Laulava Kylätohtori: Näin on. En tiedä, onko missään vehkeessä koskaan ollut yhtä hyvää soundia, kun siinä ekassa Ibanezin 15 watin trankussa, kun siitä ensi kerran sai ensimmäisellä sähkiksellä ääntä ulos. Se oli silloin täydellistä, ei siinä osannut vanhan nylonkielisen Landolan jälkeen parempaa edes kuvitella... :) Mäkin muistan, kun poljin sateisena päivänä 10vuotiaana koulusta himaan, niin himassa odotti williamsin sähkökitara ja joku tuntematon 15w vahvistin, vaikka faija sanoi aamulla hakevansa mulle plektroja, kun olin tuhonnut hänen nylon landolansa kannen käyttämällä 3,5mm plugia plektrana. Aijjjumalauta sitä intoa ja soundia! Samantien soitto naapurin skidille, joka sai rummut puolivuotta aikaisemmin, ja ei muuta kuin piharakennukseen soittimet ja bändihommat käyntiin :) vuosi oli 1994 Naapurin skidi sai rumpujensoitosta ammatin, itse sain musiikista hienon harrastuksen, ja edelleen liki päivittäin näppäilen akustista kitaraa sohvalla, töllöä katsellessa :) Mikä parasta, edelleen tehdään satunnaisia musaprokkiksia (huumorimielellä) naapurin skidin kanssa, 22vuotta myöhemmin :) |