VesQ1986 03.08.2020 09:12:16 | |
---|
Nyt kysyn minäkin kun en tiedä mutta eikö sitä samaa mikkisignaalia voi jakaa monona molempiin korviin? Eikai sitä kahdella mikillä tarvitse kahdentaa jos ei muuta syytä ole kahta käyttää |
TTV 03.08.2020 09:22:52 | |
---|
VesQ1986: Nyt kysyn minäkin kun en tiedä mutta eikö sitä samaa mikkisignaalia voi jakaa monona molempiin korviin? Eikai sitä kahdella mikillä tarvitse kahdentaa jos ei muuta syytä ole kahta käyttää Just näin. Itse soittelen Torpedo LIVE:llä kuulokkeisiin, jolloin saman IR kaapin ja mikin signaali tulee molempiin korviin. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
antikristus 03.08.2020 13:08:25 | |
---|
VesQ1986: Nyt kysyn minäkin kun en tiedä mutta eikö sitä samaa mikkisignaalia voi jakaa monona molempiin korviin? Eikai sitä kahdella mikillä tarvitse kahdentaa jos ei muuta syytä ole kahta käyttää En viittis ruveta muuttelemaan kanavien inputteja mikseristä kun on olemassa mahollisuus vetää oikee ja vasen kanava vaan omiin inputteihinsa. TTV: Just näin. Itse soittelen Torpedo LIVE:llä kuulokkeisiin, jolloin saman IR kaapin ja mikin signaali tulee molempiin korviin. Havaitsinpa, että olin ymmärtäny Captorin toimintaperiaatteen vähä väärin ja toi Torpedo Live taitaa olla fiksuin ja edullisin systeemi. Jackson-mies |
Shredator 06.08.2020 10:35:36 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
hallu 06.08.2020 16:10:18 | |
---|
Shredator: Mesalta uutta reaktiivista kuormaa https://www.mesaboogie.com/tone-tools/attenuators/powerhouse.html Ne on vihdoinkin Mesallakin heränneet, että kaapille menevää signaalia on voitava jarruttaa eikä pelkästään mykistää. Sanoisin, että jopa reaktiivisuutta tärkeämpi uusi ominaisuus tuossa on nuo tehonkuristusportaat. CabClone on Mesamaisen laadukas ilmestys, mutta onhan se ihan helvetin rajoittunut esitys keinokuormasta. Ilolla tervehdin tätä uudistusta. Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |
The Jack 06.08.2020 18:57:43 (muokattu 06.08.2020 18:58:03) | |
---|
Shredator: Mesalta uutta reaktiivista kuormaa https://www.mesaboogie.com/tone-tools/attenuators/powerhouse.html Mesa lupailee, että kuorman kanssa voi käyttää 150 watin nuppia. Onko uutukaisessa silloin peräti 300 wattia tehonkestoa? Tällä pääsisi halukkaat sitä 6505:ttäkin kyykyttämään päätesäröillä. Hintalappu on varmaan kanssa ominaisuuksien ja Mesa-brändin mukainen tuhannesta eurosta ylöspäin. |
hallu 06.08.2020 19:19:23 | |
---|
The Jack: Mesa lupailee, että kuorman kanssa voi käyttää 150 watin nuppia. Onko uutukaisessa silloin peräti 300 wattia tehonkestoa? Tällä pääsisi halukkaat sitä 6505:ttäkin kyykyttämään päätesäröillä. Hintalappu on varmaan kanssa ominaisuuksien ja Mesa-brändin mukainen tuhannesta eurosta ylöspäin. Nythän Mesojen hinnat on romahtaneet eli eiköhän ton saa samaan rahaan kuin muutkin laatukuormat. Kyllä siellä varmasti on tehonkestoa riittävästi jos 150 wattisen nupukan kanssa luvataan käyttää. Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |
Kjukka 06.08.2020 19:41:47 | |
---|
The Jack: Mesa lupailee, että kuorman kanssa voi käyttää 150 watin nuppia. Onko uutukaisessa silloin peräti 300 wattia tehonkestoa? Tällä pääsisi halukkaat sitä 6505:ttäkin kyykyttämään päätesäröillä. Hintalappu on varmaan kanssa ominaisuuksien ja Mesa-brändin mukainen tuhannesta eurosta ylöspäin. $499 näyttää olevan ebayssa. |