Minulle tulee kaikista Rickenbackereista ekana mieleen Susanna Hoffs, näin ollen kaunishan se on. Hyvä että ostos onnistui. -- Tokana tulee mieleen Cliff Burton, mutta se on jo basismia ja eri juttu se. Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista. |
zedder: Minulle tulee kaikista Rickenbackereista ekana mieleen Susanna Hoffs, näin ollen kaunishan se on. Hyvä että ostos onnistui. -- Tokana tulee mieleen Cliff Burton, mutta se on jo basismia ja eri juttu se. Ah. Teinidiskot ja eternal flame. Voi niitä aikoja. Joo bassot ovat sitten ihan oma juttu. Mulle tulee tietty Macca mieleen, kun pisti Höfnerinsä hetkeksi naulaan. Si vis pacem, para bellum. |
Sanottava se että eihän nuo rikut ole mitään maailman helpoimpia soittimia a) soittaa b) säätää. Ja sähköt menee ihan miten sattuu. Esim telen vääntää soittokuntoon 15 minuutissa ja soitettavuus on priimaa. Mutta noissa perkeleissä on vain jotain niin kiihottavaa. Oman tiensä kulkijoita jo 50-luvun lopusta ja meno ei ole muuttunut mihinkään. Erilaisuudessaan mahtavia soittimia. I rest my case. Si vis pacem, para bellum. |
zedder: Minulle tulee kaikista Rickenbackereista ekana mieleen Susanna Hoffs, näin ollen kaunishan se on. Hyvä että ostos onnistui. -- Tokana tulee mieleen Cliff Burton, mutta se on jo basismia ja eri juttu se. Lemmy ja Lennon ihan ekana minulle. Upea soitin. Onnea Mustille! |