msalama Tiistaina 08:31:06 | |
|---|
PIM: Mites sit kävis Fender Custom Shopin statuksen? Siis jos G & L pantaisiin uudelleen tuotantoon? En mä tiedä olisiko sillä mitään suoraa vaikutusta, koska nuo varmaan kasattaisiin linjalla CNC-routatuista osista kuten muutkin tehdasvehkeet. Vai ymmärsinkö mä sun kysymyksen nyt ihan väärin? Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Puavali Tiistaina 09:06:28 | |
|---|
PIM: Mites sit kävis Fender Custom Shopin statuksen? Ne tekis edelleen parhaat perinteisen malliset Fenderit. |
PIM Tiistaina 14:11:53 | |
|---|
msalama: Siis jos G & L pantaisiin uudelleen tuotantoon? En mä tiedä olisiko sillä mitään suoraa vaikutusta, koska nuo varmaan kasattaisiin linjalla CNC-routatuista osista kuten muutkin tehdasvehkeet. Vai ymmärsinkö mä sun kysymyksen nyt ihan väärin? Noku sitä G&L:ää joku meinas Fenderin top-of-the-line tavaramerkiksi. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
msalama Tiistaina 14:36:42 | |
|---|
PIM: top-of-the-line tavaramerkiksi En usko että tulee tapahtumaan. Eihän siinä olisi mitään järkeä, Fenderin ja ennen kaikkea sen vintagepuolen maine ja tarunhohtoisuus huomioon ottaen. G & L oli kuitenkin varsin tuntematon ja huonosti markkinoitu pikkumerkki, olivat ne kitarat sitten miten hyviä tahansa. Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Prostator Tänään 18:37:48 | |
|---|
Ostin Asat G&L:n, ja pikku tuunailujen jälkeen miellyttävä soitin. G&L omistaminen on vähän must -juttu sillä; Tapasin pyörätuolissa istuvan Leo Fenderin v 1990 tai 1991 NAMM messuilla Anaheimissa, oli vaimonsa Phylliksen kanssa. Oli outo hiljainen hetki, koska osastolla ei ollut sillä hetkellä montaakaan ihmistä. Kun ystäväni kanssa kerroimme olevamme Suomesta, (hyvin huonosti kuuleva Leo) kertoi oitis käyneensä Helsingissä 60-luvun alussa. Tämän tapaamisen jälkeen en ole jännittänyt kenenkään tapaamista. Olikohan seuraava vuosi kun hän kuoli. |