Räbbänä 02.03.2011 22:22:13 | |
---|
Wradlin: eihän tätä kisaa voi kovin vakavasti ottaa kun Lonkerokin sai pisteitä? =) Jos kisassa olisi voinut jakaa pisteet 1-5 + 10, olisi Lonkero saanut varmaan jokaiselta äänestäjältä täyden kympin. Tämä on fakta. Onhan se Lonkero. "Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti |
Bluesmies 02.03.2011 23:02:14 | |
---|
No perkele, olipas lähellä etten voittanut. On meinaan mun strato lähes identtinen Matin straton kanssa. |
Wradlin 02.03.2011 23:32:51 | |
---|
Räbbänä: Jos kisassa olisi voinut jakaa pisteet 1-5 + 10, olisi Lonkero saanut varmaan jokaiselta äänestäjältä täyden kympin. Tämä on fakta. Onhan se Lonkero. Lonkero on ainutlaatuinen. Se on varmaan ensi vuoden skabassakin (sillä oletuksella että sellainen on) ehdolla? |
Räbbänä 02.03.2011 23:59:54 | |
---|
Wradlin: Lonkero on ainutlaatuinen. Se on varmaan ensi vuoden skabassakin (sillä oletuksella että sellainen on) ehdolla? Enpä minä enää kyseistä instrumenttia omista, eli tämä on ainoastaan nykyisestä omistajasta kiinni jos on innokas kepin mukaan ilmoittamaan ensi vuoden taistoon. Ellen jollain onnenpotkulla saa uutta reissua aikaiseksi uuden lonkeron löytämiseksi... "Siut pitäs kyllä survoo turkinhihhaan ja nussii ulos uuvelleen. Jottain on pahasti miehessä pielessä. Vai liekkö vaan miun mualimankahtomus suppea. Voi se olla sitäkin, mie oon mualta." - Karvamammutti |
Wradlin 03.03.2011 00:50:28 | |
---|
Räbbänä: Enpä minä enää kyseistä instrumenttia omista, eli tämä on ainoastaan nykyisestä omistajasta kiinni jos on innokas kepin mukaan ilmoittamaan ensi vuoden taistoon. Ellen jollain onnenpotkulla saa uutta reissua aikaiseksi uuden lonkeron löytämiseksi... Tiedän joo ettet omista, sehän häipyi torilta ennätysaikaan =) Mut en nuita kisan sääntöjä muistanut että pitikö kitaran olla ollut omistuksessa vuoden aikana tjsp... No kuitenkin congratulations tän vuoden voittajalle. |