hallu 07.04.2013 11:48:10 | |
---|
the-Antero: F-Musiikki Dlx on sitten kalasatamassa joka sekin on huonossa paikassa... No niin, siinä se nähdään, mä olen ihan eksyksissä kun pitää kaupunkiin lähteä täältä kehältä:-D. No ei mennä enempää offtopikiksi, mä otan kartan mukaan kun lähden seuraavan kerran ihmisten ilmoille;-). Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
PIM 07.04.2013 12:16:05 | |
---|
Kipander: Moi! Maailma on täynnä laitteita, kaikkia ei ole vain mahdollista mainita. Totta tuokin, eikä varsinkaan, jos ko. laitteet eivät kuulu oman kaupan valikoimiin;-) Mutta muuten ihan mielenkiintoista luettavaa ja jopa ihan uuttakin asiaa vaikka yli 30 vuotta on tullut kitaroita hinkattua. En tyytynyt tavanomaiseen. |
Kipander 07.04.2013 12:50:18 (muokattu 07.04.2013 14:11:37) | |
---|
PIM: Totta tuokin, eikä varsinkaan, jos ko. laitteet eivät kuulu oman kaupan valikoimiin;-) Mutta muuten ihan mielenkiintoista luettavaa ja jopa ihan uuttakin asiaa vaikka yli 30 vuotta on tullut kitaroita hinkattua. Hyvä jos sisältö tarjoaa jotain uutta, se on tarkoituskin. Olemme aina avoimina uusille tarvikkeille, joten ehdotuksia otetaan vastaan. Mainitsin viimeksi moniakin välineitä, jotka eivät ole valikoimassamme, kuten Stew Macin työkalut. Olen tilannut ne itse heiltä ja hyväksi havainnut. Muut tarvikkeet ovat vuosien varrella kannuksensa ansainneita ja olen ne siksi ottanut "siipiemme alle". Olen aina avoin kaikkien valmistajien laitteille ja kehun auliisti myös laitteita, joita emme itse tuo maahan. -Kimmo |
Kipander 02.05.2013 15:03:53 | |
---|
Nyt on blogia. Uskallan sanoa, että kyseessä on kattavin koskaan kerralla julkaistu selonteko johdoista ja liittimistä. Intohimoni johtoihin käy harvinaisen selväksi ja tekstiä riittää. Kuten aina, kommentit kelpaavat ja niihin vastaillaan. -Kimmo http://www.custom-sounds.com/blog.php?id=10 |
MarkoA 02.05.2013 18:27:00 | |
---|
Todella hyvin koostettu. Vaikka vasta "kahlasin" läpi niin heti tarttui ajatusta. Kiitos tästä!! Well, I stand up next to a mountain,
Chop it down with the edge of my hand |
Bf109 02.05.2013 19:30:07 | |
---|
Johdon kääntely söi koko artikkelin uskottavuutta rotan lailla, signaali kääntyilee siellä piuhan sisällä ihan itsekseen soiton tahdissa. |
Kefiiri 02.05.2013 19:47:04 | |
---|
Bf109: Johdon kääntely söi koko artikkelin uskottavuutta rotan lailla, signaali kääntyilee siellä piuhan sisällä ihan itsekseen soiton tahdissa. Sehän oli ihan oiva kevennys =D "Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas |
Kipander 02.05.2013 20:04:17 (muokattu 02.05.2013 20:10:22) | |
---|
Bf109: Johdon kääntely söi koko artikkelin uskottavuutta rotan lailla, signaali kääntyilee siellä piuhan sisällä ihan itsekseen soiton tahdissa. Olen pahoillani, mutten ymmärrä mitä kohtaa tarkoitat?. Jos saisi tarkennusta, voin kommentoida tai tarvittaessa korjata mahdolliset virheet. Parhain terveisin -Kimmo Edit: Oli hieman epäselvästi kirjoitettu, myönnän ja pahoittelen asiaa. Muutin lausetta hieman selkeämmäksi. Asiasisältö pysyi kuitenkin samana. -Kimmo |
Bf109 02.05.2013 20:24:59 | |
---|
Kefiiri: Sehän oli ihan oiva kevennys =D Osu ja uppos. Dämn että tunnen itseni tyhmäksi nyt =D |
azo 03.05.2013 10:08:29 | |
---|
Kiitos Kimmolle hienoista artikkeleista. Tulen lukemaan myös jatko-osat! Todella kattavasti infoa, osa jo tuttua mutta myös paljon uutta. |
Kipander 03.06.2013 12:07:51 | |
---|
Blogisarjamme on edennyt kuudenteen osaansa. Koska jutut paisuivat sen verran pitkiksi, kutsumme niitä tästä lähin artikkeleiksi. Avasimme myös uuden alustan, jolla voimme jakaa tekstiä, kuvia ja linkkejä vielä tehokkaammin. Sivusto kulkee nimellä Backstage. Backstagelle pääset tästä linkistä: http://backstage.custom-sounds.com Alusta on optimoitu myös mobiiilaitteille ja toimii hienosti esimerkiksi tabletilla. Sisältö tarjoaa nimensä mukaisesti tietoa kulissien takaa. Mukana on eri artistien järjestelmien kuvauksia ja asiantuntijoiden tutoreita eri signaalitien osista. Kesäkuussa tarjoamme uutena sisältönä mm. -Signaalitie artikkeli osa 6/20 - Langattomat järjestelmät -Custom Sounds Pedaalilaudat - Esittelyssä The Blanko-bändin kitaristi Pauli Hauta-aho -Puhti Fuzzin Janne Paasosen ainutlaatuinen fuzz-luento -Mad Professorin vahvistinten historiaa luotaava video, jossa Harri Koski kertoo niiden suunnittelusta. -Mad Professorin Jukka Mönkkösen ja Midi Factoryn Olli Kasken Q&A-sessio, jossa nämä kaksi ammattilaista vastaavat kysymyksiin putkivahvistimien toiminnasta. Samalta sivulta löytyvät myös vanhat signaalitie-artikkelimme, sekä joulukuun 2012 avajaisviikoiltamme koostettu materiaali. Ensimmäistä kertaa yhtenäisenä, samassa paikassa. Artikkeleista ja videoista riittää pitkäksi aikaa referenssejä kaikille soittajille. Tavoitteenamme on, että Backstage-julkaisu tulisi olemaan laajin kitaralaitteiden toimintaa käsittelevä sivusto, mitä kotimaan kielellä on julkaistu. Kuten aina, kommentit ovat tervetulleita sisällöstä ja alustan toimivuudesta. Terveisin Kimmo Aroluoma/Custom Sounds |
Numb 03.06.2013 12:18:34 | |
---|
|
gator 04.06.2013 21:39:50 | |
---|
Tää on kyllä hieno juttu. Arvostan korkeelle. |
Kipander 03.07.2013 10:24:43 | |
---|
|
Kipander 05.07.2013 09:41:52 | |
---|
|
Hynkel 05.07.2013 10:18:37 | |
---|
Suuret kiitokset näistä! Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
janskuukkeli 05.07.2013 10:30:59 | |
---|
Hyviä artikkeleita. + näille. |
Stalkah 05.07.2013 12:51:08 | |
---|
Hyvää settiä, tuli opittua taasen uutta. Kiitoksia näistä, plupsaa paukahti. "Mikään ei ole käytännöllisempää kuin hyvä teoria. Mikään ei myöskään ole teoreettisempaa kuin hyvä käytäntö." |
Kipander 17.07.2013 09:34:01 | |
---|
|
J.Nikkanen 17.07.2013 13:55:01 | |
---|
Kipander: Bufferointi suurennuslasin alla. Onko siitä hyötyä vai haittaa? Lue tästä ja muodosta oma mielipiteesi. http://backstage.custom-sounds.com/ … ri-signaalitie-osa-7-slash-20-pt-ii Palaute ja keskustelu on tervetullutta, kuten aina. -Kimmo Jaah, mulla on virittimen bufferi ensimmäisenä ja murot vasta sitten. Ihan samaa lottoarvontaa kuulostaisi ämyristä tulevan vaikka bufferin ottais pois. Mutta joo, hyvää tekstiä taasen. Kiitos! |