Aihe: Peavey Valveking 100 nuppi
1 2 3
Shredder96
13.08.2013 13:35:21

Tai siis millaiset putket olis hyvät?
Once more into the fray, Into the las good fight I'll ever know. Live and die on this day, Live and die on this day.
reative
13.08.2013 13:35:28 (muokattu 13.08.2013 13:39:24)
Mulla kanssa 6260 pysyy kyllä puhtaana hienosti clean kanavalla, ja kyllä tosta saa oikein tukevaa ja tiukkaa demppiä ulos, ainakin minä. Se riippunee vähän soittajastakin.
Luulen kanssa että on putket menossa, ja jos et noitten päälle oikein ymmärrä niin kannattaa lukea ohjeita todella tarkkaan ( taitaa tuolla kitarakamapalstan pysyvissä ola jtn ohjeita??) mutta mieluummin vie ammattilaiselle. Tossa on 6l6 putket, en sitten tiedä miten paljon erilailla el34 vastaa soittoon (mm. Bugera 333xl).

Ja se täytyy sanoa että kyllä tuo clean kanama omasta mielestäni on äärimmäisen toimiva kun huomioidaan että kyseessä on hevimeteli värkki.

Olen sillä straton kanssa baddingiakin soitellu, hyvin se taipui siihenkin

e.jaa niinjoo kun oli puhe etuputkista, sry my bad. Mutta kannattaa ne vaihtaa molemmat, etu- että pääteputket samalla kertaa jos etuputkia siihen vaihtamaan käy.
naavanka_
13.08.2013 13:56:50
Shredder96: joo cleania oon käyttäny. Crunchia en oo käyttäny ollenkaan. Pitäis varmaan koittaa putkien vaihtamista? Miten sen sais hyvin tehtyä ku en nuista putkista tiiä oikeen mitään..

Vanhat irti ja uudet paikoilleen näin niinkun periaatteessa.
Uraltonelta kannattaa katsella putkia ja vaihtoinfoa enemmän.
6260 taitaa olla fixed bias eli putkien mukaan katot siitä kytkimestä asennon.

Tietäjät tietää ja korjaa jos olen väärässä.
Shredder96
14.08.2013 01:16:15

Kattelin nuita putkia vähän niin nuita aiemmin mainittuja 6L6 putkia oli kyllä tosi moneen lähtöön :D Taitaa olla paras että kyselen jostain tietäjältä näitä putkia? Paras ku en ite ala ostelemaan summissa.. lakkaa pian koko vahvistin toimimasta. Pitää paremmalla ajalla vielä selailla tätä foorumia josko täältä sattuisin löytämään jotain putkiin liittyvää keskustelua. Jos tuo bugeran saundi tuosta paranee putkien vaihdolla niin hyvä homma, eipähän tarttee uutta hankkia vielä :D säästää ees siinä rahaa..(vaikkakin vahvistin voi olla vähän väärä paikka säästää rahaa.. no ei tässä muutakaan mahdollisuutta nyt oikeen ole)
Once more into the fray, Into the las good fight I'll ever know. Live and die on this day, Live and die on this day.
JaaGeRMaisTeR
14.08.2013 01:26:16 (muokattu 14.08.2013 01:29:12)
Jeszse: Johon kannattaa suhtautua myös vähän varauksella. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=11076144#p11076144

Oma valveking on toiminu täydellisesti ilman mitään remonttia siitä asti ku ostin sen käytettynä syksyllä 2009. Paitsi että kantokahva repes kannesta irti yks kerta reeniksen pihassa, voi saatana.

Taisinkin kattella tuota :D paska säkä pakko sanoa.

Shedder en tiedä onko eroa sun vermeeseen, mutta on tuo oma nuppi kolme vuotta vanha kohta. Ostin käytettynä maksoin HT-1 jonku kympin väliä ja tyytyväinen ollut. Ei siis hinnalla pilattu. Cleanit toimii hyvin eikä säröydy vaikka meilläkin on volumet treeniksellä lähempänä jäähallikeikka tasoja. Henk. Koht pidän bugerasta lähtevästä äänestä enemmän kun toisen kitaristi vk:sta.. Ainoa vika ettei puhdasta saa pedalista crunchiksi.

Mutta pistäs putkia uusiksi jos vaikka auttaisi. :)

E: Kaikki putket Bugeraan maksaa alkaen 160€ siihen työt ja säädöt alkaa olemaan hinta jo ihan kiitettävästi :)
*Maailma on potta*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)