, niinkö

Noita kun selvittelin niin onko UA molemmat ajateltu jonkun mallinnuksen jälkeen eli esim helix tms...

yst Jari Saarenpää

Itselläni on pedaalilaudan ketjun viimeisemä tämä, ja toimii loistavasti pedaalien kanssa.

https://www.musamaailma.fi/fi/fried … r-x-dual-tube-preamp-etuastepedaali
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)