Aihe: Fenderin vhvistinta etsimässä
1 2 3
tjj2000
12.04.2013 21:29:51
Testaappas kotisoittoon Yamaha THR10C, ihan muikea vehje ajatuksella: kaikkea se insinööri keksii. On se keksinyt myös putkivehkeetkin ;)
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
komero
13.04.2013 09:03:22
tjj2000: Testaappas kotisoittoon Yamaha THR10C, ihan muikea vehje ajatuksella: kaikkea se insinööri keksii. On se keksinyt myös putkivehkeetkin ;)

Tuollainen vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mutta yksi hyvä vaihtoehto kotisoitteluun on myös keikka/treenikamat keinokuormalla höystettynä. Ei niillä saa sitä samaa saundia koska ääntä on niin vähän, mutta kyllä se mun kokemuksen mukaan aina podit voittaa. Mulla on Swart Night Light Fender '57 Deluxen kaverina ja mukava on soitella hiljaakin. Jos vola tuntuu liian isolta suurimmallakin vaimennuksella, niin sitten laitan kompressorin päälle ja siitä ulostulo pienelle. Tällöin ei kyllä vahvistinta ruttuun laiteta, mutta onpahan loistava puhdas saundi.

Kaverilla on Weber Micro Mass ja sillähän saa, kuten Mini Massillakin, niin hiljaista ääntä kuin haluaa. Ja halvempiakin kuin monet muut. Pitää kokeilla.

Mutta vaivattomuudessaan tuollainen Yamaha voisi olla tosi mukava kotona. Mutta jos on muuten mieluisat kamat, niin vaikka tollaisella Weberillä saa kuitenkin kotisoittopelit pienemmällä rahalla.
antnis
13.04.2013 11:30:20
Tuo jammu on hyvinkin mielenkiintoinen peli, mutta ei sitä, mitä juuri nyt olen hakemassa. Super Champpi minulla on ollutkin ja se on sinne päin mutta ei ihan. Lisäksi tuo Champ '57 minkä juuri myin oli sen verta kova peli kotisoitteluun, että huonompaan en ole mielelläni vaihtamassa :) Swart Night Lightin hommaan ilman muuta jossain vaiheessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)