hevuorenmaa 13.04.2011 10:17:32 | |
---|
|
Nacher 13.04.2011 14:46:27 | |
---|
Jokerina tähän mainittakoon, että Atlas tekee nykyään myös custom SG mallia (Saturn). Koska noissa ei ole mitään koreilevaa vaahterakantta eikä muutenkaan rajattomasti bling blingiä, voi tuollaisen SG mallin saada ihan hyvin alle 1000e hintaan uutena tuolta. Laatu on varmasti sellaista, että kestää isältä pojalle ja siitäkin heittämällä eteenpäin. Ja lisäksi saa toki valita speksit, värit, mikrofonit jne itse, paitsi jos ostaa suoraan jonkun siellä "in stock" olevan Saturnin. Itse en ole Les Paul studioille koskaan vain syttynyt. Ei innosta, en tiedä miksi. SG:issä on ollut monenlaista hyvää halpaa mallia kyllä. Esim itsellä tuo SG Voodoo, joka on edelleen yksi parassoundisista kepeistä joita olen soittanut. Toki satula vähän osoittanut kulumisen merkkejä ja muuta pientä kohtalaisen helposti korjattavissa olevaa sälää, mutta tuo kitara oikeasti soi ja resonoi kuin peto ja oikein mukava soittaakin. Samaa fiilistä en esim Epin tai Tokain SG malleista ole koskaan saanut. |
rock ankka 13.04.2011 15:02:28 | |
---|
Elämä on, sullakin toivottavasti :-P |
sticky fingers 13.04.2011 18:55:20 | |
---|
rock ankka: Muuten kyllä, mutta soitin on melko kaukana Kyllä posti kulkee ja kusti polkee. Olen itse saanut kitaran perille laukussaan ihan turvallisesti kohtuullisella postimaksulla. ... |
JIRPPI 13.04.2011 21:01:10 | |
---|
sticky fingers: Kyllä posti kulkee ja kusti polkee. Olen itse saanut kitaran perille laukussaan ihan turvallisesti kohtuullisella postimaksulla. No kyllähän 500e kitaraa (vaikka ei kovin kallis vielä olekaan) pitää testata ennen ostoa |
sticky fingers 13.04.2011 21:04:07 | |
---|
JIRPPI: No kyllähän 500e kitaraa (vaikka ei kovin kallis vielä olekaan) pitää testata ennen ostoa Se on kyllä ihan totta. Voihan sitä käväistä kaupassa testailemassa :). Mutta joo, oikeassahan olet. ... |
rock ankka 13.04.2011 21:22:30 | |
---|
Elämä on, sullakin toivottavasti :-P |
DirtyFingers 13.04.2011 21:39:24 | |
---|
Watch Out, We're Mad |
nahkahuppu 13.04.2011 21:44:42 | |
---|
rock ankka: En usko että epit ainakaan 10 vuotta pysyy hyväkuntoisina?? miksi ei, mulla on 40 vuotta vanha Les paul kopio, hyvin skulaa. |
pekurides 14.04.2011 11:18:29 (muokattu 14.04.2011 11:23:36) | |
---|
ääh... antaa olla:) ATTENTION! Kitaristi hakusessa Metallin gruuvaukseen!!! |
rock ankka 16.04.2011 11:16:27 | |
---|
Ja juuri kun tämä keskustelu oli kuolemassa :P Minkälaisia nuo firebirdit ovat (paitsi kalliita). Sellaiset ovat kohtuun harvinaisia, joten ei ole tullut testattua. Nuo epin firebirdit rupesivat kiinnostavaan. Vaikka ne käytännössa "alittavat" pudjettini, niin kuitenkin. Gibsonit ovat ehkä vähän liian kalliita meikäläisen kukkarolle ja käytetyt näyttäisivät olevan vähissä. Ja varmasti joku tästä valittaa, niin sanon nyt tähän väliin että kyllä olen lukenut läpi tuon ketjun, jossa keskustellaan epin firebirdeistä, mutta silti teki mieli kysyä. (Minkälainen kitara on näihin muihin verrattuna.) Elämä on, sullakin toivottavasti :-P |