Aihe: Uudet kamat tonnilla
1 2 3
elon arska
04.11.2011 08:48:44
The Oath: Vähän vajaa viikko sitten ostin Tokai LS75:n käytettynä. Paras kitara millä olen soittanut. :) Eli nyt sitä vahvistinta tarvitsisi.

Vahvistimen kriteerit:
- Riittää satunnaisissa bändisessioissa
- Tehoja 50w tai mieluummin vähemmän
- Siedettävät soundit pienemmillä volilla
- Nuppi + kaappi tai kombo
-Rock

Tästä sulle vahvistin:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=573220
_Petri_
04.11.2011 09:33:48

The Oath: Vähän vajaa viikko sitten ostin Tokai LS75:n käytettynä. Paras kitara millä olen soittanut. :) Eli nyt sitä vahvistinta tarvitsisi.

Onnittelut hyvästä valinnasta :)

Vahvistimen kriteerit:
- Riittää satunnaisissa bändisessioissa
- Tehoja 50w tai mieluummin vähemmän
- Siedettävät soundit pienemmillä volilla
- Nuppi + kaappi tai kombo
-Rock

Kuulostaa ihan Englin Thunderilta tai Screamerilta. Thunderia saa torilta noin neljällä sadalla, Screamerista pitää maksaa vähän enemmän. Hyvät soundit kotisoittoon ja paranee vaan bändin kanssa. Kantsii ainakin testata jos mahdollisuus tulee.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
JuSu
04.11.2011 09:48:53 (muokattu 04.11.2011 09:49:30)
_Petri_: Kuulostaa ihan Englin Thunderilta tai Screamerilta. Thunderia saa torilta noin neljällä sadalla, Screamerista pitää maksaa vähän enemmän. Hyvät soundit kotisoittoon ja paranee vaan bändin kanssa. Kantsii ainakin testata jos mahdollisuus tulee.

No miksei, Screamerista aikanaan tykkäilin kovasti, taitaa olla pisimpään mun omistuksessa pysynyt vahvistin se... =)

Mutta tota kotisoittohommaa mä en allekirjoita edelleenkään, vaikka moni niin väittää. Mun korvaan Screamer (combo) oli kerrostalovolumeilla ihan onneton tirinäpönttö.

Mutta se budjetti ois aika olennainen tietää, jotta vois jotain vinkkailla.

JuSu
_Petri_
04.11.2011 10:53:09

JuSu: -- Mutta tota kotisoittohommaa mä en allekirjoita edelleenkään, vaikka moni niin väittää. Mun korvaan Screamer (combo) oli kerrostalovolumeilla ihan onneton tirinäpönttö.

Niin no joo, hyvä huomio kyllä. Thunder toimii omien kokemusten mukaan paljon paremmin hiljaa kuin Screamer. Ja ehkäpä yllättäen myös 120-wattinen Savage toimii ihan älyttömän hyvin hiljaa ja kovaa. Mikähän siinä Screamerissa on mennyt vikaan... =)
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
The Oath
04.11.2011 16:00:06
blues guitar: Onnittelut hyvästä valinnasta!

Paljonko jäi budjettia vahvistimelle?

400e, sillä kitaran mukana tuli paremmat mikit ja laukku niin siksi oli "kallis". Mielestäni tein hyvät kaupat. :)
The Oath
04.11.2011 16:07:32
_Petri_: Onnittelut hyvästä valinnasta :)

Kuulostaa ihan Englin Thunderilta tai Screamerilta. Thunderia saa torilta noin neljällä sadalla, Screamerista pitää maksaa vähän enemmän. Hyvät soundit kotisoittoon ja paranee vaan bändin kanssa. Kantsii ainakin testata jos mahdollisuus tulee.

Engl kuulostaa videoitten mukaan hyvältä ja siinä on mulle merkkilisää kun Kissin Paul käyttää Englin vahvareita. :)
The Oath
16.11.2011 23:33:45 (muokattu 17.11.2011 22:08:32)
Minkalainen tuo H&K Tubemeister 18 olis?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)