aristoteles666 04.06.2010 23:53:47 | |
---|
Mr. Speed: Noh.. Ainakin tuo VHT:n oma skobe on sen verran paremmasta tolexista, ettei paljon oo liikkunu tuo nuppi. Lisäksi on sen verran jykevä rakenteeltaan, ettei se paljon tärise :) hyvä niin, muttaa miljoona kertaa näppärämpi säätä kun se on muualla kuin sen kaapin päällä. |
Antti1 04.06.2010 23:58:06 | |
---|
aristoteles666: hyvä niin, muttaa miljoona kertaa näppärämpi säätä kun se on muualla kuin sen kaapin päällä. Bänditreenien pahin vihollinen = jatkuvasti kamojaan säätävä soittaja. Säädöt kerran kohdilleen, siinä ne pysyy vaikka viisi vuotta. "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
aristoteles666 05.06.2010 00:04:39 (muokattu 05.06.2010 00:17:06) | |
---|
Antti1: Bänditreenien pahin vihollinen = jatkuvasti kamojaan säätävä soittaja. Säädöt kerran kohdilleen, siinä ne pysyy vaikka viisi vuotta. mulla on potikat varmaan juuttunut jo paikalleen, mutta kyllä mä kuulen sen kaapin paremmin parin metrin päästä kun ihan vieressä, monesti auttaa paljon että basisstin kaappi onn sun takana ja sun basistin, kumpikin kuulee paremmin. tietenkin sne vahvistimet jotka käy keikoilla on koko ajan säädettävä, paikan mukaan. |
pekurides 05.06.2010 01:14:54 | |
---|
Antti1: Bänditreenien pahin vihollinen = jatkuvasti kamojaan säätävä soittaja. Säädöt kerran kohdilleen, siinä ne pysyy vaikka viisi vuotta. heh! tunnistin itseni... tosin kun kerran sen saundin on löytänyt on tyytyväinen..... n. puoli vuotta ennekuin täytyy paletti taas sotkea. sellainen hauska juttu säätämisestä kun yleensä pitkänkin säätösession jäkeen ne nupikat asettuvat aina loppujen lopuksi samaan kohtaan missä oli aloittaessa:=) .. se taitaapi olla aika paljon myös fiiliksestä kiinni milloin saundit miellyttää ja korvien asennosta. They see me rollin, they hatin. |
Ben_D 05.06.2010 10:26:11 (muokattu 05.06.2010 10:27:31) | |
---|
Mr. Speed: Ei se Savagekaan kyllä hääppönen ollu. VHT:ko sulla on? Pistäs sampleja...eikä mitään youtube kamaa, vaan ihan omasta myllystä, sormista ja kitarasta äänitettyä. Mulle on ihan sama onko hyvät vai huonot tolexit kun en ikinä kaappiani mihinkään roudaa. Ei se siellä treeniksellä hajoo, vaikka ei olis tolexeja ollenkaan. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Mr. Speed 05.06.2010 17:31:30 | |
---|
aristoteles666: mulla on potikat varmaan juuttunut jo paikalleen, mutta kyllä mä kuulen sen kaapin paremmin parin metrin päästä kun ihan vieressä, monesti auttaa paljon että basisstin kaappi onn sun takana ja sun basistin, kumpikin kuulee paremmin. tietenkin sne vahvistimet jotka käy keikoilla on koko ajan säädettävä, paikan mukaan. Tarpeeksi pitkää piuhaa, niin kyllähän siitä kaapin vierestä. Ben D: Täytyypi yrittää luoda jotain kelpokamaa sampleksi, mitä kehtais uploadaa johki. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. |
Ben_D 05.06.2010 17:39:19 | |
---|
Mr. Speed: Tarpeeksi pitkää piuhaa, niin kyllähän siitä kaapin vierestä. Ben D: Täytyypi yrittää luoda jotain kelpokamaa sampleksi, mitä kehtais uploadaa johki. Juu...laitappas...ihan mielenkiinnosta. En ole VHT:tä ikinä kuullut. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |