Aihe: Mojo/sielu/luonne eli se selittämätön jokin kitarassa.
1 2 3
Seksiseppo
08.04.2019 20:03:08
Väri on tärkein, loput pelkkää hienosäätöä
Prostator
09.04.2019 10:20:19
Kyllä sen tuntee kun SE kitara värähtelee ja puhuttelee soitettaessa sylissä.
Niitä tuntemuksia olen kokenut Ruokankaan kitaroiden kanssa, ertityisesti eräs Unicorn yksilö.

Lisäksi nyttemmin omistukseeni siirtynyt Fenderin Custom Shop Strato puhutteli heti. Oma herätelty Tokai LS75 värähtelee myös tavalla, jota ei muissa Tokaissa ole vielä vastaan tullut. Samalla lailla soivaan Lespauliin minulla ei olisi varaa; alle 5k€ malleja olisi turha kokeilla.

Tyysterin Firebirdissä on myös jotain selittämätöntä.

Eli kyllä sen huomaa kun kitara juttelee takaisin.
hallu
09.04.2019 14:48:08
Prostator: Kyllä sen tuntee kun SE kitara värähtelee ja puhuttelee soitettaessa sylissä.
Niitä tuntemuksia olen kokenut Ruokankaan kitaroiden kanssa, ertityisesti eräs Unicorn yksilö.

Lisäksi nyttemmin omistukseeni siirtynyt Fenderin Custom Shop Strato puhutteli heti. Oma herätelty Tokai LS75 värähtelee myös tavalla, jota ei muissa Tokaissa ole vielä vastaan tullut. Samalla lailla soivaan Lespauliin minulla ei olisi varaa; alle 5k€ malleja olisi turha kokeilla.

Tyysterin Firebirdissä on myös jotain selittämätöntä.

Eli kyllä sen huomaa kun kitara juttelee takaisin.

No joo, noissa kitaroissa se mojo on jo hintalapussa, mutta kyllä sitä mojoa voi olla halvemmissakin kitaroissa. Varsinkin sellaisessa jota on soitettu..... mä olen joskus miettinyt, että onkohan "mojo" jotain sellaista jota irtoaa soittajasta siihen kitaraan :-)..... tai miksei tietenkin rakentajastakin.... mutta soittajasta enemmän kun "mojo" on varmaan sellainen erite, jota erittyy hien ja hilseen mukana :-D
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
Little Savage
09.04.2019 15:56:09
MOJO = Gipson
Epiphone = antimojo
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
Little Savage
09.04.2019 15:56:09
MOJO = Gipson
Epiphone = antimojo
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)