Neponen 04.11.2011 15:31:14 | |
---|
Ootko räkkikamoja miettiny? |
J_Mantyla 04.11.2011 16:54:25 | |
---|
Soldano Hot Rod / Hot Rod plus ... Ellei tänään niin sitten huomenna |
HeavyMachinery 04.11.2011 18:20:40 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
LesPaul70 04.11.2011 20:30:09 | |
---|
Pari random-kommenttia ketjuun linkatuista sämpleistä näin ulkopuoliselta... Olipa eloton ja lattea tuo Olan Engl-sämple. Miten joku saakin noin kuolleen soundin mistään (yhtään hyvästä) vahvarista? HeavyMachineryn linkkaama sämple ihan ok. Nothing more, nothing less. Moridinin Recto-sämplet eivät anna kovin mairittelevaa kuvaa vahvarista. Soundi levällään kuin Jokisen eväät. Oikeasti, haluaisin uskoa (ja olen tähän asti luullutkin) että siitä Dualista saa oikeasti paljon raaemman ja in-your-face soundin, mutta ei kun ei. Mutta kuten jäsenkuvauksestani voi päätellä, minähän olenkin suuri Rectojen vihaaja... ;) Ketjun sämplejen parasta antia? Sikki-sixxin "kerrostalovolyymisämplet", by a fair margin. Siinä on sitä jotain, mitä hyvältä hevisärösoundilta haluan. Ei niin iso kuin useimmat toiset linkatut sämplet, mutta paljon elävämpi ja särmikkäämpi. Eli kun seuraavan kerran lähden hevivahvariostoksille, niin tämän ketjun perusteella Oranssi olisi listan kärkipäässä. (Mutta senhän tiesinkin jo entuudestaan, Rockerverb on tyypitetty omakohtaisesti pari vuotta sitten tehdyllä testikierroksella, ja hävisi silloin Mesalle ihan vain karvanmitalla.) Ei mulla muuta. |
Snapo 05.11.2011 02:44:08 | |
---|
LesPaul70: Eli kun seuraavan kerran lähden hevivahvariostoksille, niin tämän ketjun perusteella Oranssi olisi listan kärkipäässä. (Mutta senhän tiesinkin jo entuudestaan, Rockerverb on tyypitetty omakohtaisesti pari vuotta sitten tehdyllä testikierroksella, ja hävisi silloin Mesalle ihan vain karvanmitalla.) Ei mulla muuta. Plus että Orangista löytyy ihan mairitteleva puhdaskin soundi omasta mielestä verrattuna vaikkapa Englin tarjontaan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Ei mulla muuta. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
tommiot 05.11.2011 12:19:07 (muokattu 05.11.2011 12:24:26) | |
---|
LesPaul70: Moridinin Recto-sämplet eivät anna kovin mairittelevaa kuvaa vahvarista. Soundi levällään kuin Jokisen eväät. Oikeasti, haluaisin uskoa (ja olen tähän asti luullutkin) että siitä Dualista saa oikeasti paljon raaemman ja in-your-face soundin, mutta ei kun ei. Mutta kuten jäsenkuvauksestani voi päätellä, minähän olenkin suuri Rectojen vihaaja... ;) Saahan siitä vaikka mitä saundia. Noi pätkät nyt oli molemmat jossain mörkövireessä. Molemmat pätkät kuitenkin Rev. G:llä, mikä sultakin näköjään löytyy :) Tääkin on ihan hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=MlO_smO4gaM Jos ei tykkää niin kannattaa sit suosiolla soitella sillä Rectolla vaan jotain Foo Fightersia... =) |
Tinippa84 05.11.2011 12:31:26 | |
---|
Ite tympäännyin joskus myös Dual Rectifierin saundiin ja vaihdoin tilalle Mark V:n. Olin ja olen edelleen erittäin tyytyväinen vaihdokseen. Kannattaa tsekata Mesan markit kanssa. Esim. Mark III:nen menee hyvin hintahaarukkaan... ehkä myös Mark IV jos osuu edullinen kohdalle... |
aptoriar 08.11.2011 12:57:20 | |
---|
No mutta, kiitos näistä! Nyt sitten vain odottellaan josko ilmenis torille joku varteenotettava. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
Jouni74 08.11.2011 14:32:06 | |
---|
Kannattaa tsekata Mesan markit kanssa. Esim. Mark III:nen menee hyvin hintahaarukkaan... ehkä myös Mark IV jos osuu edullinen kohdalle... Mark III on loistava peli, joskin säädöiltään hieman hermoja vaativa... ONLY HARD IS HARD ENOUGH
-The Grammers |
Tinippa84 08.11.2011 15:10:31 | |
---|
Jouni74: Mark III on loistava peli, joskin säädöiltään hieman hermoja vaativa... Kaikkihan noi Mesat tahtoo olla... |