Aihe: Malcolm Young Jet
1 2 3
2randpo
26.07.2014 16:31:31

rheinone: Onko muuten tullut vastaan kotomaassa livenä? Mä en oo nähnyt omani lisäksi ainuttakaan; En edes kivijalan hyllyssä.

En o nähny, mistä oot muuten hommannu sun nolon näkösen sigun? Thomannilla noita joskus oli myynnissä, mutta en muista oliko myös punaisella värillä.
Insanely happy
Yallup
26.07.2014 17:20:08
Kefiiri: Hmm niin, mutta jos kieltä painetaan vaikka vitosnauhaan, niin vitosnauha on silloin sen värähtelevän pituuden päätepiste, eihän sekään ole muita nauhoja korkeammalla... miksi nollanauhan pitäisi olla?

On kai siinä eroa, soiko kieli 0-nauhalta tai nauhalta yleensä kuin satulasta. Esim G-sointu on melko erilainen barree-otteella, kuin varsinaisella G-sormituksella. Voisin kuvitella, että nollanauhaote - vaikka juuri tuo G olisi napakampi. Malcolmin tapauksessa kitara murisisi ja "rähisisi" paremmin kuin Agnuksen SG:ssä. ACDC:n tapauksessa otteet on otettava niin alhaalta kuin mahdollista.

Miten lie, onhan Malcolmilla perusvire kuitenkin? Käsitykseni mukaan kaikki levyt ennen Back in Black:ia on soitettu alivireisesti, paitsi erilliset singlet. Esim Girls got Rhythm ja Riff raff on soitettu normivireillä.
"Tosta se taitaa lähteä.."
the-Antero
26.07.2014 19:53:36

2randpo: En o nähny, mistä oot muuten hommannu sun nolon näkösen sigun? Thomannilla noita joskus oli myynnissä, mutta en muista oliko myös punaisella värillä.

Muistaakseni oon tällasen nähny f-musiikissa sillon kun se sijaitsi aleksilla. Eli joskus -96
http://www.therockinn.com/photos/large/photo_001518.jpg
(((MORE FUZZ)))
rheinone
26.07.2014 21:07:09 (muokattu 26.07.2014 21:07:41)
2randpo: En o nähny, mistä oot muuten hommannu sun nolon näkösen sigun? Thomannilla noita joskus oli myynnissä, mutta en muista oliko myös punaisella värillä.

Stokiksesta vaimo toi. Tommosessa kondiksessa oli ku mulle tuli:

http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=1211
Kivijalka
28.07.2014 09:49:10
rheinone: En edes kivijalan hyllyssä.

Kivijalan hyllyyn semmoinen kyllä kelpaisi hyvinkin, vink vink.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)